עמוד הבית » זוגיות כן או לא

זוגיות כן או לא

צילום:pexels
אם היה מגיע יצור מכוכב אחר לארץ שלא מבין את השפה את דרך המחשבה ואת המנטליות הישראלית הוא היה יכול להצליח בעסקים? כנראה שלא!

גם  לגבי הזוגיות
גבר ואישה עולומות שונים חושבים אחרת שפתם שונה מרגישים אחרת המניע שלהם שונה ואישיותם שונה ולמרות המשיכה הטבעית שלהם לרוב זה לא מצליח וחבל.
לאורך כל השנים תהיתי איפה אני מצליחה במקום שהחברות שלי מפספסות. הבנתי שיש לי מוח גברי עם תכונות גבריות כמו ראיה מרחבית תלת מימדית, כמו אי יכולת לבצע כמה פעולות בו זמנית רק אחת, כמו מבט קדימה ואף פעם אני לא מסתכלת אחורה (ראיתי בגד יפה אבקש אותו בכמה צבעים ולעולם לא אבדוק אם בחנות אחרת הוא זול יותר), לא מתביישת במיניות שלי ועוד…..

צילום:pexels

בעוד צ.(שם קוד ) הבן זוג שלי יש בו הרבה תכונות נשיות הוא זקוק לרומנטיקה בסקס, הוא אוהב לקחת אחריות, לא אוהב ספורט וכדורגל, לא אוהב שיחות מאצ'ואיסטיות, ולא נותן לאגו שעומד זקוף לשלוט בו.ההבנה הזאת וההכרה הזאת שיצרה בינינו זוגיות טובה ומכילה לאורך שנים ארוכות (ושלא תבינו היו ממש משברים אבל יכולנו להם בזכות התקשורת), כשהתחילו לפנות אלי גברים ונשים בבעיות בזוגיות הבנתי שהבעיה היא חוסר תקשורת שנובע מההבדלים בשפה ובהבנה.

ידעתם שנשים מונעות מרגש ושגברים מונעים מהאגו שעומד זקוף?
ידעתם שאת הנשים מעוררים בעזרת המוח ואת הגברים ע"י המראה. ידעתם שמאחר שגברים אוהבים גוף ונשים אוהבות שכל כל אחד מzיין את מה שהוא אוהב? 🤣🤣🤣
החלטתי שתפקידי הוא לתרגם לנשים את הגברים ואת הגברים לנשים. לתת להם להבין מה גבר מחפש באישה ומה אישה מחפשת בגבר
איך לגרום לגבר שירצה רק אותך ואיך לגרום לאישה שתרצה רק אותך.אתגר לא פשוט.
אני אפתיע אתכם, כי אני מאמינה באהבה בזוגיות ובאושר של לאהוב ולהיות נאהב.

צילום:יהודית הופמן מג'ר

חכו לי בסיבוב

מאת: נאורה גולדברג אדריכלית

מנהלת קהילה "להתענג על החיים עם נאורה"

הוספת תגובה

הוספת תגובה