עמוד הבית » כל מה שאתם צריכים לדעת על כורכומין והידרוקסי טריפטופן

כל מה שאתם צריכים לדעת על כורכומין והידרוקסי טריפטופן

כורכומין צילום יחצ
יצרניות תוספי הבריאות בישראל, מציגות את כורכומין ליקוויד ג'ל וה 5HTP עבור האוכלוסיה העוברת תקופה מאתרגת כשנה מפרוץ מגיפת הקורונה בעולם.

כרכומין ליקוויד ג'ל עם פטנט

כורכומין ליקוויד ג'ל המשלב ריכוז גבוה של כורכומינואידים ושמנים חיוניים של שורש הכורכום (Turmerones). טבליות הג'ל הייחודיות עשויות על פי פטנט מקורי BCM-95, היחיד שמספק 100% תמצית כורכום עם הריכוז הגבוה ביותר של כורכומין ושל כורכומינואידים, בדומה להופעתו בטבע.

שמני שורש הכורכום המצויים בכמוסות מסייעים להגברת ספיגתו וזמן שהייתו של הכורכומין בדם- לשהייה מוכחת של 8-12 שעות בגוף. כמו כן, פטנט הייחודי הוכח מחקרית כבעל זמינות ביולוגית טובה ב-1000% יותר בהשוואה לתמצית כורכומין תקנית המכילה 95% כורכומין. המוצר פותח על בסיס עשרות מחקרים קליניים שפורסמו בכתבי עת רפואיים מובילים, מוכר כבטוח לשימוש (GRAS) וקיבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA).

מחיר : 30 כמוסות 129 ₪, 60 כמוסות 219 ₪.

ניתן להשיג באריזות של 30 ו-60  כמוסות ג'ל רכות

5HTP – 5 הידרוקסי טריפטופן
SOLGAR  המומחית העולמית בייצור ושיווק תוספי תזונה וויטמינים, מציגה את ה-5HTP (5 הידרוקסי טריפטופן).
היא נגזרת פעילה של החומצה האמינית טריפטופן המעלה את רמת הסרוטונין ותורמת לאיכות השינה.

סרוטונין הינו מוליך עצבי האחראי לוויסות מצב הרוח, במחקרים רבים נמצא כי רמות תקינות של סרוטונין, הידוע גם בכינוי "הורמון השמחה", משפיעות באופן נרחב על איכות החיים. כפועל יוצא, להגדלת ייצור הסרוטונין בגוף עשויים להיות יתרונות רבים.
הסרוטונין מיוצר מפעילות של מספר רכיבים, ובעיקר מחומצת האמינו החיונית טריפטופן. חומצה זו, אינה מיוצרת באופן טבעי על ידי הגוף, לכן חשוב לכלול אותה בתזונה שלנו באמצעות סוגי מזון או תוספי תזונה ייעודיים. התוסף בעל מקור הפקה טבעי המוגן בזכויות יוצרים (Propriety)

5HTP צילום יחצ

לצרכן:30 כמוסות 69.9 ₪
ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים

ביקורת המערכת: אני מאז ומתמיד מאמינה שיש לצרוך ויטמינים הם תוסף תזונה חשוב מאוד בעידן המודרני לצד סגנונות האוכל המתועשיים, התוסף שומר על חוסן ובריאות הגוף.במגפת הקורונה קיימת תחושה והסברה לחזור לקחת ויטמינים לחיזוק המערכת החיסונית,להגיע לאיזון רוגע נפשי וגופני עכשיו יותר מתמיד.