עמוד הבית » "יוסף גבות מדיקל" מעניק חסות לתחרות מלכות היופי "סבתוש"

"יוסף גבות מדיקל" מעניק חסות לתחרות מלכות היופי "סבתוש"

מלכות יופי סבתוש צילום: נעמה משיח כהן
ב10.05.22 נחנך הקליניקה היוקרתית של "יוסף גבות" בגבעת שמואל, הנותן החסות הראשית לתחרות מלכות היופי שמה שמחבר בניהן שהיותן סבתות.

האירוע התקיים על המרפסת הענקית של הקליניקה ולמשב הרוח הנעימה שנשבה בעורפנו ובליווי קוקטייל ומטעמים לאורחים. "יוסף גבות מדיקל" קליניקה רפואית לאסתטיקה, המציעה מנעד רחב של טיפולי פנים לנשים לכל קשת הרחבה של טיפולים. בקליניקה קיימים רופאים מקצועיים וקוסמטיקאיות בעלות ניסיון המעניקים שירותי קוסמטיקה ואסתטיקה קרי: אנטי אייג'ינג, הזרקות, פילינג רפואי, מניקור פדיקור, הצרת הקפים, טיפולי פיגמנטציה עיצוב גבות.

כניסת הקליניקה, צילום: נעמה משיח כהן

הקליניקה בעיצוב חדשני ומודרני המשדר יוקרה נוחות וחמימות, תוך הקפדה להיות נגישים עבור המטופלות וליחס אישי מחירים הוגנים. חברת "סלע מדיקל", ידועה כמובילת שוק בחדשנות ובטכנולוגיות מתקדמות והקיימים בקליניקה הרפואית של "יוסף גבות מדיקל", המכשור פורץ דרך בתחום.

חדר מתוך קליניקה של יוסף גבות צילום: נעמה משיח כהן

יוסף גבות בירך את המתמודדות " אני מתרגש עבוריכן, אני מרגיש את ההתרגשות שלכן ויש לכן, זה כיף, אתן יפות ומטופחות מאוד ולא נראות סבתות".

המתמודדות לתחרות הגיעו לקליניקה של יוסף במלוא הדרן, שמחות מאופרות בליוי המפיק והעיתונאי אורי קריספין אשר מפיק תחרויות יופי "סבתוש" מעל 7 שנים בדרום. לדבריו: "אני מפיק תחרויות יופי מעל 20 שנה ולפני 7 שנים הגיע מתמודדת עם בת לוויה עימה ושאלתי זו אימך? ענתה סבתא ומכאן החזון שלי החל, תחרות הראשונה היתה בעיתון ומשם באולמות הגיעו לתחרות מכל רחבי הארץ וזה התגלגל והפך להיות מותג.

צילום: נעמה משיח כהן

החזון שלי לראות את הנשים מאושרות שמחות, כולן עם סיפורים מרתקים זוהי בעיני העצמה נשית, נשים שמגשימות את עצמן ואנו כאן בכדי להרים להן. לפני התחרות הן עוברות סטיילינג, איפור אצל רוית אסף, לומדות ללכת ותחרות עצמה הן ילבשו בגד ערב אישי מה שכל אחת מרגישה הכי נוח ללכת עימו עם האופי שלה, התצוגה תהיה אקלקטית.