עמוד הבית » הטיפול שיעלים לכם את הסנטר הכפול והעור הרפוי!

הטיפול שיעלים לכם את הסנטר הכפול והעור הרפוי!

פלא טכנולוגי שאיבת שומן צווארית על ידי הפרומלטר של חברת סלע מדיקל צילום יחצ.

הסנטר הוא חלק חשוב  ממבנה הפנים שלנו .

סנטר כפול הוא תופעה שכיחה בקרב רבים מהאוכלוסייה הבוגרת. שרבים מהאוכלוסייה הבוגרת  נוטה לסבול ממנה,   ברוב המקרים היא מתבטאת בהצטברות ממוקדת של שומן מתחת לקו הלסת .הגורמים לסנטר הכפול הם: גנטיקה , ירידה ועלייה דרסטית במשקל,שינויים הורמונליים והגיל המשפעים ותורמים לאותו מראה מבוגר וכבד שאף מסכן לעיתים את בריאותינו.

ללא טיפול ממוקד לא ניתן יהיה להיפטר מהסנטר הכפול.

בשיטה הטכנולוגית החדישה  באמצעות "מכשיר הפרומלטר"  ניתן להעלים את הסנטר הכפול כליל ואף למצק את העור העודף באזור.   התוצאה – מראה קו לסת אחיד צעיר ובריא יותר. הפתרון המהפכני אפשרי הודות לטכנולוגית  מכשיר "הפרומלטר" של חברת סלע מדיקל המאפשר , דרך בטוחה ומינימום פולשנית ועם תוצאות אפקטיביות.

איך מתבצע הטיפול?

בעזרת גלי קול הפרומלטר גורם  לפירוק רקמת שומן עקשנית  שכולל  גם גירוי וכיווץ העור, התופעה גורמת בין היתר גם לייצור מוגבר של קולגן.

הטיפול יתבצע בהרדמה מקומית ומינימום פולשנית,  באמצעות קנולה בעובי של כ 2 ממ'  הפולטת גלי קור בטכנולוגיה "קרה" וכך נמנע  חימום יתר של הרקמה לטפרטורות גבוהות שיכולות לגרום נזק ובשל אותה טכנולוגיה  מדויקת השאיבה  מתבצעת  ללא חימום מיותר. המכשיר מבצע 2 פעולות:  המסת השומן  ומיצוקו. שומן מאזורים שבעבר נחשבו לרגישים יותר  כמו : מותניים , ירכיים ,קרסוליים   ברכיים ניתנים לשאיבה  באופן מדויק.

ד"ר גיא נחמני מבכירי המנתחים הפלסטיים  בארץ  נסע ללמוד את רזי המכשיר באיטליה, ומאז חזרתו משתמש בו בהצלחה ושביעות רצון מרובה, ביקשנו מד״ר נחמני לספר מניסיונו  על המכשיר:

״הפרומלטר נותן מענה לבעיה כמו הסנטר הכפול, שעד כה לא היה לה פתרון מוצלח פרט לניתוח מתיחת צוואר. הפעולה עדינה ומדויקת ומתבצעת דרך נקבים זעירים של 2 מ״מ. התוצאה נראית בחלקה מיד, ומגיעה לשיאה לאחר כ 3-4 חודשים מהטיפול שהינו גם הזמן הדרוש לייצור הקולגן החדש.

בכל ניתוח בו אני מבצע עיצוב גוף ומשתמש בפרומלטר אני רואה שיפור בתוצאות. בין היתר במתיחות בטן, שאיבות שומן, עיצוב ירכיים וישבן. גם בטיפול בגניקומסטיה (חזה נשי בגבר) הטכנולוגיה מסייעת בהשגת תוצאה טובה במינימום חתכים.

תופעה אותה זיהיתי היא , כי בכל ניתוח לשאיבת שומן בו השתמשתי בפרומלטר, היה מיעוט של שטפי דם עוריים (כתמים כחולים) בהשוואה לניתוח דומה באותו אזור גוף ללא השימוש במכשיר.

סלע מדיקל מכשיר הפרומלטר לשאיבת שומן שומן צילום יחצ

הבשורה בתחום של ד"ר נחמני :" בזמננו האנשים מעוניינים בתוצאות טובות ובמינימום זמן החלמה וחתכים בעור , לשמחתי , הטכנולוגיה מסייעת לנו בכך ובאמצעותה אנחנו מתקדמים צעד נוסף לקראת מטרה זו.

באתר חברת סלע מדיקל

הוספת תגובה

הוספת תגובה