עמוד הבית » השף מאיר אדוני וחוות הבקרים משיקים סדרה על האש

השף מאיר אדוני וחוות הבקרים משיקים סדרה על האש

צילום: נעמה משיח כהן
השבוע הושק במסעדת מולי בתל אביב סדרת "על האש" פיתוחו של השף מאיר אדוני וחוות הבוקרים, סדרה על טהרת בשר טחון.

השף מאיר אדוני, היועץ הקולינרי של חוות הבוקרים פיתח עימם את סדרת בשרים טחונים בעחי טיבול ייחודי במהלך השנה האחרונה. כאמור מדובר על סדרה כוללת שני מוצרים בשר הנחשקים אצל הצרכן הישראלי המבורגרים וקבבים  תחילה המוצרים הראשוניים בסדרה כוללים: המבורגר חווה, המבורגר חווה ילדים, קבב חווה "חפלה", קבב חווה "אירופאי" וקבב חווה טלה.

לדברי השף מאיר אדוני: "אני מודה על ההזדמנות שקברניטי החברה נתנו לי. מדובר בפיתוח סדרה של מוצרי בשר טחון מהאיכותיים ביותר ובטעם של מסעדת גורמה, מתכונים מיתולוגיים מהמסעדות שלי ותערובות שנוצרו תוך כדי עבודה במהלך השנים. בפיתוח המוצרים החזון שלי היה לאפשר לצרכן לרכוש מוצר לבית,. תוך תחושה שהוא סועד באחת ממסעדות הגורמה שלי".

הכנת הצלחות להגשה, צילום: פרטי

ניכנסתי למסעדה הומה באורחים ישובים בשולחנות עגולים, ריחות מרתקים של אוכל, קולות של צחוקים מכל כיוון ובקבוקי היין מתרוקנים לכל עבר, העפתי מבט קדימה אני רואה את השף מאיר אדוני וצוותו על הפס עמלים ושוקדים על המנות להגיש לאורחים, מלצרים רצים בין האורחים עם צלחות, התיישבתי מאחד השולחנות והתחלתי בחגיגות הטעימות של הבשר.

הגיע מלצרית מסבירת פנים והציעה יין בחרתי כהרגלי בקודש אדום אשר יעניק עבורי את הארומה הנכונה לטעמי הבשר, ראשית המנות היו מוקפדות, אסתטיות במראה, הבשרים היו מתובלים במינון הנכון ולא הפריעו לטעם הבשר להשתלט, חלק מהקבבים היו בטעמי מגוון עשבי ירק, אשר נתן תחושה בזיכרון של אוכל באזור הצפוני של הארץ התוספת לקבב טעם הינו מוקפד ואיכותי. הקבב היה רך מבפנים ובחוץ היה מבושל בצורה מדוייקת הוא היה עסיסי ובעל ריח משכר.

ההמבורגרים על הלחמניות הגיעו לשולחן עם תוספת ארטישוק שנתנה טוויסט בצלחת, היו נימוחים בפה עסיסיים וכל המבורגר הפך לסיפור מעניין. בסיום הארוחה הדשנה נהניתי מקינוח מבריק ואלגנטי של השף אדוני שהעניק שלמות לארוחה.

צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי

 

הסדרה החדשה

קבב חפלה  – בשר עגל בשילוב טעמים ותבלינים עם בהרט, פטרוזיליה וקינמון.

קבב רומני  – בשר עגל בשילוב כמות גדולה של שום העושה כבוד לטעם האותנטי של הקהילה הרומנית .

קבב אסייתי  בשר עגל בשילוב של  כוסברה, סויה ג'ינג'ר שום..

המבורגר מבשר טחון מתובל בחרדל דיז'ון, פלפל שחור גרוס ומלח ים.

קבבים מסדרת על האש, צילום: בועז נודלמן

חוות הבוקרים

"חוות הבוקרים" מתמחה בבשר בקר טרי, מובחר וישראלי שכל תהליך ייצורו מוקפד ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר וכולל מקסימום מידע על הנתח לצרכן .  "חוות הבוקרים" הינו מותג בשר בקר טרי, איכותי ומקומי ובחירת זנים מובחרים, גידול העגלים בישראל, תזונה מותאמת לכל זן, טיפול בקצביה בהתאם לזן, סיווג הנתח ואיכותו, נתחים מיוחדים בזמינות גבוהה. ה

סדרת על האש 

  • מארז קבב חווה חפלה – 12 יח' מחיר מומלץ: 42.90
  • מארז קבב חווה טלה 12 יח' מחיר מומלץ: 42.90
  • מארז קבב חווה אירופאי 10 יח' מחיר מומלץ: 90 ש"ח
  • המבורגר חווה ילדים 6 יח' מחיר מומלץ: 90
  • המבורגר חווה 4 יח' מחיר מומלץ: 79.90
המבורגר גדול צילום: בועז נודלמן

ניתן להשיג באתר www.havat-habokrim.co.il, ברשתות השיווק המובילות ובאטליזים מובחרים.

אז מה אתם מחכים ? רוצו לקנות, ליהנות בחיק המשפחה ובטבע או עם חברים. מובטח לכם ארוחה מושלמת.