עמוד הבית » החורף בעיצמו ומתבקש על השולחן חמין או טשולענט

החורף בעיצמו ומתבקש על השולחן חמין או טשולענט

צילום: באדיבות אתר קובבא
אם חשקה נפשכם להישאר בבית בימים קרירים או לאכול עם החברים והמשפחה במנת חמין נפלאה, אל תהססו לרגע והזמנו חמין בייתי באתר קובבא, מובטח לכם הנאה קולינרית רצופה.

פסטיבל החמין מחכה לקראתכם באתר קובבא, מדובר על פסטיבל מסורתי הפרוס כ- 40 ערים בישראל, מעל 1000 בשלנים, ממגוון רחב של מטבחים בייתים שחלקם מתובלים בסיפורי ומתכוני סבתות, מתכונים שעברו בירושה, לימוד מההורים. עדות שונות של המטבח היהודי והכול במנעד רחב של טעמים וחגיגה לעיניים.

הפסטיבל  מציע מגוון תבשילים חורפיים בגירסאות שונות:

גרסת הטשולענט הקלאסי: החמין מרקי מחמם ומנחם את הלב המתובל ועשיר בטעמים, החמין מכיל חומוס ושעועית, חיטה וגריסים, תפוחי אדמה, בצים חומות והפינלה קוביות בשר. הסיר מתבשל על חום נמוך כל הלילה על מנת לספוג את הטעמים הארומה העשירה של התבשיל.

הגרסה העירקאית: החמין או שמה השכיח תבית, מוגש עם אורז אדום עסיסי וכרעי עוף המתבשל בבישול ארוך.

הגרסה הטריפוליטאית אריסה: מכילה את הקוקלות המסורתיות אלו הן קציצות סולת פיקנטיות, לצידן חתוכי בשר, חיטה ובצים קשות המתבשלים בסיר על חום נמוך וכך הטעם משובח להפליא.

צילום: באדיבות אתר קובבא

באתר קובבא ניתן להזמין אוכל בייתי מכל קצוות הארץ, האוכל מבושל באהבה ויכול להיות שזה אחד השכנים שלך, ישנה אופציה להזמין חמין צמחוני. ההזמנה מגיע במשלוח.

צילום: באדיבות אתר קובבא

מחירים:

130 ש"ח לזוג

200 ש"ח עבור 4 אנשים

300 ש"ח עבור 6 אנשים

**אתר קובבא בנוי מסתבתות, סבים, אמהות, אבות אנשים אלה אוהבים לבשל ועושים זאת מתוך אהבה לבישול והתוצאה אוכל בייתי ומשובח.ההזמנה שנעשית דרך האתר, הבשלנים עורכים קניות בסופר ובוחרים את המצרכים לפי ההזמנה ומתחילים לבשל עבורכם.

מחכים לכם,

פרטים נוספים והזמנות : 058-7811149, באתר קובבא