עמוד הבית » חתונה ממבט ראשון – דני מכיל, לירון מחזר וקארין מתפכחת

חתונה ממבט ראשון – דני מכיל, לירון מחזר וקארין מתפכחת

צילום:pexels
וואו! דני! איזה מהפך! אם יש משהו אחד שאנחנו יכולים ללמוד מחתונמי זה שאם נותנים צ'אנס אמיתי לקשר, אנחנו בהחלט יכולים להגיע למקומות נפלאים וטובים.

המחקרים מראים שרושם ראשוני נוצר לאחר כ-7 שניות בלבד, אבל האם הרושם הראשוני הוא באמת הרושם הנכון? האם אחרי דייט אחד באמת אפשר לדעת מי הוא זה שיושב (או יושבת) מולנו? לעיתים כן, אבל לא תמיד. אילו זה היה תמיד נכון, דני ושני לעולם לא היו מגיעים לאן שהם הגיעו אתמול. גם לא הגר וניר, דניס והדר או לירן ושירי.

מה שאנחנו רואים בחתונמי, ולא רק בעונה הזו, הוא שאחרי שאנחנו נותנים זמן לקשר, ומאפשרים לכל אחד להכיר קצת יותר את הצד השני, הדברים עשויים בהחלט להשתנות. אם בהתחלה דני התלונן שאין ניצוץ, אז עכשיו הוא בהחלט בעניין של שני. אם קודם הוא היה מרוכז רק בעצמו ובחרדות שלו, עכשיו הוא לגמרי רואה את שני ואת הצרכים שלה.

אתמול היה פרק מקסים! כששני משתפת את דני בכאב שלה, אין כמעט רווקה בגילאי 30-40 שלא מזדהה עם כל מילה שיוצאת לה מהפה. כמעט כל רווקה בגיל הזה שאלה את עצמה מתי שהוא, וסביר להניח יותר מפעם אחת, אם זה עוד יקרה לה, אם היא תהיה רעיה ואמא, ואם יש חיים אחרי הייאוש והדכאון שמגיעים לאחר אינספור דייטים רצופים שלא הניבו זוגיות.

שני נוגעת בכאב ובפחד העמוק ביותר שלה ושל כל רווקה בגילה. ולכן היא כל כך מרגשת ונוגעת. רק אחרי שדני הפסיכולוג כמעט נוזף בה שלא תבטל את מה שהיא מרגישה ומסביר לה שהיא חייבת שיהיה לה קול במערכת הזוגית הזו, ואחרי שהוא עושה את העבודה הראשונית עבורה, היא נפתחת בפני דני בן הזוג ומסבירה לו מה הפריע לה.

הם ממשיכים בויכוח גם בדרך הביתה שרק מעכיר את האווירה עוד יותר, ושני נכנסת לחדרה וקובעת "אני צריכה זמן לעצמי" מאחורי הדלת הסגורה.הכי קל היה לדני לתת לה את הזמן שהיא צריכה לעצמה, היא הרי אמרה שהיא צריכה זמן, לא? אלא שדני מחליט לפעול אחרת. הוא זוכר כמה היא היתה מכילה וסבלנית כלפיו ברגעים שהוא היה לגמרי בלתי נסבל, ומחליט לעשות עבורה את אותו הדבר.

צילום: pexels

הוא נכנס בעדינות לחדר שלה, ואומר לה בדיוק את כל מה שהיא צריכה לשמוע, בתוספת של חיבוק, ליטוף ונשיקות. וזהו. נפתרה הבעיה. דקה אחר כך, שני כבר מחייכת ושמחה לצאת איתו לטיול או רכיבה.

לא יודעת מה אתכם, אני נמסתי J

עינת ולירון –

בפרק של אתמול לירון הראה לנו שיעור בחיזור.

אחד השיעורים הכי חשובים ביצירת זוגיות הוא החיזור. כאשר גבר מעוניין בבחורה הוא יחזר אחריה, או במילים אחרות: יתאמץ לכבוש אותה. ואכן ראינו אתמול את כל שלבי החיזור בקשר בין עינת ולירון.

