עמוד הבית » מדריך בחירת הרכב המשפחתי שלכם

מדריך בחירת הרכב המשפחתי שלכם

צילום pexels
לרכוש רכב חדש או להחליף רכב היא אף פעם אינה החלטה רגעית. קודמים לכך שיקולים אישיים שונים ושיקולי תקציב כמובן. ההחלטה לרכוש רכב חדש למשפחה הוא מורכב אפילו יותר, וחשוב לבחור את הרכב המתאים שיוכל לשמש את המשפחה לכמה שנים לפחות. בעת ההתלבטות והחיפוש חשוב לדעת שכל רשימת הדרישות שלכם מהרכב ממומשות ואינכם מתפשרים על נושאים מהותיים.

שיקולי תקציב

כמו בכל רכישה בין אם גדולה ובין אם קטנה, אנו צריכים לעמוד במסגרת תקציבית מסוימת שנקבעת בהתאם לגורמים אישיים שונים. לפני שמחליטים על תקציב נוח, חשוב לוודא שהוא כולל את מחיר הרכב עצמו, צריכת דלק עתידית, עלות תיקונים או תוספות אם נרצה בהם, עלות הביטוח לרכב והוצאות הקנייה כמו העברת בעלות, בדיקה לרכב יד שנייה או מיסים עבור הרכב מהחברה. בעת קביעת המסגרת התקציבית חשוב להוסיף תקציב "גמישות" מכיוון שלעיתים משתלם לחרוג מהתקציב תמורת עסקה טובה במיוחד.

צרכים משפחתיים

המכונית שלכם צריכה להתאים למשפחה שלכם היום וגם בעוד מספר שנים. אם יש לכם ילדים גדולים, חשבו האם כולם נוסעים אתכם או רק חלק, או שמא יש לכם ילדים שהם חיילים שהתגייסו לדוגמה ואינם נמצאים הרבה בבית. פן נוסף שכדאי להתייחס אליו הוא כל הנהגים שאמורים לנהוג ולהשתמש ברכב. אם יש ילדים גדולים שנוהגים תוכלו לשאול אותם לדעתם לגבי סוג הרכב הבא שאתם חושבים לרכוש, אולי תהיינה להם תובנות מעניינות והם יוכלו להביא אתכם לכיווני מחשבה חדשים.

אם המשפחה שלכם צפויה לגדול יש לקחת זאת בחשבון, ולחשוב גם על הציוד שתרצו להכניס לרכב כמו: כסא תינוק, בוסטר, עגלה או אפילו אופניים לטיולים משפחתיים. אם אתם זקוקים לתא מטען שיכול להכיל ציוד רב חשוב שתבחרו ברכב שיכול להכיל את כל מה שאתם זקוקים לו.

השימושים הצפויים ברכב

טרם הרכישה חשוב להבין מה יהיה השימוש שלכם ברכב. האם זה רכב ראשון או שני במשפחה, האם הרכב משמש אתכם לנסיעות קצרות עירוניות או שמא אתם חובבי טיולים, נסיעות ארוכות, טיולים אתגריים, טיולי שטח ועוד.

בסוכנות אופל תוכלו למצוא מגוון דגמים רחב שיתאימו לכל דרישה שלכם. רכב מיני או סופר מיני הוא הדגם המתאים ביותר לנהיגה עירונית ולתמרון נוח בחניות והוא מושלם לזוגות או נהגים צעירים. למשל, דגם האופל קורסה נחשב רכב סופר מיני מצוין בעל עיצוב אלגנטי ומערכות בטיחות מתקדמות. לצד דגמי הסופר מיני, אופל מציעה גם דגמי SUV רכבי פנאי איכותיים שמתאימים גם לנהיגה קלה בכבישים בינעירוניים וגם לנהיגת שטח עם מערכת 4X4.

אופל קרוסלנד הוא הרכב המשפחתי של אופל והוא יכול להתאים למשפחה עם ילדים קטנים. הוא מתהדר במושבים נוחים, סביבת נהג מפנקת, אביזרי בטיחות לכל יושבי הרכב ולנהיגה בטוחה יותר.

אופל מציעה גם כלי־רכב חשמליים למעוניינים, כגון: אופל קורסה דגם הסופר מיני של אופל שניתן לרכוש כרכב חשמלי וגם אופל גרנדלנד שהוא רכב פנאי גדול 4X4. העלות של רכב חשמלי אינה שונה מרכב רגיל אך התחזוקה שלו חסכונית וזולה יותר. הוא צורך כמובן הרבה פחות דלק ומזהם פחות את הסביבה. התחזוקה השוטפת שלו נוחה יותר והוא מועד פחות לתיקונים בשל כך שאין לו הרבה חלקים נעים שצפויים להתבלות, ולפיכך כדאי לשקול גם את האופציה הזו.

קניית מכונית היא הוצאה גדולה ולא מבוטלת. אם אתם כבר מוציאים סכום כסף גדול ומשמעותי, כדאי לוודא שהוא מתאים בדיוק לצורכי המשפחה היום ובשנים הקרובות. ולכן חשוב להגיע מוכנים לקנייה של הרכב שעונה על כל הדרישות שלכם ולא להתפשר על פחות מכך.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה