עמוד הבית » מגנזיום טאורט, מילויים לאוזני המן, בצקים מצוננים, אצבעות שוקולד,ערגליות במילוי פונץ'-בננה

מגנזיום טאורט, מילויים לאוזני המן, בצקים מצוננים, אצבעות שוקולד,ערגליות במילוי פונץ'-בננה

מגנזיום טאורט צילום: יחצ

מגנזיום טאורט לתפקוד כלי דם

"אומגה גליל", המתמחה בתוספי תזונה ייחודיים, משיקה תוסף תזונה בשם "מגנזיום טאורט". מדובר בתוסף מגנזיום בתצורה ייחודית, המאפשר נטילת כמות קטנה ממנו (כמוסה אחת בלבד) המאופיינת בספיגה מוגברת ומהירה ברקמות ובמערכות הגוף. המגנזיום, הינו מינרל חיוני ביותר בגוף האדם, והכרחי לתפקוד תקין של תאי הגוף. הוא נחשב למינרל השני בשכיחותו בגופנו, ונוכחותו חיונית לפעילות תקינה של מערכות כגון: מערכת הלב וכלי הדם, מערכת החיסון, מערכת העצבים, העצמות, תאי הגוף והשרירים.

בוטבול דיאטנית קלינית וביולוגית מחקר ופיתוח ב"אומגה גליל", מוסיפה, "המקורות העיקריים למגנזיום הם מי ברז לא מותפלים ומאכלים עשירים במגנזיום. כגון דגנים, אגוזים, ירקות ובעיקר ירקות ירוקים עליים כגון מנגולד, תרד חסה ועוד. מאחר שהתזונה בשנים האחרונות דלה מאוד במגנזיום עקב מעבר להשקיה במים מותפלים, וצריכה של מזון מעובד, מומלץ לבדוק את רמות המגנזיום בגוף ובמידת הצורך ליטול תוסף".

"מגנזיום טאורט מבית אומגה גליל", מחיר מומלץ לצרכן 120 שקלים (120 כמוסות). להשיג בבתי הטבע והפארם בהזמנה מאתר הבית: www.omega3galil.com

נסיינית המערכת: קיבלתי את המוצר להתנסות התחלתי לקחת כמוסה ליום, אני בדרך כלל אוכלת חתיכת לחם ולאחר מכן נוטלת את הכמוסה יותר נכון עבורי מבחינת הספיגה, יש חשיבות בגוף לתוסף מגנזיום ולשמירה על זרימת דם נכונה כפי שכותב היצרן.

מילויים וציפויים לאוזני המן ולעוגות

חברת "מייסטר" משיקה מילויים וציפויים בקו פרימיום של מותג הבית UNIQUE. מייסטר (משנת 1997), מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי, המוסדי והביתי. ניתן למלא, לצפות או גם וגם – אוזני המן, עוגיות רולדה, ריבועיות, סהרונים, מאפי שמרים או כל מטעם אחר שאוהבים – עם קרם בואנו, ציפוי קרמל מלוח, ציפוי לבן או קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות. בסוד נגלה לכם שקרם בואנו אוהב ציפוי קרמל מלוח, ומילוי שוקולד לבן ועוגיות שחורות – אוהב ציפוי לבן.

קרם בואנו: במרקם רך בטעם שוקולד חלב-נוגט נימוח. מתאים לאפייה, למוס ולמילוי. כשר חלבי. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם

ציפוי DIP קרמל מלוח: לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. במרקם שמתקשה לאחר הצינון. כשר פרווה. מחיר: 29 ש"ח למיכל במשקל 500 גרם

קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות: במרקם קרמי ובטעם עשיר. מתאים לאפייה, למוס ולמילוי. כשר חלבי. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם

ציפוי DIP לבן: לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. אפשר להוסיף לציפוי טעם וצבע שרוצים. הציפוי מתקשה לאחר צינון. כשר פרווה. מחיר: 29 ש"ח למיכל במשקל 500 גרם

מייסטר – ציפויים ומילויים לפורים. צילום: אנטולי קריניצקי

יש לחמם טרם השימוש במיקרו (בפולסים עד שנהיה נוזלי), או בבאן מארי. לצפות ואז לצנן. כשר בהשגחת חוג חתם סופר/ לנדא, והרבנות מטה יהודה. להשיג באתר https://www.mayster-shop.co.il/, ברשתות ובחנויות מתמחות.

