עמוד הבית » מתי צריך לשקול ניתוח הרמת חזה

מתי צריך לשקול ניתוח הרמת חזה

צילום: יח"צ
הרמת חזה הוא תהליך שמטרתו להחזיר לחזה הנפול, מראה אסתטי וצעיר יותר. על הדרך, גם הבטחון העצמי של המטופלת חוזר וביננו, זה שווה הכל. לפתע, אנחנו מרגישות נוח יותר בבגדים שלנו ובהלבשה התחתונה שאנחנו רוכשות, מרגישות צעירות יותר וזורחות יותר. אם כן נשאלת השאלה מתי צריך לשקול ניתוח הרמת חזה ומה ההבדל בכלל בינו ובין הגדלת חזה? על כל אלו, נרחיב מיד.

אם כן, מתי צריך לשקול ניתוח הרמת חזה

כדי להבין את התשובה ל- מתי צריך לשקול ניתוח הרמת חזה כדאי להבין שאף פעם לא באמת "צריך", הכל עניין של רצון והרגשה. אם את מזדהה עם התחושות הללו, ובכן, הנה כמה מהסיבות העיקריות לעבור ניתוח הרמת חזה:

  • פטמות הפונות כלפי מטה – בשל הגיל, לאחר הנקה ועוד, צורת השד שלנו משתנה וכוח הכבידה עושה את שלו. העור במרכז החזה נמתח ומאבד מהגמישות שלו, ומשקל רקמת השד יתחיל למשוך את הפטמה כלפי מטה. במסגרת הניתוח אפשר לשנות את המיקום הרקמה כך שהפטמות יהיו ישרות.
  • צניחת פטמה אל מתחת לקפל השד – הנה משהו שאפשר לבדוק באופן עצמאי. זה קל! קחי דף פשוט ומקמי אותו תחת קפל השד. עמדי מול מראה והביטי בצדודית, בכדי לבדוק האם העטרה שלך ממוקמת במקביל לקצה הדף או שמא קפל השד מכסה את הדף מעט. במידה והעטרה עוברת את הקפל, אפשר לשקול הרמה.
  • א-סימטריה – לעתים, השדיים שלנו א-סימטריים או שלכל אחד מהם\שניהם יש צורה שונה. הרמת חזה מטרתה בין היתר לעצב מחדש את צורת השד, כך שגם את חשה שהיית רוצה לבצע שינוי בשדיים שלך – ההליך מומלץ ביותר ליצירת שד מלא, אסתטי ועגול.

מי בדרך כלל מעוניינת לעבור את ההליך?

מתי צריך לשקול ניתוח הרמת חזה מבחינת נקודה מתאימה בחיים? ובכן, לרוב מגיעות נשים לאחר הריונות והנקות, שבעקבותיהם השד איבד את צורתו. הרמת חזה ללא שתל או עם שתל, תוכל להחזיר עטרה ליושנה אפילו במעט, ולהשיב לחזה את המראה המבוקש. בנוסף, ישנן נשים שעברו תהליך של ירידה חדה במשקל ובאופן טבעי, גם השדיים יאבדו מנפחם בעקבות זאת. אם מדובר בירידה חדה וקיצונית, לעתים המראה החדש של השד עלול להביא לחוסר בטחון. איזה מזל שיש אפשרות לעזור לנו לאהוב את עצמנו מחדש! מובן שלעתים בסך הכל מדובר בעניין גנטי, כך שבעצם החזה מעולם לא היה מוצק או עמד כפי שציפו ממנו. חזה נפול וצונח הוא לעתים אחד מאותם מקורות שגורמים לנו להרגיש לא בנוח, אפילו כבר מגיל ההתבגרות.

איזה כיף שהטכנולוגיה המתקדמת של המאה ה-21, מאפשרת לנו ליצור את המציאות שאנחנו מעוניינות בה; לעבוד על מה שעושה לנו טוב ולשנות את מה שמוריד אותנו. מוזמנת גם את לגלות שזה אפשרי, עם מומחה או מומחית בעלי ותק וניסיון, שעומדים לשנות את חייך.