עמוד הבית » הפקת שמלות הכלה של סבטה מובשוביץ

הפקת שמלות הכלה של סבטה מובשוביץ

צילום: ברוך שוסל
בחודש ספטמבר נערכה הפקת שמלות הכלה של המעצבת סבטה מובשוביץ, מסטודיו Sveta Swan בחולון. מורן, דוגמנית ורקדנית, דיגמנה מספר שמלות בעיצובה.

מורן, למה דווקא שמלות כלה?

"אני מאוד אוהבת שמלות, וכמעט ולא לובשת ג'ינסים. אבל מכל סוגי השמלות – שמלות כלה הן השמלות שנראות עלי הכי טוב. הצבע האהוב עלי הוא לבן המסמל חגיגה, טוהר, שלווה ובעיקר ניקיון. הגזרות השונות של שמלות כלה מאוד מחמיאות לי."

ואיך הגעת לדגמן דווקא בהפקה הזו?

"בני ואני זוג רקדנים וכוראוגרפים, ואנחנו מופיעים ומדריכים בארץ ובעולם. בני הוא בן זוג מאוד מפרגן, וכשסיפרתי לבני שיש לי חלום לדגמן שמלות כלה, הוא מצא דרך להגשים לי אותו בעזרת הרעיונות שלו והחשיבה מחוץ לקופסה. החלום הזה יצא לפועל מהר מכפי שחשבתי."

ספרי לנו על ההפקה

"כשראיתי את שמלות הכלה שסבטה מעצבת, מיד הבנתי שזה מה שאני רוצה. לסבטה יש עין נכונה בעיצוב, ויש לה סגנונות שונים של שמלות כלה, חלקן נפוחות ונוצצות ומושכות המון תשומת לב וחלקן דווקא סולידיות יותר וצנועות יותר. מאוד אהבתי את הגיוון שנותן לי מראה שונה מאוד עם כל שמלה."

צילום: ברוך שוסל

איך הרגשת מול המצלמה?

"הרגשתי טבעית וריחפתי לי בדמיון. כרקדנית אני די רגילה להיות מול מצלמות סטילס, וידאו וקולנוע וקל לראות שהעיניים שלי נפתחות ברגע שיש מולי מצלמה. ברוך שוסל, הצלם בהפקה הזו, קריאטיבי ומקצועי. לצד זה הוא גם אנושי וחם, וזה לא פחות חשוב בעיני. הוא גם שילב מספר סגנונות צילום – חלקם היו מה שמצפים מהפקה של שמלות כלה, מבחינת ההעמדות וזוויות הצילום, אבל חלקם היו מזוויות מאוד מיוחדות ואפילו שילבו עמידות שונות של ריקוד ופוזיציות מעניינות."

צילום: ברוך שוסל

מי אחראי על עיצובי השיער שאנחנו רואים בתמונות?

"מירב יוסף היא זו שאחראית על מלאכת האיפור ועיצוב השיער. היא מקצועית מאוד ושמה דגש על הפרטים הקטנים. האנרגיות הטובות שלה והשיחות המעניינות שהיו לי איתה ביום הצילומים הארוך הזה הפכו אותו ליום משמעותי. אישה מעניינת בעלת קסם ייחודי. את האקססוריז שרואים על השיער שלי ואת התכשיטים סיפק להפקה דורון ספיר מאקשן אקססוריז."

צילום: ברוך שוסל

מה התוכניות שלך לשנה החדשה?

"לבני ולי יש הרבה תוכניות. בתחום הריקודים יש לנו כמה פסטיבלים שאנחנו אמורים להופיע ולהדריך בהם בשנה הקרובה – פסטיבל בכנרת באוקטובר, פסטיבל בינלאומי בסיני (מצרים) בנובמבר, פסטיבל בינלאומי בטבריה בפברואר ובקרוב בטח יזמינו אותנו לפסטיבלים נוספים. בשנה הקרובה גם יצא הסרט החדש של הבימאי אבי נשר, "גן הקופים", שבו השתתפנו כרקדנים. יש לנו גם הרבה הפקות מתוכננות בקרוב – הפקות אופנה שבהן אני אדגמן והפקות נוספות."

לסיום, מורן, מה תרצי לאחל לשנה החדשה?

"אאחל לכל עם ישראל שתהיה לנו שנה רגועה ובריאה. לבני ולי אאחל שנמשיך לפרוח ולאסוף חוויות בעלות ניחוחות חדשים. לשלושת בנותי אאחל בריאות איתנה, ולעצמי אומר שידי עוד נטויה. שנה טובה לכולם!"