עמוד הבית » טיפול בצלקות ושחזורים בגוף שנגרמו עקב המלחמה

טיפול בצלקות ושחזורים בגוף שנגרמו עקב המלחמה

צילום: דוברות ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל
רבים מנפגעי המלחמה שנותרו עם צלקות אינם מטופלים בפן האסתטי בשל עומס גדול בבתי החולים. במיוחד עבורם יזמו בארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל את האפשרות לקבל ייעוץ או טיפול ללא תשלום בנושא צלקות שיתבצע על ידי רופאים מומחים מובילים לכירורגיה פלסטית, בעלי ניסיון בצלקות ובשחזורים.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מסביר כי: "מצד אחד טיפולים אסתטיים בצלקות של הנפגעים אינם מתקדמים בשל העומס ומצד שני רוב הטיפולים הלא דחופים אצלנו נדחים משבוע לשבוע בשל הפניית משאבי המערכת הרפואה לטיפול בנפגעים בגוף ובנפש. חלקנו כבר עוסקים במגוון התנדבויות בתחום האזרחי ועתה אנו נערכים להמשך פעילות כולל סיוע בתחום האסתטי של טיפול בצלקות. מדובר בנפגעים אשר הפציעות שלהם כבר טופלו היטב אך נותרו עם צלקות אשר משפיעות על דימוי הגוף וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. אני מזמין את נפגעי חרבות ברזל לפנות אלינו ולהיעזר בנו לייעוץ או טיפול בנושא צלקות, לצורך הגשת מסמכים לרשויות או למתן יעוץ על אודות זכויותיהם לפיצויים בגין צלקות בעקבות המלחמה".

צילום: דוברות ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל

ד"ר רון עזריה, מזכ"ל ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מוסיף כי: "כמי שמתנדב לצד רופאים אחרים בזיהוי החללים במלחמה הזו ראיתי את הזוועות מקרוב ואני יודע שאנחנו נצליח לשקם את מה שנהרס. לצד זה חשוב לנו לרתום את הידע שלנו לטובת נפגעי המלחמה ולסייע להם לחזור לתפקוד פיזי וחברתי על אף הפציעות. מהצלקות הנפשיות ייקח עוד שנים להחלים אך הודות להתקדמות המדעית בתחום ולניסיון שלנו, בצלקות הגוף ניתן ורצוי לטפל עוד היום ונעשה זאת באהבה".

צילום: דוברות ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל

בארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל פונים לכל מי שזקוק לייעוץ או טיפול בנושא צלקות, לצורך הגשת מסמכים לרשויות או למתן יעוץ על אודות זכויותיהם לפיצויים בגין צלקות בעקבות המלחמה, לפנות לארגון ולהיעזר ברופאים המומחים ללא תשלום. לצורך כך ניתן לפנות 24/7 למוקד המאויש של ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל לטלפון:  03-6134737 ולתאם הגעה.