עמוד הבית » דיאודורנט אנטי-פספירנט, פתיבר ורוד, פרמיום אקאנה

דיאודורנט אנטי-פספירנט, פתיבר ורוד, פרמיום אקאנה

דאודורנט סטיק Re fresh מבית Crema מחיר 12.80 שח צילום טל אזולאי

crema re- fresh

סדרת הדיאודורנטים חדשה אנטי-פספירנט, בעלת נוסחה הפועלת ביעילות ומעניקה הגנה פעילה עד 48 שעות.המועשרת בוויטמין E לטיפוח העור, בעלת מרקם נעים למריחה המתייבש במהירות.כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, כל מוצרי הסדרה אינם מכילים: אלכוהול ופרבנים.

הסדרה כוללת 4 דיאודורנטים חדשים, במגוון ניחוחות נפלאים: ורד וניל, נרולי מגנוליה, אשכולית למון גראס ומאסק.

מחיר מומלץ: 12.80 ש"ח לתכולת 70 גרם

ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: הדאודורנטים מצטרפים לטרנד הגובר ללא אלכוהול ופרבנים הנחשב ככוכב בעידן זה, בעל עמידות והגנה לטווח שעות ארוכות, המרקם נעים ורך וניחוחות מינרלי של מתיקות פרשית.

פתיבר ורוד בטעם פטל

שבועות בפתח ואסם מרחיבה את מגוון המוצרים מבית המותג האהוב ומשיקה מהדורה ייחודית, מרגשת וסוחפת: ביסקוויט פתיבר בצבע ורוד ובטעם פטל, הביסקוויט המושלם להכנת מגוון עוגות וקינוחים טעימים, צבעוניים ומרהיבים ביופיים.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. אנחנו מתרגשים עם השקת הפתיבר הורוד שמגיע לקראת חג השבועות הכל כך אהוב על הישראלים.  הפתיבר הורוד מעניק לצרכנים אינסוף אפשרויות יצירתיות להכנת קינוחים ועוגות בצבעים ובטעמים שיצרו חגיגה של ממש בשולחנות החג. עם הפתיבר הורוד ניתן ליצור קינוחים חדשים וטעימים, להפתיע את בני הבית והחברים ולחגוג חג שמח ומלא בצבע ורוד"

פתיבר פטל צילום סטודיו אסם

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

נסיינית מערכת: אוכל לומר שהמוצר מגניב , טעמו נפלא וממש מזכיר לי את תקופת ילדותי שאכלנו עוגת פטל, ניחוחות של זכרונות ילדות תמימה, הכי בלב פתיבר. אהבתי.

פרמיום "אקאנה" לבעלי חיים 

מזון כלבים של אוריג'ן, מותג בת של אקאנה, לכלבים מגזע קטן- מזון יבש מלא  בכל הגילאים, המיוצר מהרכיבים הטובים והטריים ביותר במטבחי החברה שבאלברטה קנדה, להזנת גוף בריא וחזק. המזון, המותאם באופן ייחודי לגזעים קטנים, מכיל 39% חלבון משישה מקורות חלבון מן החי. השקים מגיעים במשקלי 1.8 ק"ג

מזון של אקנה. צילום, חברת צמפיון

מחיר מומלץ : 164 ₪ ו-4.5 ק"ג במחיר: 318 ₪.

סדרת מזון חדשה לחתולים המכילה 65-75% רכיבים איכותיים מהחי, ביניהם עופות חופש, דגי בר, וביצי חופש. מרכיבים אלה יוצרים שישה מתכונים טעימים, עתירי נוטריאנטים, המספקים ארוחה מלאה וטעימה בה כל חתול יתאהב. המוצרים בעלי אחוז שומן נמוך יחסית על מנת להתמודד עם נושא עודף המשקל של חתולי בית, תורמים להתפתחות בריאה של השיער והפרווה, צמיחה של עצמות ושרירים חזקים, בריאות מערכת העיכול והחיסון, התפתחות ותפקוד בריאים של העיניים והמוח. המזונות בסדרה: אקאנה חתלתולים, אקאנה אינדור, אקאנה ארוחת דגים ואקאנה אולטרה עוף. השקים מגיעים במשקלי 1.8 ק"ג.

צילום חברת צמפיון

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪ ו- 4.5 ק"ג במחיר: 213 ₪

נסיינית מערכת: תמיד משמח אותי לבדוק אוכל לבעלי חיים, אני מבינה שכל הזמן משבחים את האוכל למענם, האריזה ממש נוחה לאריזה ולשימוש, נתתי לכלבה שלי את המזון ולא תאמינו טרפה את הכול בשבריר שניה, מזון ראוי.