בתחילה, לירון מסביר שהוא צריך את המרדף. מכיוון שהוא חושב שעינת בנויה כמוהו (זה הטבע הראשוני שלנו, לחשוב שכולם חושבים כמונו), הוא נמנע מלהראות לה כמה הוא מעוניין פן היא תבין זאת וכתוצאה מכך תאבד עניין.

בהמשך, אחרי שיעל מסבירה לו ש-"הפוך, גוטה, הפוך", הוא מתחיל לחזר. הוא מכין להם דייט נייט רומנטי, עם הפתעות של מדורה, מרשמלו, גיטה ושירה, וזה עובד כמו קסם.

הגבר צריך את החיזור כדי לכבוש, והאישה צריכה את החיזור כדי להרגיש נאהבת, חשובה, רצויה. ואכן עינת מודה בפני המצלמה שזה שהוא תכנן, התאמץ, הוציא לפועל – לגמרי עשה לה את זה "זה מה שאני מחפשת בבן זוג" היא אומרת וכל כך הרבה נשים מבינות באותו הרגע בדיוק על מה היא מדברת.

אחד הקריטריונים של יועצים זוגיים ללמד אותך אם הגבר בעניין שלך או לא, הוא לבדוק האם הוא מתאמץ עבורך. האם תכנן לכם מראש דייט או שהוא היה "ספונטני" ועשה על הדרך. לרוב, כך הם אומרים, אם זה היה על הדרך, זה אומר שהוא פחות מעריך אותך. כשהוא מתאמץ עבורך, זה אומר שאת חשובה לו.

וכך עינת הרגישה.ולזכותה יאמר שהיא גם ידעה להודות לו, להחמיא לו ולשבח את כל מה שהוא עשה, שזה חשוב לא פחות מהמאמץ עצמו ותכנון הדייט. מבחינתו, הפרס הגדול הוא שהיא נהנתה.

החיזור גורם לצדדים להתקרב, והנה עינת אומרת: "לאן עוד אפשר להמריא מפה?" כי היא מרגישה הכי בעננים. "הוא גורם לי להרגיש שזה קל". אבל זה באמת קל. פשוט התרגלנו שזוגיות זה תמיד כל כך קשה. אבל זה לא תמיד קשה. לפעמים, כשזה נכון, זה קל וזורם ופשוט כיף. בדיוק כמו שעינת מרגישה.

 

קארין ואיתמר –

אני זוכרת, לפני כמה שנים, כשראיתי במשחקי הכס את הרגע שבו מת ג'פרי בעקבות הרעלה, כל כך שמחתי שמחאתי כפיים.

אתמול שוב מחאתי כפיים. הפעם זה קרה כששמעתי את קארין אומרת: "האמת? אני אחלה בחורה! זה לא מגיע לי. נמאס". בסופו של דבר מסתבר שהבידוד של איתמר היה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לה. אותו בידוד שנפרד גרם לה לפקוח את העיניים ולראות את המציאות כפי שהיא. העלבון והאכזבה שלה מאיתמר, ואולי גם הריחוק ממנו למשך 4 ימים, גרמו לה לראות אותו באור אחר. הוא מכנה את זה רגרסיה, אלא שזו ממש לא רגרסיה כי אם התפתחות של קארין וצמיחה.

צילום: pexels

קארין מתחילה להפנים שמגיע לה יותר מגבר שלא באמת מבין אותה, חושב לגמרי אחרת מהדרך שבה היא חושבת ויורד עליה בכל הזדמנות במסווה של חוש הומור.

מעניין לראות אם האמירה הזו שלה מסמלת נקודת מפנה ביחסים שלהם, או שמא איתמר ידע לסובב אותה שוב כך שהיא תשנה את דעתה ותתרכך? לדעתי קרנו של איתמר מתחילה לרדת בעיניה, או במילים אחרות המניות שלו אצלה במצב של מכירה בלבד.

הכותבת הינה דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי באינסטגרם – @dafnatel

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה