עמוד הבית » יוון שלא הכרתם – טיול בוטיק קולינרי

יוון שלא הכרתם – טיול בוטיק קולינרי

צילום:pexels
יוון מדינה פופולרית קרב הישראליים, נופים עוצרי נשימה, אתרים היסטוריים, כפרים, חופים, וקולינריה במיטבה מקום בילוי וחוויה במרחק שעה טיסה.
גרינברג אסנת אם ל 2 ילדים אימו של תמיר גרינברג זמר ויוצר. אסנת מתגוררת בת"א עוסקת שנים בתחום עיצוב פנים ובעלת רגש חזק לקולינריה,תרבות והיסטוריה. היא מספרת: "בעיניי שני הדברים מתחברים ייחדיו – עיצוב ואוכל". מזה כמה שנים גרינברג מוציאה מישראל טיולי בוטיק לאתונה התוססת והצבעונית למבקרי שוחרי תרבות.
צילום: אסנת גרינברג
גרינברג מוסיפה: "בפעם הראשונה שהגעתי לאתונה הרגשתי חיבור חזק למקום. התחושה היתה כאילו חזרתי הביתה למקום מוכר ובטוח. הטעמים שאתונה מציעה, שיטוט בסמטאות הצרים בעלי אופי, פשטות,צבעוניות בכל מקום וניחוחות של אוכל אותנטי ים תיכוני לצד שלווה ושקט פסטורלי שימשית ים תיכוני אשר, הוביל אותי בסופו של דבר לסקרנות גדולה לחקור ולדעת יותר על המסורת הקולינרית של יוון. מתוך החוויה וביקורים חוזרים לאתונה החלטתי שהתשוקה למקום לא פסקה והחלטתי שאני רוצה להעביר את זה הלאה. היכרות ומגע באותנטיות אל מול הפשטות.
צילום: אסנת גרינברג
צילום: אסנת גרינברג
ואז הרמתי את הכפפה עם הרבה תשוקה ואופטימיות  וכיום אני מלווה קבוצות לסדנאות קולינריות המלוות עי" טבחיות מקומיות (בכל טיול 2 סדנאות בישול ), לצד סיורים בעיר, לינה במלון בוטיק במרכז ברמה גבוהה, ביקור במוזאונים, טברנות ושלל ברים ומקומות בילוי בערב.
צילום: אסנת גרינברג
צילום: אסנת גרינברג

 

חופשה קצרה ואיכותית עם הרבה פאן.
תארכי יציאה:
28-31 למאי
11-14 ליוני
יוצאים לטיול עד 10 איש
לפרטים נוספים – גרינברג אסנת 052-2592003

הוספת תגובה

הוספת תגובה