עמוד הבית » מוצר חדש: הקולגן העוצמתי ובעל ספיגה של נייצ'רספרו

מוצר חדש: הקולגן העוצמתי ובעל ספיגה של נייצ'רספרו

צילום: נעמה משיח כהן
נייצ'רספרו היא חברה ישראלית כחול לבן, המתמקצעת בתוספי מזון בייצור ושיווק מוצרים המבוססים על קולגן המבוססים על מדע ומחקר קליני. המציעים מנעד רחב של מוצרים שונים בתחום היוצרים איכות חיים לבני האדם.

השינוי המהפכני בעולם התוספי מזון לאחר הקורונה קיבל תפנית חדה ומשמעותית, בני האדם שינוי את דפוסי החיים שלהם בטיפוח הבריאות , חיזוק מערכת החיסונית. אנשים אינם רוצים להיות חולים. וכיום יש גידול בעולם ובישראל בתחום עולם תוספי התזונה הנחשב לערך חשוב המספק מספר יתרונות לגוף. אחד השכיחים בעולם המודרני תוסף קולגן שזכה לאהדה רבה בעולם.רם שביט מנכ"ל החברה הבין את החשיבות בישראל בתחום ופיתח את המוצרים לצד ד"ר אייל קרמר.

הנה כמה מהיתרונות העיקריים של הקולגן:

  • שיפור מראה העור: קולגן הוא חלק בולט מבני העור, ולכן הוא יכול לעזור לצמצם קמטים, להפחית מראה של בעיות עור כמו אקנה וכתמים קמטים, ולהעניק לעור מראה בריא ומתוח.
  • שיפור בבריאות השיער והציפורניים: הקולגן מכיל שמן רכיבים שמזינים ומחזקים את השיער והציפורניים, ומסייעים להם להיות חזקים ובריאים אנטי אייג'יינג.
  • תמיכה בבריאות החלשת המפרקים, שחיקת סחוס והשרירים: הקולגן משמש כמקור חומרים בונים ומזינים לשרירים.
  • מסייע לאנשים העוסקים בספורט  בעצימות גבוהה וזקוקים להשלמת קולגן לצורכי תזונה.

.

צילום: נעמה משיח כהן

יחודיות הקולגן של נייצ'רספרו?

מקור הקולגן: כיום, ניתן להפיק קולגן מבקר, עופות ודגים. מחקרים מדעיים מצאו שקולגן שמקורו בדגים, כמו תוסף הקולגן של נייצ'רס פרו טרומרין, הוא יעיל ועוצמתי יותר מקולגן שמופק מכל מקור אחר, משום שלקולגן ממקור דגים יש זמינות ביולוגית מעולה, הודות ליכולת הספיגה שלו, שהתגלתה כיעילה ועוצמתית יותר מספיגה של קולגן שמקורו בבקר, בגלל גודל החלקיקים שלו וזהותם לחלקיקי הקולגן הטבעיים הקיימים אצלנו בגוף.

מינון הקולגן במנה: מחקרים שנעשו בנושא, הראו כי בני האדם יכולים לצרוך בין 2.5 ל־15 גרם קולגן ביום בבטחה וללא תופעות לוואי.  בקולגן של המותג ניתן למצוא את ריכוז הפפטידים בגדול ביותר מבין מוצרי הקולגן הנמכרים בישראל –10 גרם למנה יומית – מה שגורם לו להיות יעיל, עוצמתי וחסכוני יותר. המוצר ללא טעם.

איכות הפורמולה: איכות הקולגן משתנה בהתאם למקור הייצור, לתהליכי הייצור והעיבוד ולהרכב חומצות האמינו שבו. קולגן באיכות טובה יכיל מרכיבים איכותיים ונקיים ויופק בטכנולוגיות הידרוליזה מתקדמות שמבטיחות שמירה על מבנה החלבון ועל תכונותיו הביולוגיות. קולגן באיכות טובה מספק את המרכיבים התזונתיים הנדרשים לחידוש ולחיזוק רמות הקולגן בגוף. מנגד, קולגן באיכות גרועה עשוי להכיל מרכיבים זולים או להיות מיוצר מחלבונים חלופיים והוא עלול לא לספק את התוצאה הרצויה בזמן הרצוי. בנוסף, קולגן באיכות גרועה יכול להיות מעובד, כך שהתכונות הביולוגיות שלו משתנות או מופחתות.

כשרות: בכל הקשור לכשרות, קולגן טרומרין מופק בתנאים מחמירים ביותר מבחינת הכשרות ובהשגחה צמודה. למוצר הדגל קולגן טרומרין יש כשרות פרווה בהשגחת מרכז רבני אירופה, ועד הכשרות EK, ובהשגחת הרבנות המקומית נוף הגליל.

לסיכום, צריכת תוסף קולגן של נייצ'רספרו מטפלת בהיבטים בריאותיים ואסתטיים שונים שקשורים באיכות העור, מחזק ומשפר את תפקוד מפרקי הגוף וגם בעל השפעה משמעותית על צפיפות העצם – דבר שיכול להפחית את הסיכון למצבים כמו אוסטאופורוזיס. קולגן גם ידוע ביכולתו לשקם את בריאות השיער והציפורניים, ובכל מקרה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני נטילת תוספי תזונה.

חברת נייצ׳רס פרו,מספקת תוספי תזונה מבוססי מחקר ומדע, בקרת איכות ותקני GMP. ומוצריה מכילים רכיבים שנחקרו ומיוצרים באיכות הגבוהה ביותר לצורך שיפור הבריאות ואיכות החיים הקולגן מגיע לישראל היישר מיפן. קולגן טרומרין עומד בכל האישורים המחמירים ביותר של משרד הבריאות היפני והישראלי.

בטח אתם שואלים מתי רואים תוצאות ? היכנסו לסרטון

ניתן למצוא את המוצרים בחנויות טבע וברשתות הפארם.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה