עמוד הבית » הטרנד החדש של ארון הבגדים – כל הדלתות פתוחות

הטרנד החדש של ארון הבגדים – כל הדלתות פתוחות

צילום pexels
כמו בתחומים רבים נוספים, המושפעים מטרנדים עיצוביים שונים, גם תחום הארונות זוכה ליחס משלו. אחד העיצובים המודרניים הוא ארון בגדים פתוח. בכתבה הבאה נציג את סוג הארון הפתוח, למי הוא מתאים ומהם יתרונותיו

מהו ארון בגדים פתוח?

ארון הבגדים כבר מזמן אינו מתפקד כחלל אחסון בלבד לבגדים שלנו. לאחר שהשקענו מחשבה ותכנון, בעיצוב ונראות החללים החיצוניים של הבית, אשר חשופים למבקרים ואורחים המגיעים אלינו, הגיע הזמן להשקיע בעיצוב מודרני וחדשני גם לארון הבגדים, הנמצא בדרך כלל, בחדרים הפנימיים של הבית.

בעת בחירת ארון הבגדים האידיאלי, כדאי לקחת בחשבון את היבטי היעילות ולהתאים אותם לסגנון העיצובי המבוקש. ניצול אופטימלי של השטח הקיים ושטח האחסון בארון הבגדים, ייתן לארון נראות מסוגננת ומסודרת.

ארון בגדים פתוח הוא אחד הטרנדים העכשוויים והמודרניים בתחום הארונות, ומשפחות רבות המושפעות מסגנון החיים המערבי נוטות לעיצוב המלתחה בסגנון הפתוח. כפי שניתן לראות היום מכוניות ללא גג וכיסאות ללא משענת, כך גם במקרה של הארון שלנו, ששמו לא מותיר מקום לספקות ובלבולים שונים לגבי מהותו. כשמו כן הוא – ארון ללא דלתות, או שרובו ללא דלתות.

 יתרונות החלל הפתוח בארון

לארון הבגדים הפתוח ישנם יתרונות רבים, ביניהם ניתן למנות את הגמישות והיעילות הרבה שהוא נותן.

כפי שכבר הזכרנו, בשיקול בחירת ארון הבגדים כדאי להעדיף יעילות לפני עיצוב. חלוקה פנימית נכונה של חלל הארון תאפשר ניצול מיטבי ויעיל של הארון. בחלל פתוח יש גמישות וזו אחת הסיבות העיקריות לכך שהעיצוב הזה תפס תאוצה. לוחות המחיצה בארון ניתנים להסרה בצורה חופשית, המאפשרת פיתוח יצירתי, ניצול מקסימלי של שטח גדול וגם שינוי מאוחר יותר במידת הצורך.

בנוסף, חלל פתוח מקל על הצבה וסידור הבגדים, ובעיקר מאפשר תנאי אוורור חופשי ויעיל של הבגדים.

 למי הארון מתאים

עיצוב וסגנון מסוים, טרנדי ומודרני ככל שיהיה, בסופו של דבר הוא אינדיווידואלי וצריך להיות מותאם אישית לפי אישיות וסגנון חיים. כך, ארונות בגדים פתוחים יתאימו בעיקר לאנשים מסודרים. היות וכל הבגדים חשופים לעין, קל להבין שאי סדר ובלגן יהוו נקודה בולטת ולא נעימה בחדר, לעומת בלגן הנמצא מאחורי דלתיים סגורות. כמו כן, לאנשים הנוהגים לעשן בביתם, סגנון עיצוב של חלל פתוח פחות יתאים, היות והעשן והריח יוכלו לחדור בקלות לארון ולהיספג בבגדים.

רצוי שלא להציב את ארון הבגדים הפתוח במקום בו יש חדירת אור שמש ישירה על הבגדים, דבר שיגרום לדהייה ובלאי מוגבר של הבגדים. בנוסף, במקום כזה, אבק רב יכול להיות חיסרון נוסף.

לסיום, כדאי לקחת בחשבון כי בשונה משאר הרהיטים בבית המועדים להחלפה בתדירויות שונות, את ארון הבגדים רובנו לא נוהגים להחליף בתדירות גבוהה כל כך. לכן, השקעה מקדימה בתכנון ועיצוב חדשני של ארון הבגדים תהיה השקעה מצוינת לטווח הארוך.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה