עמוד הבית » הולכים על הגדולים

הולכים על הגדולים

גולדשטיין גלרי טפט, צילום יחצ חול
חיפויי הקיר זוכים בעשור האחרון לעדנה מחודשת. הישראלים מכניסים אותם בשמחה לבתיהם תוך הבנה שביכולתם להפיח בחללים השונים חיים חדשים ולצקת בהם עניין ואופי.

החיפויים מצידם עברו גם הם אבולוציה של ממש והמותגים הבינלאומיים מציעים כיום מגוון כמעט אינסופי של סגנונות, צבעים ופיתוחים. אחת המגמות הבולטות בעולם, שסוחפת אחריה גם אותנו הישראלים שנחשבים לשמרנים, הם הדפסי פרחים גדולים שמכניסים למרחב מימד עוצמתי ומעורר השראה וגולדשטיין גלרי טפט מוצעים שפע של חיפויי קיר העונים בדיוק על ההגדרה.

"בשנים האחרונות תחום חיפויי הקיר מוסיף להתפתח, לא מעט בזכות טכנולוגיות ייצור והדפסה מתקדמות שמאפשרות ליצור שטחי הדבקה גדולים וגילויונות גדולים מאלה שהכרנו.

כפועל יוצא הפרינטים עצמם גדולים, דרמטיים ועוצמתיים יותר מאי פעם", מסבירה שרית גולדשטיין, מנהלת השיווק בגולדשטיין גלרי טפט.

"בתוך כך, הפרחים, שהיוו מאז ומתמיד מוטיב חשוב ומרכזי באמנות ובעיצוב, זוכים לשלל וריאציות ואינטרפטציות שאחת הבולטות שבהם הם פרחים גדולי ממדים שמשמשים כאלמנט אמנותי ומגובש שהופך את החלל לעשיר ואלגנטי מאי פעם.

מדובר בחיפויים שהם FOCAL POINT של ממש, כאלה שקובעים את תפישת העיצוב של החדר, מספרים סיפור, והופכים אותו ל-ONE OF HIS KIND.

גולדשטיין גלרי טפט
צילום יחצ חול
גולדשטיין גלרי טפט,
צילום יחצ חול

להשיג בגולדשטיין גלרי טפט: בוגרשוב 55 תל-אביב

www.tapetim.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה