עמוד הבית » כנסת ישראל מציינת את יום הבליינד דיי ב-6.6 עם המרכז לעיוור בישראל במסגרת אירוע מיוחד שיתקיים בכנסת

כנסת ישראל מציינת את יום הבליינד דיי ב-6.6 עם המרכז לעיוור בישראל במסגרת אירוע מיוחד שיתקיים בכנסת

צילום: pexels
ב-6.6 יום ה"בליינד דיי", תציין כנסת ישראל בשיתוף עם המרכז לעיוור בישראל את יום ההזדהות עם אנשים עם עיוורון ולקויות ראיה במסגרת אירוע מיוחד שיתקיים בכנסת.

את האירוע יזם המרכז לעיוור בישראל והוא מתקיים בשיתוף עם חברות הכנסת אתי עטיה ודבורה ביטון. המהלך היום יתקיים הכנס "לא רואים ממטר- אירוע להעלאת המודעות לציבור האנשים עם לקויות ראייה ועיוורון" באודיטוריום הכנסת.

במסגרת האירוע יוצגו יצירות אומנות של אומנים עם עיוורון ולקויות ראייה, יתקיימו משחקי שחמט בין שחקנים רואים לשחקנים שאינם רואים, הופעה של הזמרת מורן מזוז, הרצאה קצרה של סיפור חיים מעצים של אדם הנעזר בכלב נחייה והופעת סטנדאפ של סטנדאפיסט עם עיוורון.

לקראת האירוע יפורסמו ברחבי הארץ, ברשתות, במרחב הציבורי ובאמצעי התקשורת הישראליים, פרסומים ומודעות שיעוררו הזדהות עם ציבור האנשים עם מגבלת ראייה.

צילום: pexels

עו"ד זוהר הלוי, מנכ"ל המרכז לעיוור בישראל אומר: "יום הבליינד דיי הוא יום הזדהות עם הציבור הישראלי עם עיוורון וליקוי ראיה. זוהי הזדמנות עבור כל אדם להכיר ביכולות, במסוגלות ובעולמם של אלה שאינם רואים ברור. הפעילויות השונות לקראת ובמהלך יום הבליינד דיי, מעבירות מסר לפיו אנשים עם לקויות ראייה יכולים וצריכים להשתלב בכל תחומי החיים והחברה, בהינתן הזדמנות שווה וההתאמות הנדרשות".

עו"ד זהר הלוי צילום: עמית הלוי

הוספת תגובה

הוספת תגובה