עמוד הבית » הפלגה רומנטית בימי הקורונה

הפלגה רומנטית בימי הקורונה

הקורונה שינתה הרבה מאד תחומים בחיינו, שאותם עד כה לקחנו כמובנים מאליהם. ועדיין, יש דברים שלא משתנים ונשארים רלוונטיים עכשיו, כמו הפלגה רומנטית ביאכטה עם מי שאנחנו אוהבים

אם תחשבו על זה רגע לעומק, תגיעו גם אתם לאותה מסקנה. לצד כל הדברים שהקורונה שינתה, גם הרומנטיקה השתנתה לבלי הכר. כמעט כל בילוי רומנטי מאבד מהרלוונטיות שלו בעולם שבו יש קורונה. מסעדה? מסעדות הן חללים סגורים שבהם הקורונה מסתובבת לה בחופשיות, ומי יודע איך מקפידים על ההיגיינה במטבח, אם בכלל. טיסה לחו"ל? לאמיצים בלבד, או אנשים שמסוגלים להסתובב עם מסכה במשך שעות ארוכות מדי יום. מסאז' רומנטי? פתאום קשה לחשוב על פעילות המערבת מגע.

הרשימה של הבילויים הרומנטיים שעברו חישוב מסלול מחדש רק ממשיכה וממשיכה. עדיין, יש פעילות שנשארה רלוונטית בדיוק עכשיו בתקופה הקשה הזו של הקורונה – הפלגה רומנטית על יאכטה מפוארת. אם עדיין יש לכם ספקות? קבלו את כל הסיבות.

הפלגה רומנטית על יאכטה: הקורונה ממש לא הרגה את הרומנטיקה

הפלגה רומנטית על יאכטה בלב ים תמיד הייתה עניין מבודד. הרחק מהקהל, הרחק מההמון והרחק מהחוף, זה רק אתם, הסקיפר והגלים האינסופיים של מימי הים התיכון. עכשיו החוויה המבודדת מביאה אתה יתרון נוסף – אתם רחוקים מכל גורם תחלואה, שנשאר מאחור עם הצפיפות על חוף הים ובעיר האורבנית.

עכשיו, יותר מתמיד, בילויים תחת קורת גג נזנחים, ועולה קרנם של בילויים באוויר הפתוח. לא לחינם זה קורה. האוויר הפתוח נחשב בטוח יותר, אם יש וירוסים בסביבה (ואם להגיד בכנות, לא יהיו, כי הם נשארים הרחק בחוף), הם מתפזרים להם בחלל האוויר.

בקיצור, אתם יכולים להשאיר את הדאגות על החוף (ובכללם גם הדאגה המובנת ביותר מפני הקורונה) ולצאת עם בן או בת הזוג שלכם לחוויית הפלגה רומנטית על יאכטה מפוארת בלב הים.

אגב, הפלגה רומנטית מביאה עוד יתרון מגניב שרלוונטי במיוחד בימי הקורונה: מילוי הפונקציה של חו"ל. מרביתנו נאלצנו, בלית ברירה, לוותר על חופשה רומנטית בחו"ל או על גיחה קצרה של סופ"ש לאחת מבירות אירופה או איי יוון. הגעגועים עושים את שלהם, ורבים מאתנו מרגישים את המחסור הזה בפינוק לא שגרתי, כזה שמשנה בתכלית את הנוף שלנו, כזה שמהווה חוויה יוצאת דופן שעוד נדבר עליה. הפלגה רומנטית על יאכטה היא בול כזו, רק מינוס החתימה על הדרכון.

מרימים עוגן ביאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות

גם בקיץ בו אתם לא יכולים לטוס לחו"ל, אין סיבה שתוותרו על חוויה רומנטית, פוטוגנית ומעצימה, שנותנת לכם תחושה של חופשה מושלמת בחו"ל, כזאת שעוד תדברו עליה רבות גם בעוד חודשים.

היאכטה של חברת גל ונעמה השכרת יאכטות תיקח אתכם למסע מפנק בין הגלים. תוכלו להשתזף יחד על הסיפון, תוכלו להירגע קצת בצל בחלקה האחורי של הספינה, תוכלו לשמוע מוזיקה, להרים לחיים עם יין או שמפניה, תוכלו ליהנות מנוף שובר שגרה, והכל – בגבולות מדינת ישראל, ובשיא הבטיחות מהקורונה המדבקת על החוף ובתוך הערים הצפופות שלנו.

בקיצור בואו להפליג אתנו בבטחה ובהנאה מובטחת על יאכטה מפוארת היוצאת מהמרינה בהרצליה.

גל ונעמה השכרת יאכטות – 0504600470

הוספת תגובה

הוספת תגובה