עמוד הבית » האם לרכוש כספת ביתית או שיש פתרון אחר?

האם לרכוש כספת ביתית או שיש פתרון אחר?

צילום:unsplash
לכל אחד מאיתנו יש את אותם פריטים אותם אנחנו רוצים לשמור במקום בטוח, רחוק מהישג ידם של ידיים חטטניות. היום, בזכות הטכנולוגיה, כל אחד מאיתנו למעשה יכול להתקין כספת ביתית ולשמור על הפריטים היקרים לו במקום בטוח. אבל, עם זאת, הרי שאנחנו יודעים כי כספת ביתית לא תמיד מספיקה כדי לשמור על הדברים החשובים באמת. אז מתי כדאי לרכוש כספת ביתית ומתי כדאי לנו לחשוב לרגע 'מחוץ לקופסא', על כך נדבר בהרחבה במאמר הבא.

מה החסרונות בהתקנה של כספת ביתית

כאמור, הטכנולוגיה מאפשרת לכל אחד מאיתנו ליהנות מכספות מתקדמות, בעלות מנגנוני נעילה מתוחכמים הרבה יותר מבעבר. עם זאת, הרי שכספת לא תמיד תספיק כדי לשמור על היקר לנו. זאת מכמה סיבות מרכזיות:

  1. הבית שלנו לא מוגן מאיומים חיצוניים: כלומר, לעיתים הכספת עצמה לא מספיקה. הפושעים יכולים לקחת את הכספת כולה על תכולתה, גנבים עלולים להיכנס הביתה ולפרוץ מתוך הנחה כי בבית מוחזקים פריטים יקרי ערך ומה גם שאלו נמצאים במקום בטוח, בני הבית ושאר הפריטים חשופים וכן הלאה.
  2. רכישה של כספת מותירה אתכם לא גמישים: למה אנחנו מתכוונים? כאשר אתם רוכשים כספת, מתקדמת ככל שתהיה, אתם לא רק רוכשים כספת ובזה פותרים את העניין. אתם צריכים להחליט איפה לשכן אותה, אתם צריכים לחשוש בכל פעם בה אתם יוצאים מהבית ולהבטיח כי הכספת נעולה. יתרה מזאת, אם הנסיבות השתנו ואתם כבר לא צריכים את הכספת, אתם נשארים איתה כמו 'אבן שאין לה הופכין'. יש פתרונות טובים יותר.
  3. יש פריטים אותם צריך להרחיק מידם של ילדים קטנים: לצערנו, בישראל יש אוכלוסיה משמעותית של נושאי נשק אישי. במדינה בה אנחנו חיים תחת איום הטרור, אי אפשר לצפות מהאוכלוסיה למשהו אחר. לצערנו, אנחנו מכירים אירועים בהם ילדים וצעירים נקלעו לתאונה בטעות, בגלל שכלי נשק הוחזק בבית פרטי. יתרה מזאת, אם המשפחה נוסעת לטיול בחוץ לארץ וכיוצא באלו, הרי שעל בעל הנשק למצוא מקום בטוח לשכן את הרובה או האקדח, במקום בטוח.
  4. היעדר פרטיות: לכל אחד מאיתנו יש סודות. לפעמים אנחנו פשוט צריכים למצוא את המקום להשאיר בו מספר פריטים ולהיות בטוחים כי הם נמצאים במקום בו איש לא ידע את מה שאנחנו מעוניינים להסתיר. לא תמיד יש לנו פרטיות כאשר אנחנו משתמשים בכספת ביתית, המותקנת בבית העסק או בבית שלנו.

אז מה אנחנו מציעים הלכה למעשה?

אנחנו מציעים לכם להשתמש במערכת ייחודית, מתחם כספות תל אביב. במתחם תמצאו כספות מתקדמות, המוגנות בכל אמצעי המיגון המוכרים לנו. יתר על כן, אנחנו מדברים על מתחם המוגן על ידי שכבות הגנה נוספות.

מתחם כספות בתל אביב מוגן בזכות צוות שמירה מאורגן היטב, הנמצא במתחם כל העת. בנוסף, נמצא שם חמ"ל פעיל, הדואג להביט במצלמות האבטחה ולשים לב לכל שינוי בכל עת. לא רק זה, אלא שהמקום עצמו מוגן גם בזכות מערכות חכמות לכיבוי אש ולהגנה מפני רטיבות. כך שלמעשה, כספות בתל אביב מוגנות לא רק ממעשיהם האפשריים של בני האדם, אלא גם מפגעי מזג האוויר. כמובן, מתחם כספות בתל אביב נותן לכם את הזכות לשמור על הפרטיות שלכם באופן מלא, כך שאתם לא צריכים לחשוש מעיניים סקרניות כלל וכלל.

סוף מעשה במחשבה תחילה

לנו הישראלים יש נטיה להגיד את צמד המילים המוכר: 'יהיה בסדר'. אבל האמת היא כי הרבה פעמים חשוב להסתכל צעד קדימה ולתכנן את הצעדים הבאים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לחשוב מחוץ לקופסא ובעיקר, למצוא את הדרך לשמור על מה שיקר לכם ובאותו הזמן גם על הבריאות הנפשית שלכם. כאשר אנחנו שומרים על מה שחשוב לנו במקום בטוח, אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב. עבור פרטים נוספים ומענה לשאלות, פשוט, צרו עימנו קשר ונשמח לסייע.