עמוד הבית » מה אומרות עינייך?

מה אומרות עינייך?

מילוי שקעים באמצעות חומצה הילרואנית פרינסס צילום יחצ
כל מה שאת צריכה לדעת על מילוי שקעים מתחת לעיניים

החומצה ההילרואנית  הקיימת בגופנו באופן טבעי , חיונית לשימור הלחות שבעור למרקמו המוצק ולגמישותו.

במרוצת השנים חלה ירידה  ברמות החומצה ההילרואנית בגוף,איבוד קולגן ואלסטין שאחראים על מיצוק העור וגמישותו וכתוצאה מכך, העור מתייבש, מאבד מחיותו וההשפעה ניכרת גם על גוון העור, לעיתים  כזו שמלווה בפיגמנטציה וקמטוטים.  כל אלה הם חלק מהליך ההזדקנות הטבעי של העור שלנו.

כיום הודות לטיפולים האסתטיים, ניתן להאט את הזמן ולדחות את התערבות הניתוח הפולשני, האזור הראשון שבו ניתן להבחין בשינוי בפנים הוא באזור העיניים.

שקעים מתחת לעיניים או בשפה המוכרת "עיגולים שחורים" גורמים למראה עייף,עצוב ומבגר,התופעה מוכרת לרוב האנשים יתכנו כמה סיבות רפואיות גנטיקה מולדת או הליך ההתבגרות.

ד"ר מקסים סקסונוב מומחה ברדיולוגיה אבחנתית ופולשנית ורופא אסתטיקה  מוסיף כי אובדן הנפחים הטבעי המתרחש עם הגיל וסגנון חיים אינטנסיבי, עייפות, שינה מועטה הם הגורמים מספר אחת  להעמקת דרכי הדמעות ומדגשים את הכהות מתחת לעיניים והדרך היעילה היא כמובן מילוי באמצעות חומצה הילרואנית  שממלא את אותם הנפחים שאבדו ומרחיקה את כלי הדם מהעור וכך בעצם גורמת לכהויות ולשקעי העין לבלוט פחות, חומצה הילרואנית "פרינסס" היא אחת האפשריות בהן אני משתמש במטופלים יתרונותיה שהיא לא סופחת יותר מידי מים, לא גורמת לבצקות ונשארת במקום אליו הוזרקה, כמו כן היא מעניקה תוצאות טבעיות יחסית לאזורים אחרים, השימוש בפילר מסוג "פרינסס" נשאר לאורך זמן באזור כיוון שאין מסת שריר לא מתבצע הפרוק המכני כמו באזורים דינמיים אחרים לדוגמה כמו השפתיים.

אופן הטיפול

באמצעות מחט דקיקה  /מיקרו קנולה {צינורית קטנה} הרופא מזריק חומר סמיך לאזור מתחת לעין הטיפול יחסית קצר כ -20 ד' תוצאה ניתן לראות באופן מידי, התוצאה מחזיקה מעמד כשנה ויותר.

טווח מחיר :1500-2500 ₪

טיפול נוסף הוא באמצעות הזרקת בוטלניום טוקסין שמנטרל את אותם קמטוטים בצדי העין  לתקופה של כ – 3 חודשים.

טווח מחיר – 600-1000 ₪ לאזור.

צילום יח"צ

הוספת תגובה

הוספת תגובה