עמוד הבית » חומרי הגלם שיישדרגו לכם את חג שבועות

חומרי הגלם שיישדרגו לכם את חג שבועות

קמח דורום לפסטה וקמח לפיצה ופוקצ'ה. צילום -סטודיו יותם בצלאל
חומרי גלם ששידרגו לכם את שולחן חג שבועות, הבאנו לכם כמה מוצרים להכנת מתכונים.

קמחים של חברת "טחנות ישראליות" 

סדרת קמחים של החברה :"קמח פיצה ופוקצ'ה" ו"קמח דורום לפסטה" מיד לאחר טחינתם וניפויים, הקמחים נארזים באריזה מבוקרת בטכנולוגיה מיוחדת, המונעת התפתחות חרקים ומייתרת את הצורך בניפוי ובאוורור הקמח. לאחר הפתיחה מומלץ לשמור את הקמח בקירור. סדרת הקמחים המנופים של טחנות ישראליות זכתה ב-2018 בפרס האריזה המצטיינת בישראל, ובתחרות בינלאומית שנערכה באותה שנה באוסטרליה.

"קמח פיצה ופוקצ'ה" הוא קמח Tippo  : קמח חיטה ייעודי להכנת פיצה ופוקצ'ה. מדובר בקמח דק ולבן מאוד, הנטחן בדרגת טחינה 00 מלב גרעין חיטה רכה ואיכותית. הקמח עשיר בחלבון התורם ליצירת רשת גלוטן איכותית ולתפיחה מיטבית של הבצק. הבצק אלסטי, חזק ונוח לרידוד ולמתיחה. ללא חומרים מלאכותיים.

"קמח דורום לפסטה": מיוצר מחיטת דורום – זן מיוחד של חיטה קשה בעלת גוון צהבהב. הקמח מכיל חלבון ברמה גבוהה, מה שהופך אותו למתאים במיוחד להכנת פסטה ביתית – ברידוד ידני או במכונת פסטה.חיטת דורום זכתה בשמה Triticum durum) –  דורום פירושו "קשיח" בלטינית) משום שהיא הקשה* בסוגי החיטה. ריכוז החלבונים הגבוה שבה וחוזק הגלוטן הופכים אותה להכי מתאימה להכנת פסטה וסוגים שונים של לחם.* המונח "קשה" או "רך" בקמח ובחיטה, מתייחס ל"התנגדות" הגרעין לטחינתו. הדבר קשור לתכולת העמילן והחלבון בגרעין, לאיכותם וליחס ביניהם.

כשרות: בהשגחת בד"ץ העדה החרדית והרבנות הראשית ת"א-יפו.

מחירים מומלצים לאריזת 1 ק"ג: קמח לפיצה ופוקצ'ה: 9-7 ש"ח, קמח דורום לפסטה: 12-10 ש"ח.

להשיג ברמי לוי, חצי חינם, מחסני השוק, שוק העיר, פרשמרקט ובחנויות נבחרות.

ניתן להזמין משלוח עד הבית באתר החברה:  https://www.tachanot-shop.com/

נסיינית המערכת: אריזת הקמח מגיעה באריזת שקית ולא בנייר כפי שאנו מכירים, אני רוצה לציין שיש לכך חשיבות יתרה לנושא.את הקמח בקיץ יש לשמור בקירור האריזה מנייר גורמת ללחות במקרר והנייר מתפורר.הפתרון האידיאלי שהקמח יהיה בשקית עבה כך הטריות נשמרת והקמח לא מתפורר על מדפי המקרר.