עמוד הבית » מה אומרות פניך

מה אומרות פניך

אזורי הטיפול בחוטים נספגים סילואט סופט צילום יחצ
פיסול פנים באמצעות חוטי סילואט סופט

יום האישה מתקרב בצעדי ענק, לכולנו הנשים ,זהו יום מיוחד, מדובר ביום חג של ממש, חגיגה אחת גדולה,אם זה בילוי עם חברות על כוס קפה ושופינג מהנה,או לחלופין פינוק בספא עם החברות הטובות ואפילו טיפולי פנים משותפים.

תחום פיסול הפנים עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש, ממצב שבו נשים בעבר היו נבוכות מלדבר על טיפול אסתטי בפנים ,הפך כיום להיות גלוי ונגיש לכולן, אחד הטיפולים השכיחים הינו באמצעות חוטים נספגים "סילואט סופט"  המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי ומגיעים אלינו ארצה בלעדית מארצות הברית  על ידי חברת "סלע מדיקל ".

חוטי  הסילואט  עשויים מפוליפרולקטון חומר שהוכח במחקרים מדעיים כמעודד יצירה של קולגן ומבטיח  תוצאות נפלאות  בכל הקשור למתיחת הפנים ללא ניתוח. חוטי סילואט הינם חוטים נספגים  המוחדרים בצורה עדינה מתחת לפני העור, מהדקים אותו, משפרים את צבעו, גמישותו  מראהו ומרקמו.

ראוי לציין כי החוטים מכילים תרכובת של חומצה  פולילקטית שמעניקה בוסט נפלא לעור הפנים  בשל תרכובות המינרלים והויטמינים שבה.

מתיחת  הפנים באמצעות חוטי סילואט סופט  תשמש אלטרנטיבה מצוינת עבור אותן נשים וגברים שסובלים מרפיון עור בפנים ובצוואר.

ד"ר שרון איילון מבצעת את הטיפול במרפאתה "אני מאוד אוהבת את חוטי הסילואט , מכוון שיש להם למעשה אפקט כפול – האפקט הראשוני של הרמה פיזית שנותנת תוצאות מידיות  ואפקט מאוחר יותר המתחיל 3 חודשים לאחר הטיפול והוא משמעותי כיוון שהוא גורם ליצירת קולגן ומשפר את מרקמו של העור".

ד"ר איילון מציינת עוד כי היא נוהגת להשתמש בו גם בנשים צעירות יותר שמבקשות הרמה של קצה הגבה. יחד עם זאת חשוב להדגיש  שלא מדובר בפתרון קסם וחוטים אינם פתרון למי שסובלים מצניחה ורפיון דרמטי של עור הפנים ,רצוי שהטיפול יהיה משולב עם טיפולים נוספים כגון חומצה הילרואנית ובוטוקוס על מנת ליצור תשתית ראויה לעיגון החוטים והצלחת הטיפול לטווח הארוך"

 

סלע מדיקל- חוטים נספגים סילואט סופט צילום יחצ

 

את הטיפול באמצעות חוטי סילואט סופט ניתן לקבל בקליניקות מומחים לכירורגיה פלסטית ,רופאי עור ומרפאות לאסתטיקה רפואית.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה