עמוד הבית » האזורים הטובים ביותר לנופש באילת

האזורים הטובים ביותר לנופש באילת

צילום:FREEPIK
באילת יש כמה אזורים המקבצים יחד אפשרויות לינה מגוונות, כאשר החוף הצפוני הוא המוביל והפופולרי ביותר בקרב ישראלים ותיירים כאחד. אז איפה כדאי לנפוש באילת? ובכן תלוי בסוג החופשה שאתם מתכננים לכם...

יש לא מעט אפשרויות לבחירה בעת הזמנת חופשה באילת, החל מבחירת מלונות יוקרה ידועים עם הפסיליטיס האטרקטיביים, דרך מלונות בוטיק מיוחדים וגם בתי הארחה צנועים יותר, וילות להשכרה, צימרים שכוללים בריכת שחייה ואפילו מתחמי קמפינג יוצאי דופן. באילת יש הכל לכולם ועם המגוון הרחב של אפשרויות הלינה תוכלו לבחור את סוג החופשה שאתם רוצים.

היבט נוסף שחושב לאופי החופשה הוא האזור בו תשנו. על אף שאילת נראית לכם קטנה, יש בה אזורים שונים במהותם שבהם תוכלו לנפוש. נפרט כאן על שני האזורים העיקריים באילת.

איפה לנפוש באילת?

רוב המלונות באילת מרוכזים ב-2 אזורי לינה עיקריים – החוף הצפוני והחוף הדרומי. אזור החוף הצפוני נחשב לתיירותי יותר וניתן לראות אותו מרחוק עוד לפני הכניסה לעיר. ברצועת החוף היפה הזו יש אטרקציות רבות ומבחר עצום של אתרי תיירות, ביניהם: טיילת החוף המפורסמת, מרכזי קניות עם חנויות מותגים ללא מע"מ ומסעדות מצוינות. גם החוף הדרומי, מרחק קצר יחסית ממרכז העיר ומאתרי התיירות והאטרקציות הפופולריות באילת, מציע נקודות עניין שונות.

מעבר לחוף הצפוני והדרומי, יש גם במרכז העיר אילת כמה אפשרויות לינה, בעיקר אכסניות ודירות נופש. בחירת אזור לינה באילת תקבע את סוג החופשה והחוויה. לכן, אם אתם רוצים לנפוש בלב האזור התיירותי וליהנות ממלון איכותי במרכז העניינים כדאי לחפש מלון בחוף הצפוני.

החוף הצפוני – המלונות הפופולריים באילת

החוף הצפוני של אילת מציע מגוון רחב של מקומות לינה. אזור זה מתחיל על הגבול עם ירדן ומסתיים בחוף הדקל. רצועת חוף זו מרכזת בתוכה כמה מן המלונות הפופולריים ביותר באילת, וכן כמה אתרי נופש אטרקטיביים כמו שמורת האלמוגים, הטיילת היפה והמפורסמת, מרכזי קניות, שפע מסעדות ובתי קפה, מועדונים, חופים פופולריים ועוד.

החוף הצפוני באילת הוא אילת התיירותית שכולם מכירים – עיר שוקקת ומלאת אטרקציות בעיקר בימי הקיץ, אך לא רק. שפע מקומות בילוי, פאבים ומסעדות ובעיקר תחושת חופש אופיינית. כבר בכניסה לאילת, בין אם מגיעים ברכב ובין אם בטיסה, ניתן להבחין ברצועת החוף הצפוני וכבר להריח את ניחוח החופשה הקרבה.

החוף הדרומי – חופשה שלווה בחיק הטבע

החוף הדרומי מרוחק מעט מכל ההמולה האופיינית באילת, ויש ברצועת חוף זו אתרי צלילה שבהחלט שווים ביקור, כמה חופים יפים ושמורת טבע ימית הכוללת שוניות אלמוגים בה ניתן לבקר בתשלום. ישנם גם כמה בתי מלון נהדרים בחוף הדרומי שמושך בדרך כלל קהל צעיר יותר שבה לחופשה בעיר הנופש הדרומית. החוף הדרומי נמתח מריף הדולפינים ועד גבול מצרים.

החוף הדרומי מושלם לחובבי טבע וצלילה, והמרחק הקצר בין החוף הדרומי והשקט יותר, לחוף הצפוני השוקק חיים, אינו גדול מדי ואפשר בהחלט לשלב בין שני העולמות האלה ולמצות את כל מה שיש לאילת להציע.

אטרקציות פופולריות באילת

אם החלטתם לאן אתם נוסעים באילת, הנה כמה מקומות שלא כדי לכם לוותר עליהם בעת שהיה באילת. מבחינת החוף הדרומי, כאמור מדובר באזור מושלם לחובבי טבע ובו לא כדאי לוותר על ביקור בשמורת האלמוגים, ריף הדולפינים ופארק המצפה התת ימי. מבחינת החוף הצפוני, אל תוותרו על ביקור נוסף בטיילת המפורסמת של העיר ובמרכזי הקניות השווים. נוסף על כך, פארק הצפרות – המרכז פעילות מחקר, תצפית והדרכה באזור המהווה ציון דרך חשוב במסע הנדידה של הציפורים בהחלט שווה ביקור, על אף שהוא מעט מרוחק מהאזור המרכזי.