נסיינית המערכת: בכל יום שישי זהו יום האפייה שלי מזה שנים, הפעם ביתי הצטרפה לחגיגה שאמרתי לה שנאפה אוזני המן כי יש קרם חדש להתנסות .פתחתי את קרם בואנו, המארז נוח לעבודה, עיצובו מעניין ניתן לראות את צבע הקרם שזה מעולה בעיני, האריזה אטומה כך שלא תהיה דליפה של נוזל,  הקופסא שבו הקרם נמצא מוצא חן בעיני לעבודה באפיה, נוחות, שימוש חוזר חימום וניקיון במטבח. הכנו את הבצק קרצנו עגולים ובמקביל הכנסתי את קופסת הקרם בואנו למיקרו חממתי עם תשומת לב (כמו שמחממים שעווה) הקרם הפך לנוזלי לא יתר על המידה כי אחרת הנוזל יישפך על הבצק וזו לא המטרה, בדקתי עם סכין למריחה של עוגיות הבחנתי שניתן לעבוד עם הקרם, שמנו באמצע העיגול של האוזן המן את הקרם סגרנו בצורה משולשת והנחנו על נייר האפייה, חממנו את התנור 180 מעלות ולאחר 15 חתיכות הכנסנו לתנור. ניחוחות הבית התמלאו בריח האפייה . לאחר שעה פיזרנו אבקת סוכר למראה יוקרתי וטעמנו. אהבנו. שבוע הבא נכין קראנצים עם ציפוי קרמל.

סדרת הבצקים המצוננים 

אסם-נסטלה נכנסת לתחום הבצק המצונן עם מותג חדש: אסם בונז'ור; משיקה סדרת בצקים מצוננים במקרר לאפייה מיידית: בצק עלים מצונן ובצק לפיצה לחוויית אפיה ביתית, טעימה שתשדרג בקלות כל ארוחה. הבצק המצונן מאפשר לכל אחד לחוות את תהליך האפייה ולבטא את היצירתיות אך במקביל, לשמור על זמן אפייה נמוך בניגוד להכנת בצק רגיל. הבצק המצונן הוא מרכיב רב תכליתי המהווה בסיס לאפייה מהירה ויצירתית בה כל אחד ואחת יכולים לבוא לידי ביטוי, בקלות בפשטות ובמהירות באמצעות תוספות לבצק הבסיסי.

בצק מצונן צילום: סטודיו אסם

המוצרים שיושקו תחילה: בצק פיצה מצונן ומרודד לשימוש מידי – עד 28 ימים במקרר,בצק עלים מצונן ומרודד לשימוש מידי, למגוון מאפים וללא מרגרינה – עד 30 ימים במקרר.

כשרות: בד"ץ בית יוסף, ניתן להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: בצק פיצה הוא חובה בבית, כל משפחה אוהבת לאכול פיצה, קל ונגיש ותמיד טעים. הרבה פעמים אנחנו כהורים ממהרים , לא מגיעים בזמן הביתה מתעכבים לעיתים שכחנו לעשות קניות או שנגמר האוכל במקרר הכי קל לגשת למקרר לקחת בצק להכין פיצה עבור הילדים וכולם מרוצים. הבצק רך וטעים נוח לעבודה לפתוח אותו לשים עליו את המוצרים שאנו אוהבים. יוקר המחיה להזמין פיצות לעיתים הופך לעול בתקציב המשפחתי. הבצק מוכן מחיר נוח ויש לנו פיצה בייתית מושלמת.

פתיבר אצבעות שוקולד

אסם-נסטלה משיקה פתיבר אצבעות שוקולד – אצבעות ביסקוויט פתיבר פריך עם שכבת שוקולד חלב במילוי קרם חלב עשיר.התחלה מתוקה של הבוקר לצד הקפה, כפינוק לאחר ארוחת הצהריים, ככיבוד לאורחים או כנשנוש קליל בערב. למעשה, המוצר החדש מעניק לטועמים חוויית אכילה מפנקת כיפית וטעימה, לכל שעה ביום ולכל גיל.

פתיבר אצבעות שוקולד צילום: סטודיו אסם

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. כשרות: משולש K (חלבי)

נסיינית המערכת: אהבה שלי לפתיבר היא שנים והחלה מההיכרות שלי עם כדורי שוקולד, כל מה שקשור לפתיבר אני משוחדת, טעים קליל בחך, תמיד כיף לנשנש עימו והטרנדים החדשים רק יותר טעימים.

ערגליות במילוי פונץ'-בננה

לקראת פורים אסם נסטלה משיקה ערגליות בטעם פונץ' בננה שילוב של 2 טעמים וכמובן מגיע באריזה שמירה על הקיימות ללא קרטון. באריזת שקית שמירה על הטריות.

ערגליות פונץ בננה צילום: סטודיו אסם

כשרות: בד"צ העדה החרדית, ניתן להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: ערגליות חחח מותג לפני עשרות שנים שכולנו אוהבים, חייבת לומר שאני אוהבת את השוקו והתות, אך ילדיי אוהבים מתוקים וחדשנות בעוגיות כך שהשקית אזלה עם כוסות תה. לפורים זה מוצר מצויין למשלוח מנות.