עמוד הבית » מגשימים חלום ברמלה, השקת תאטרון חדש

מגשימים חלום ברמלה, השקת תאטרון חדש

ראש העיר מיכאל וידל צילום: נעמה משיח כהן

ביום רביעי 29.12 הושק לראשונה בעיר רמלה פתיחת התאטרון, רמלה עיר מגוונת ובעלת צביון ייחודי והדגש בעיר תחום התרבות שהפך בשנים האחרונות לחשיבות משמעותית ויצירת ושפה חדשנית תרבותית ברמה הארצית. התיאטרון בניהול האומנותי והמייסד יוסי ג'וז כהן, במאי אשר גדל והתחנך בעיר.

צילום: פרטי

הגיעו אורחים לפתיחה:  קובי מאור ובנו אריאל, דני רופ, אסיף אלקיים, עודד מנסטר,יוסיאל נאמן, ניר שטראוס, תושבי העיר. האירוע היה בליווי להקה שניגנה להנאת האורחים.

צילום: אור גפן

יוסי ג'וז פתח את דבריו ואמר: " תסתכלו טוב טוב על מי שיושב למינכם ומשמאלכם תזכרו מה לבשתם, איזו מוזיקה היתה בכניסה היום עשינו ביחד היסטוריה ואתם חלק מהקמת תאטרון רמלה. תמיד ידעתי שאחזור ליצור בעיר רמלה".

ראש העיר רמלה מיכאל וידל הוסיף ואמר: "אני פוגש אנשים ברחוב ומדבר עימם ואני מסביר להם על רמלה. לשנות סטיגמה זה אחד ועוד אחד ועוד אחד רק תספרו את האמת מה ראיתם בעיר המדהימה הזו שלנו. רמלה עיר עולם זו לא סיסמה, גרים כאן עולים 62 מדינות תושבים ומכל הדתות, ואנו חיים באהבה גדולה, רמלה עיר עולם אמיתי אהבה אמתית".

ראש העיר סיכם: יש תאטרון ברמלה זוהי הסנונית הראשונה וחלק מההיסטוריה, בואו לתאטרון רמלה.

רונן עזריה מנכ"ל העיריה נשא את דבריו: "המיזם משותף של עירית רמלה ובמימון ושותפות בפרוייקט מפעל הפיס ועמותת תיאטרון רמלה חלק בלתי נפרד. העמותה הוקמה לפני שנה והתחלנו בשיתופי פעולה היום אנו חונכים את המופע הראשון של התאטרון. התאטרון הינו מקצועי רפרטוארי כמו תאטראות הגדולים בארץ הבימה, גשר ועוד טובים… אנו גאים במיזם שעיקרו שיתוף פעולה של התיאטרון והנגשה לקהילה. הרבה סלברטאים גדלו כאן יצאו לתל אביב, יש כאן היום תיאטרון מקצועי ואיכלוסיה רמלאית שיוכולה להתגאות ולהנות מתרבות בעירה".

 

הערב נחתם בהצגת הבכורה הארצית "חיזו בטטה" שכתב סמי ברדוגו בהיכל התרבות בכיכובם של מאיר תמם, שרונה אלימלך, טל שדה, מתן און ימי, אמונה צבי לשם ודנה עדיקא.

צילום: אור גפן