עמוד הבית » הקשר בין חברה ללקוחות שהופך אותה למצליחה ומובילה

הקשר בין חברה ללקוחות שהופך אותה למצליחה ומובילה

צילום:FREEPIK
עולם העסקים והצרכנות הישראלי מורכב מאינספור חברות, מוכרות יותר או פחות, שמספקות שירותים או מוצרים לקהל הלקוחות בכל רחבי הארץ. יתכן ויהיה מדובר בשירותים או מוצרי צריכה בסיסיים ויומיומיים ויכול להיות שיהיו אלה מוצרים או שירותים שנחשבים כמותרות.

כאשר אדם מסוים מתעניין במוצר או שירות הוא יבדוק מה דעת הקהל אודות כמה חברות אשר עוסקות בתחום וכך יקבל את ההחלטה אל מי מהן לפנות. בעזרת אתר האינטרנט שירות בקליק הוא יוכל גם לבדוק מה אופן הפעולה של החברות מבחינת מערך שירות הלקוחות שהן מעמידות לרשותם של הלקוחות. שירות לקוחות מהיר, נוח ויעיל הוא הכרח ולא רשות מבחינת החברה ויכול להיות מה שיכריע את הכף בין חוות דעת חיוביות ומפרגנות לבין כאלה שיציעו להיעזר בחברה אחרת.

דוגמאות לחברות מובילות ומוכרות

אפשר לקחת כדוגמא את חברת רולדין. אין מי שלא מכיר אותה ואת דברי המאפה האיכותיים והיוקרתיים שלה, זאת בזכות אינספור סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ ונוח מאד להגיע אליהם מכל מקום כמעט. מלבד המוצרים הטעימים של החברה אפשר למצוא גם מגוון רחב של אפשרויות לפנות אל רולדין שירות לקוחות וכך לקבל מענה אודות התאמה לאנשים אלרגיים, הזמנה של מגשי אירוח לאירועים, בירור בנוגע למרכיב ספציפי אם קיים או לא וכמובן שעות פעילות של סניפי הרשת. כאשר הלקוח יכול לבחור מתוך מגוון דרכי יצירת קשר את זו שתהיה הכי נוחה עבורו – הוא ישמח להיות בקשר עם החברה וכמובן והמענה המהיר והזמין שלה יאפשר לו לחוות דעת חיובית ומפרגנת אודותיה. חברה לא יכולה להיות מצליחה ומוכרת בתחומה אם מערך שירות הלקוחות שלה יהיה קלוקל, מסורבל ולא נוח. כיום זה חייב להיות גם וגם – גם מוצרים איכותיים, טעימים ומזמינים וגם שירות לקוחות יעיל, חיובי, נוח וכזה שנותן מענה מהיר לכל פונה ובכל נושא.

כשחייבים להיות בקשר עם הלקוחות

כיום גם החברות הגדולות והעסוקות ביותר יודעות שהן פשוט חייבות לתת מענה מהיר, מקצועי ויעיל ללקוחות שלהן, או שאלה יצביעו ברגליים ויעדיפו לצרוך מוצרים או שירותים של חברות אחרות. עידן השפע מאפשר ללקוחות לבחור מי מתייחס אליהם בצורה הכי טובה ונכונה ומי מעמיד לרשותם את הדרכים המגוונות והיעילות ליצירת קשר. בעידן שבו הכל עובד מהר והלקוחות מצפים למענה או תשובה כאן ועכשיו חשוב מאד לספק להם את זה ולא להשאיר אותם תלויים באוויר. מערך קלוקל של שירות לקוחות בהחלט יכול לעשות את ההבדל בין חברה מצליחה עם קהל עצום לבין חברה שהלקוחות נוטשים אותה. מכאן שמערך יצירת הקשר המותאם לתקופה ולקהל היעד הוא לא רשות או מותרות אלא חובה.