עמוד הבית » הטבעות שנשים הכי אוהבות

הטבעות שנשים הכי אוהבות

צילום: unsplash
הטבעת היא הכוכבת הבלתי מעורערת של אוסף התכשיטים ונשים רבות אוהבות לאסוף טבעות ובמרוצת השנים מצרפות טבעות ייחודיות ואופנתיות, זאת לצד טבעת אירוסין, טבעת נישואין, טבעת שקיבלו ממי שהן אוהבות.

המגמות העכשוויות בזירת האופנה משפיעות על עיצוב הטבעות ואפשר להתרשם ממבחר עיצובים בשלל סגנונות, כשאין חוקים וכל אחת מוזמנת להתחבר לטרנדים המועדפים עליה בשילוב הדגמים הקלאסיים בעלי הצביון העל-זמני.
אז מי הן השליטות בקולקציות השונות? הכרות עם הבולטות ביותר:

נפלאותיו של  כסף סטרלינג
טבעות כסף 925 נחשבות ללהיט שצולח את מבחן הזמן. 925 למעשה מסמל 92.5% טוהר הכסף בתכשיט ולחומר גלם משובח זה יתרונות רבים: הוא בעל עמידות יוצאת מן הכלל, תוחלת חיים ארוכה, מתאים לבעלות עור רגיש ואינם מותירים סימן על העור.
כמו כן, פריטים העשויים מחומר זה אינם דוהים וכמובן שיש לוודא שמדובר באמת בדבר האמיתי לפי חותמת המוטבעת על גבי המוצר.
חומר גלם זה מופיע במגוון רחב של דגמים שכובשים את הלב ואת האצבעות כמו טבעת עם אלמנט לב, סגנון וינטאג', בשיק כפול של שני רבדים בטקסטורה מחוספסת ומעניינת, כתר מלכותי ועוד.

שילובים על האצבעות
ההיצע המסחרר לא מאפשר להישאר עם טבעת אחת או שתיים ורבות אוהבות לחדש ולגוון לעצמן וליצור על האצבעות קומבינציות מנצחות. ישנן שלל טבעות הניתנות לשילוב, בעיקר בגרסאות דקיקות, כאלה שלא תופסות את הפוקוס מאף אחת ונותנות לכל אחת ואחת את המקום הראוי לה.
חלקן בעלות אלמנטים שמשדרגים את הנראות כמו עלי כותרת, זיגזג מעניין, פאווה שחורה, מבנה גיאומטרי נוצץ, עיטורי לבבות ועוד.

אפקט הקריסטל
הקריסטלים כובשים את זירת התכשיטים וגם האצבעות זוהרות למרחקים. אפשר למצוא שיבוצי קריסטל צבעוניים וססגוניים לצד זרקונים יפים. הקריסטלים לוטשו על מנת לשקף את הצבע העשיר של האבן והם מודגשים על ידי הילת פאבה תחתונה – עיצובים מסנוורים לכל מי שמחפשת טבעת ליציאה. הכי חגיגית שיש.

סוד הטקסטורה
המרקמים מייצרים תעתוע ומדמים אפקטים מרהיבים במלאכת אמנות מוקפדת בין אם מדובר בכתר של חרציות נוצצות, או בצדפים הפוגשים זה את זה, תחרת חלת דבש, לבבות מאוירים, מחרוזת של כדורים. שילובים בין נפח ועומק, טקסטורה ייחודית ומעניינת, שפיץ שמוסיף טוויסט, גרגרי דגן ועוד.

שאלה של צורה
אם בעבר היינו מורגלות לטבעות עגולות, הרי שבשנים האחרונות כאמור אין גבול לדמיון וכך גם בצורה. אמורפית או ייחודית, גלויה או מסתורית, אובאלית, מרובעת, בצורת גל או משולש. כמו כן, מפגשים שכבתיים, ספירלות, פסים מקבילים ועוד. שפע של קומבינציות וצורות ואתן בוחרות את הצורניות המועדפת לענידה וגם את הסגנון – מינימליסטי או סטייטמנט הצהרתי שאי אפשר להתעלם מקיומו.

בהשראת הכוכבים
תשכחו לרגע מכוכבי השמיים וחשבו על ההרפתקאות שבסדרות ובסרטים האהובים שבהשראתם מעוצבים דגמים נפלאים. בהוליווד טבעת היא סמל לכוח ועוצמה ועלילות רבות סובבות סביבה ואפשר למצוא דגמים בהשראת ההרפתקאות שעל המסך כמו למשל, עיצובים בהשראת משחקי הכס או סרטי מארוול. כך או כך, תרגישי גיבורה ועוצמתית.

מצופה זהב
לצד כסף סטרלינג, ישנה בולטות גם לציפוי הזהב האהוב. לזהב יש מראה אצילי, הוא ניחן בעמידות גבוהה והדגמים המצופים מזהב משקפים את כל הטוב הזה במגוון וריאציות יצירתיות שמשקפות חשיבה מחוץ לקופסה כמו בשילוב עם זרקוניה ואבנים שקופות. בכל מקרה, שווה לבדוק בכמה דרגת קראט מדובר כאשר זו מייצגת את אחוז זוהר הזהב אשר בתכשיט וככל שדרגת הקראט גבוהה יותר כך התכשיט נחשב ליוקרתי יותר.

הוספת תגובה

הוספת תגובה