עמוד הבית » כלי מדוייק ויעיל לעיצוב הבית

כלי מדוייק ויעיל לעיצוב הבית

קרמיקה פיורינז סטודיו קרמיקה צילום יחצ חול
בחירת חומרי הגמר לבית היא אחת הפעולות המורכבות הדורשות הרבה שלבים, עד לתהליך קבלת ההחלטות.

על מנת להקל על מעצבי הבית, אדריכלים והקבלנים  רתמה רשת סטודיו קרמיקה לעיצוב ולייבוא חומרי גמר, טכנולוגיה מתקדמת לטובתה – מהפכת השירות הדגיטלית בהאופציות הבאות :

הדמיית תלת מימדיות לעיצוב הבית שמוצגות על גבי המסך ומציגות שלל אופציות במסגרת החומרים והמוצרים שנבחרו.

מערכת  לניהול הזמנות מתקדמת באמצעותה ניתן לעקוב אחרי ההזמנה , בכל רגע נתון.

ממשק אונליין לניהול פרויקט "דיור למשתכן" .

עיצוב חלל סטודיו קרמיקה צילום יחצ חול

הדמיות תלת מימד: כשהתוכנית האדריכלית מוזנת למערכת היא הופכת למודל תלת מימדי ושם נחשף כל התכנון העיצובי החל מריצוף מועדף דרך אריחים, ברזים ושאר כלי הסניטריה. מתקבלת הדמיית פוטו ריאליזם מלאה , בהתאמה אישית לחלל המיועד  ואז המערכת גם יכולה לשלוף את רשימת כל החומרים והמוצרים שנכללו בהדמיה.

המערכת מייצרת את פריסת האריחים על הרצפה או על גבי הקיר , כולל מידות מדויקות , דבר שמביא  לכך שאנשי המקצוע יכולים לדייק במאת האחוזים, בעבודתם.

אפליקציית ההזמנות: לאחר הבחירה הסופית, האפליקציה מאפשרת קבלת גישה להזמנה ולכל סעיף וסעיף על מנת לראות באיזה שלב נמצא כל מוצר ומתי מגיע מועד האספקה.

דיור למשתכן ממשק הניהול:  ממשק ניהול הפרויקטים ל"דיור למשתכן "יכיר כל דייר שמצטרף  לפרויקט. הוא יקבל לינק ייחודי שיאפשר לו לבחור לעצמו את החיפויים, הברזים ושאר המוצרים מתוך הסדרות המוצעות.

סטודיו קרמיקה צילום יחצ חול

חווית השירות זוכה לשדרוג לכל הנוגעים בדבר כמו הלקוח, מעצב, קבלן. הלקוח נחשף לשלל מותגי החברה כולל המותג האיטלקי המיוחד והבלעדי  FIORNESE והבחירה נעשיית מדויקת יותר.

אתר החברה: https://studio4.co.il/