עמוד הבית » לכסניות רכות למציצה, טישו מנטול, ערגליות בשקית נייר, מיני קרוטונים

לכסניות רכות למציצה, טישו מנטול, ערגליות בשקית נייר, מיני קרוטונים

ספיד גרון ילדים לכסניות רכות למציצה צילום: יחצ

הלכסניות של ספיד גרון ילדים מסייעות בטיפול ומניעה של תסמיני הצטננות, יובש בפה ובגרון וצרידות עקב שימוש יתר בקול.מפחיתות זיהומים של קרומים ריריים בפה ובגרון. הן מייצבות את קרומי התא של רירית הפה ובכך מפחיתות את הסכנה לזיהום חיידקי או נגיפי בפה ובגרון. רכות למציצה היא שהוא מסייע בטיפול ובמניעה של זיהומים בגרון, ומכיל את הרכיב הייחודי – מולקולת האקטואין.

אקטואין הינה מולקולה טבעית המגנה על התא ובעלת תכונות המפחיתות זיהומים ומייצבות את קרום התא. הלכסניות יוצרות שכבת מגן בפה ובגרון הנקראת "אקטואין הידרו -קומפלקס", ומקלות על הדחף להשתעל ומסייעות בנשימה חופשית.

היתרונות :

  • לכסניות רכות המותאמות במיוחד לילדים
  • בטעם פירות יער ומנטה עדין וטעים
  • ללא חומרים משמרים
  • ללא סוכר

מינון: יש למוסס בפה 2-1 לכסניות באיטיות כל 3 שעות או בתדירות ככל הנדרש.

מחיר מומלץ: 34.90 ₪, נמכר ע"י רוקח וניתן להשיגו ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.

אתר המותג: https://speedgaron.co.il/

המוצר אינו תרופה והינו מסייע לטיפול בלבד | המוצר הינו אביזר רפואי |יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.

*מיועדות לשימוש בילדים בני 6 ומעלה. בזמן הריון או הנקה יש להתייעץ עם איש מקצוע מתחום הרפואה או רוקח לפני השימוש במוצר.

נסיינית המערכת: מוצר נוח לשימוש לילדים מעין סוכריית מציצה המסייעת לילדים להטיב עם ההצטננות בעונת המעבר, ידידותי לילדים.

 

טישו מועשר בתמציות אקליפטוס ומנטול להקלה לגודש האף

קלינקס, מבית קימברלי קלארק, מרחיב את המוצרים ומשיק לקראת החורף את קלינקס Natural fresh, טישו ייעודי המסייע בפתיחת אף סתום ומקל על הנשימה הודות תוספת תמציות אקליפטוס ומנטול. הטישו אידיאלי לשימוש בעיקר בתקופת החורף, המאופיינת בשפעת וצינון.

בתקופת החורף רבים סובלים מאף גדוש או אף אדום ומגורה וגם נתוני סטורנקסט מצביעים על גידול של כמעט 50% בשימוש בטישו בחודשי החורף אל מול חודשי הקיץ. לטובת עונת החורף המלווה רבים באף גדוש וקשיי נשימה פיתח את הטישו תלת שכבתי המועשר בתמציות אקליפטוס ומנטול. הסגולות של שמן האקליפטוס והמנטול ידועות כמנקות את דרכי הנשימה, מסייעות בפתיחת סינוסים, ומקלות על הצטננות ומחלות נשימתיות שונות.ן הטישו החדש ישווק באריזת קרטון ללא פלסטיק הניתנת ל-100% מחזור.

kleenex natural fresh,צילום: יחצ קלינקס

ניתן להשיג את ה- Kleenex Natural freshברשתות השיווק והפארם.

נסיינית המערכת: עוד לפני שפתחתי את קופסת הטישו, ניחוחות הריח של המוצר כבר באויר למרות שהקופסא סגורה, הריח מנטה מעורר תחושת ניקיון ושלווה. הנייר הטישו מאוד עדין והריח גורם ממש להסניף את המוצר, חובה בכל בית לקראת בואו של החורף.

ערגליות ועוגיות מיני ממולאות בשקית נייר

כחלק מהמחויבות של אסם-נסטלה לשמירה על איכות הסביבה, ערגליות, המותג האייקוני ועוגיות מיני ממולאות אהובות נפרדות מאריזות הקרטון וישווקו באריזת שקית בלבד.  זאת כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות מוצרים בשנים הקרובות על מנת לעמוד ביעדי הקיימות שהציבה לעצמה אסם נסטלה עד לשנת 2025.

ערגליות באריזה חדשה צילום: סטודיו אסם

הערגליות ועוגיות מיני ממולאות יעברו מאריזת שקית בתוך קרטון לאריזת למינט איכותית השומרת על הטריות, הפריכות, ונוחות השימוש – ותחליף את אריזות הקרטון שהיו עד כה.  השינוי בהפחתת קופסת הקרטון יוביל לחיסכון של 35 טון נייר ו 6 טון פלסטיק בשנה.  

נסיינית המערכת: שמחתי לראות לחוות ולגעת בשקית של הערגליות, אריזת המוצר אטומה והעוגיות טריות, בדיוק באותה מידה של הקרטון. ומחשבה נוספת באמת אין צורך בקרטון מהיום שומרים על הסביבה והקיימות. שאפו.

מיני קרוטונים מיקס 

אסם-נסטלה משיקה מהדורת חורף קולינרית טעימה ומנחמת במיוחד של מיני קרוטונים MIX בארבעה טעמים מנצחים לשילוב נהדר: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא. מוצר  מתובל בטעמים אהובים ומתאפיין במרקם פריך ומתאים כתוספת מגוונת ומשביעה לכל סוג של מרק, סלט ירקות טריים או מבושלים, וגם כנשנוש. המוצר עומד ברפורמת המזון ואינו מסומן.

מיני קרוטונים מיקס קרדיט צילום: סטודיו אסם

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אסם נסטלה גאה להשיק את מיני קרוטונים מיקס בארבעה טעמים מנצחים וטעימים. הקרוטונים יעניקו גיוון לכל מרק או סלט ויוסיפו חוויה מגוונת, מרקם קראנצ'י וטעם ייחודי. הקרוטונים איכותיים ופריכים במיוחד ועשויים מבצק שנאפה במיוחד עבורם, לשמירה על הפריכות לאורך זמן".

להשיג ברשתות השיווק, בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית

נסיינית המערכת: הערבים החלו להתקרר הבקרים קצרים יותר, להגיע הביתה לאחר שעות העבודה ולהכין מרק חם ולפזר קרוטונים גם משביע, מנחם וההרגשה הכי נעימה בימים קרירים. לי זה טעים. מה איתכם?

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה