עמוד הבית » המפתח": ספר חדש שיעזור לכם להתגבר על כל משבר בחיים בתוך דקה בלבד

המפתח": ספר חדש שיעזור לכם להתגבר על כל משבר בחיים בתוך דקה בלבד

צילום: כריכת הספר
כולנו מכירים את המציאות שבה השגרה חוזרת על עצמה: בית, לימודים, עבודה, אכילה, שינה, טיולים ובילויים וחוזר חלילה.
האם אנחנו שלמים עם מה שאנחנו עושים? האם טוב לנו עם עצמנו? האם השגרה מעייפת, מייגעת ומייאשת וכמעט בכל דבר שאנחנו עושים אנחנו סופרים את הימים, השעות והדקות לסיומם של המטלות שלנו? האם אנחנו נהנים מהחיים, מרוצים מעצמנו ומעשינו או שורדים את החיים? ספר חדש ומרתק שנולד בתקופה המורכבת של מגפת הקורונה מבקש לעסוק בשאלות המורכבות הללו שנוגעות לכל אחד מאיתנו. במהלך הספר מראה המחבר כיצד אפשר להתגבר על כל משבר בחיים, כעס, עצב, פגיעה, אכזבה ועוד. כל זאת בתוך דקה. 
 
נשמע הזוי? מוזמנים לקרוא את הספר החדש ולגלות איך. המחבר מעיד כי קיבל תגובות נלהבות מהקוראים.

לתפישתו של מחבר הספר, הדרך הפשוטה לבדוק זאת, היא לבדוק האם יש לנו חשק לעשות את מה שאנחנו עושים או שאנחנו נאלצים לעשות זאת מחוסר ברירה. הרי הזמן לא עוצר מלכת, החיים שלנו חולפים ואנחנו נשארים תקועים ולא עושים את מה שטוב לנו, את מה שאנחנו אוהבים ולא נהנים ממצבנו כרגע, אלא כל הזמן חושבים אם ואם ואם: אם היה לי בית כזה או מכונית כזאת, משכורת גבוהה יותר או חופשה חלומית. 

וכך, הבעיה היא שגם לאחר שנשיג את מה שרצינו השאיפות לא נעצרות ומיד מתעוררות שאיפות ודרישות חדשות. יוצא שאין הנאה מהרגע אלא תמיד מייחלים לעתיד שלדעתנו טוב יותר מוצלח ומעניין יותר. 
המחבר, יוסף חיים זך, מספר על הרקע לכתיבת הספר כי "התחלתי בכתיבה בימים של סגר בעקבות מגפת הקורונה. בימים בהם הרגשנו שאין תקווה, שרב הנסתר על הגלוי, ושהסוף הטוב לא נראה מעבר להרי החושך. בימים בהם הרגשנו את צלילת מצב הרוח הלאומי והכרסום המתמשך בעשיה והשמחה הפרטית. אנשים רבים הרגישו אז את התחתית. 

"דווקא בתוך החושך מצאתי את האור, מתוך הייאוש צמחה התקווה ומתוך האכזבה עלתה וצמחה דרך חיים חדשה, שבה גליתי רוח חדשה שהחלה לזרום בעצמותיי ולהפיח בתוכי תקווה. מחשבה שגרמה לי להבין איך החיים ממשיכים טוב יותר מאי פעם. ההבנה שיש ביכולתנו לצלוח בקלות רבה כל משבר בחיים. 

"את פרי ההבנה אני פורס בספר עם סיפורים מהחיים, סיפורים משעשעים, משלים ותובנות רבות. הקריאה מאפשרת מתן כלים לשרוד כל משבר בחיים, להתגבר על כל אכזבה, כעס, עצב, פגיעה, מרמור וליהנות מחיי איכות משופרים ונעימים. אין לי ספק שלאחר הקריאה תחושתך לגבי החיים בכלל והדברים המעיקים בפרט יראו אחרת ואיכות חייך תשאף לשלמות".
 
להזמנת הספר:
https://nivbook.co.il/product/%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97/
מאת משה ניסנבוים

הוספת תגובה

הוספת תגובה