עמוד הבית » סכין גילוח לנשים מבית דורקו

סכין גילוח לנשים מבית דורקו

צילום: יחצ

החברה הדרום קוריאנית החלה את דרכה ב1955זוהי החברה השלישית בגודלה בעולם כיום,  מיישמת את הניסיון שצברה בסכיני הגילוח לגבר, ולאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי, משיקה סכין נשית איכותית ומשתלמת לא פחות. Dorco For Her מורכבת מ- 6 להבים מפלדת אל חלד המעניקים גילוח חלק במעבר אחד.

עיצוב הסכין והידית גמיש במיוחד ומאפשר לסכין להתאים את עצמה לקימורי הגוף. פס הסיכוך הכפול של הסכין מועשר בשמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה להרגעת העור. מבנה הסכין מאפשר זרימה פתוחה של מים לניקוי נוח של הסכין ועמידות לאורך זמן. כל סכין מגיעה באריזה נפרדת לשמירה על הסכין.

צילום: יחצ

כמעט 85% מהנשים שניסו את הסכין, הכריזו כי הן מתכננות להחליף את הסכין הנוכחית שלהן בזו של דורקו. כמו הסכין לגבר כך גם הסכין הנשית מוצעת במחיר משתלם הזול יותר בלפחות – 30% ממותגים איכותיים אחרים וכמו תמיד – במשלוח חינם עד הבית.

מחירים:

ידית + סכין 29 ש״ח

רביעיית סכינים 38 ש״ח

ידית + 12 סכינים 125 ש״ח

הסכין Pace 6 Plus, זוכה לחידוש מעניין גם כן בדמותה של ידית חדשה. ידית D3 שהושקה השנה והיא בעלת יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע לא רק למעלה ולמטה אלא גם ימינה ושמאלה. כך מאפשרת הידית להתאים את הגילוח לתווי הפנים באופן מושלם. הידית, בעלת מראה יוקרתי, מעוצבת וארגונומית מתמיד, ומעניקה אחיזה מוצקה בעת הגילוח והתאמה מושלמת לתווי הפנים לגילוח קרוב ובטוח מאי פעם.

צילום: יחצ

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 ₪ בלבד! להשיג ב – MyDorco.co.il

נסיינית המערכת: המארז הגיע ע"י שליח, בפתיחת המארז המוצר עטוף בשקית ניילון אטום השומר על ניקיון ואיכות המוצר. פתחתי את האריזה מונח שם ברושור תודה על רכישת המארז וטלפון ליצירת קשר (אהבתי) חיברתי את הסכין לידית בקלילות, האחיזה בסכין  נוחה לעבודה, הסכין מחליקה על העור ומותירה אuתו ללא שיער וללא פציעות מיותרות.זוהי גרסה טובה למשתמשים.