עמוד הבית » להפוך את המחשב או הטאבלט למכשיר הקלטה איכותי באמצעות רכישת מיקרופון למחשב

להפוך את המחשב או הטאבלט למכשיר הקלטה איכותי באמצעות רכישת מיקרופון למחשב

צילום:pixabay
מחשבים ניידים ונייחים, כמו גם טאבלטים וסמארטפונים, משמשים אותנו כיום במגוון דרכים שונות ומסוגלים לבצע בצורה מעוררת השתאות אינספור פונקציות. אחת מהן היא הקלטה של אודיו, דוגמת הקלטת מוסיקה או מלל (פודקאסטים, הרצאות וכד')

באמצעות מיקרופון חיצוני ניתן לשדרג כל מחשב וטאבלט ולהפוך אותם למכשיר הקלטה איכותי של ממש, לא פחות מכך

מדוע רכישת מיקרופון למחשב (מיקרופון חיצוני, בניגוד למיקרופון הפנימי המובנה במחשבים כיום) מהווה צעד מתבקש והכרחי על מנת להפוך את המחשב למכשיר הקלטה איכותי לכל דבר ועניין? מהם היתרונות של מיקרופון חיצוני ועבור אילו שימושים בדיוק הוא מתאים?

לעלות מדרגה מבחינת איכות ואפשרויות ההקלטה

הסיבה העיקרית והמשמעותית ביותר לרכוש מיקרופון למחשב במטרה לשדרג את יכולות ואפשרויות ההקלטה שלו היא רמת האיכות אליה ניתן להגיע. קיימים כיום בשוק סוגים רבים ושונים של מיקרופון למחשב אשר מתחברים ישירות לכל מחשב (ובמקרים רבים גם למכשירים נוספים, דוגמת טאבלטים ואפילו סמארטפונים), ומותאמים לשימושים שונים וסוגי הקלטות ספציפיות. מיקרופונים אלו מסוגלים כאמור להקליט אודיו ברמת איכות גבוהה הרבה יותר מאשר המיקרופון המובנה בכל מחשב או סמארטפון כיום, ולכן מעניקים לנו את האפשרות להשתמש במחשב כמכשיר הקלטה מקצועי של ממש.

בין הסוגים השונים של מיקרופון למחשב שתוכלו למצוא כיום לרכישה בכמה מאות בודדות של שקלים בלבד ניתן למצוא סוגים שונים, המתאימים לשימושים שונים. למשל – מיקרופון מקצועי להקלטת מוסיקה (המתחבר ישירות באמצעות USB למחשב), מיקרופון בעל זרוע שדרים מיוחדת לגיימינג או להקלטה של פודקאסטים, מיקרופון ייעודי עבור שיחות זום וסקייפ ומיקרופון דש זעיר המתחבר לדש החולצה ומתאים במיוחד לראיונות עם אנשים ולהקלטה תוך כדי תנועה והליכה.

קיימות כאמור אפשרויות רבות נוספות וגם בתוך כל קטגוריה כזו תמצאו דגמים שונים ונבדלים, אך מכאן ניתן כבר להבין את התמונה – מיקרופון למחשב הוא כיום אביזר מקצועי אך יחסית פשוט, קומפקטי וזול לרכישה, אשר פשוט יכול לשדרג פלאים את האופן בו משתמשים בכל מחשב או טאבלט, ולהפוך אותם למכשירי הקלטה של ממש. זה יכול להתאים כאמור למי שמקליט בעצמו מוזיקה, אנשים שמקליטים פודקאסטים, הקלטה של הרצאות ושיעורים (הן לצרכי למידה והן לצורך העלאה לרשת), שיחות זום ומגוון שימושים שונים נוספים.

שימו לב בעת הרכישה

כאשר רוכשים מיקרופון למחשב חשוב ביותר לשים לב לסוג המיקרופון הספציפי, ולהבין האם הוא מתאים וייעודי עבור השימוש העיקרי הצפוי שלכם. ישנם כמובן גם דגמים אשר מתאימים למספר שימושים שונים, אך עדיף לבחור את סוג המיקרופון על פי סוג ההקלטה העיקרי והחשוב ביותר בו תעסקו.

מומלץ גם לבצע השוואת מחירים לפני שמבצעים את הרכישה, אך כאן חשוב מאוד לוודא כי אתם משווים עבור דגם ספציפי בו אתם מתעניינים, ולא מבצעים השוואה כללית אשר תציג לכם סוגי מיקרופונים שונים לחלוטין. במקרה זה, להשוואה אין יותר מדי משמעות והיא לא תאפשר לכם לחסוך ולמצוא באמת את המחיר הטוב ביותר.

היכנסו לפרטים והזמנת מיקרופונים מחנות האונליין של טרטל >>