עמוד הבית » כאבים? ניסיתם להשתמש בשמן?

כאבים? ניסיתם להשתמש בשמן?

צילום: שאטרסטוק
לא מעט אנשים מתמודדים עם כאבים לאורך זמן אשר משפיעים עליהם בצורות שונות. הכאב אשר נובע מסיבות שונות, משפיע על היכולת שלהם להתנהל ביום יום, הן על היכולת שלהם לישון בלילה שינה סדירה, ועל היכולת שלהם לבצע פעולות ספציפיות, כמו למשל, פעילות גופניות ואחרות.

הכאב נובע כאמור מסיבות שונות. במקרים רבים זו תופעה נלווית למחלה או בעיה רפואית אחרת איתה הם מתמודדים. יש מקרים, כמו למשל אצל ספורטאי הווה או עבר, אשר הכאב הוא פיזי ונובע מעומס יתר ושחיקה לאורך שנים. אין דרך אמיתית להיפטר מהכאב אלא באמצעות שימוש באמצעים חיצוניים.

אם בעבר היה נהוג לקחת משככי כאבים, אשר ייתכן והיו יכולים לעזור להתמודד עם הכאב החד שחשים בגוף, הרי שהיום נהוג להשתמש באמצעים אחרים וטבעיים יותר. ההסבר הוא שמשככי כאבים יכולים לייצר תופעות לוואי וכן יכולים לגרום להתמכרויות עם השפעות קיצוניות.

לעומת זאת, חומר טבעי דוגמא שמן קנאביס, נחשב הרבה יותר איכותי, הרבה יותר יעיל ויכול לעזור למגוון רחב של אנשים בגילאים שונים, אשר מתמודדים עם מחלות כרוניות ובעיות רפואיות שונות, כולל תחושת כאב פיזי שאיננו פוסק.

עד לפני מספר שנים, שימוש בחומר כמו שמן קנאביס, ובכלל חומר קנאביס היה אסור. זה היה נחשב לסם שהשימוש בו איננו חוקי. בשני העשורים האחרונים, בעקבות שורה ארוכה של מחקרים, התקבלה ההכרה שמדובר בחומר בעל סגולות רפואיות אשר יכול לעזור לקבוצות גדולות באוכלוסייה. לכן הוא נמכר היום תחת מרשם, במקומות שיש להם אישור אחזקה ומכירה.

כיצד שמן קנאביס יכול לעזור להתמודד עם כאבים

אנשים חשים כאבים בגוף מסיבות שונות, החל מתופעות לוואי של מחלות, פציעות, חבלות, וכלה בכאב כרוני שנובע ממאמץ יתר שהגוף חווה לאורך תקופות ארוכות. השמן יכול להקל במידה ניכרת להתמודדות עם כאבים במצבים שונים, כולל כאב כרוני, כאב אחרי טיולים וניתוחים, כאב בעקבות דלקות וזיהומים, ובעוד שורה ארוכה של מקרים.

הרעיון הוא לקחת את השמן תחת הלשון, לאפשר לו להיספג ברירית הפה ומשם אל מערכות הדם. הטעם מר ולא תמיד נעים, אך הוא נספג במהירות, בצורה יעילה ויוצר מעט מאוד תופעות לוואי. הרבה פעמים אנשים משתמשים בשמן קנאביס, מאחר והם לא מעוניינים לעשן או לאדות. ניתן לקחת את השמן באופן דיסקרטי וכן מול אנשים (על פי ההוראות, ניתן להשתמש בו גם מחוץ לבית).

לפני סיום חשוב להבהיר, בטרם מחליטים להשתמש בשמן מסוג זה, רצוי מאוד לבחון את מידת היעילות שלו ביחס למצב של הגוף ולסוג הכאב אותו חווים, וכן רצוי לקבל הוראות והדרכה מגורם מקצועי כיצד לבצע את התהליך, על מנת שהתהליך יתבצע בצורה איכותית. זאת על מנת שיהיה ניתן לספוג את החומר בצורה אפקטיבית ונכונה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה