עמוד הבית » מוצאים דייט קרוב עוד היום

מוצאים דייט קרוב עוד היום

צילום freepik
אם אתם נמנים עם מחפשי הדייטים, התסריט הבא נראה לכם מוכר. אתם משוטטים לכם בין אתר היכרויות אחד למשנהו, מנסים למצוא את האחד או האחת, מנסים לקבוע למרות המרחק הרב ביניכם ומתאכזבים בכל פעם מחדש.

כי אם היא גרה בחיפה ואתה בבאר שבע, אתם לא מצליחים לקבוע יום נוח לשניכם כדי להיפגש בתל אביב. אבל מי אמר שהחיים צריכים להיות מורכבים כל כך? בזכות אפליקציית Locat.Me תוכלו למצוא דייט קרוב לבית מבלי להתאמץ.

Locat מה?

Locat.Me – אפליקציה דייטינג איכותית שאינה גורמת לכם ללכת רחוק כדי למצוא דייט. אם יש לכם ערב פנוי היום או מחר, בזכות האפליקציה אפשר למצוא בקלות דייטים ברדיוס של שבין 500 מטרים ל-5 קילומטרים. האפליקציה זמינה להורדה לכל המכשירים, ואפשר להכיר את האנשים הקרובים אליכם בכל מקום: באמצע שופינג בקניות, אחרי פעילות ספורטיבית בחדר כושר, בבריכה, בהפסקה שבין ההרצאות בלימודים או בסיומו של עוד יום עבודה מוצלח. ברגע שתתחילו להשתמש באפליקציה, לא תאמינו כמה אנשים איכותיים נמצאים ממש מתחת לאף, ואתם כלל לא יודעים.

אז תשכחו מאוטובוסים למקומות מרוחקים או מנסיעה של מאות קילומטרים ברכב רק כדי להחליט שזה לא זה. בזכות דייטינג חינמי לחלוטין של Locat.Me אין לכם מה להפסיד: מצ'וטטים, קובעים קרוב לבית ונפגשים. במקרה הכי גרוע, ייצא לכם קשר רומנטי איכותי.

מה עוד כדאי לדעת על האפליקציה?

Locat.Me היא אפליקצית דייטינג אלגנטית  המספקת את חווית המשתמש המירבית והנוחה. כל אחד יכול להשתמש בה – החל מאיש הייטק עסוק ועד למורה לספרות שלא אוהבת טכנולוגיה ומחשבים. בזכות אפליקציה דייטינג קלה לשימוש, אפשר ליצור פרופיל מנצח עם תמונות ותיאורים מרהיבים על עצמכם ועל הצד השני. גם הניווט באפליקציה הוא קל ונוח ומסייע לכם לצ'וטט עם האנשים הקרובים אליכם. מדובר באפליקצייה מאובטחת אשר מאפשרת למשתמשים שלה לשנות את הגדרות האבטחה ולהתאים אותן לדרישותיהם. מעבר לכך, בכל רגע האפליקציה שולחת לכם התראה לטלפון הנייד, ברגע שישנם דייטים פוטנציאליים הנמצאים בקרבת מקום. ומי יודע? אולי הדייט הבא שלכם יהיה ממש עכשיו, כששניכם נמצאים באותו המתחם בחדר הכושר ועובדים על השרירים.

איך משתמשים ב-Locat.Me?

כאמור, האפליקציה קלה לשימוש, וכל שיש לעשות הוא לעקוב אחר השלבים הבאים:

  • מצאו את Locat.Me בחנות האפל או האנדרואיד ולחצו על הורדה.
  • צרו את הפרופיל שלכם. חשוב לכלול תמונות איכותיות ותיאורים על עצמכם, העבודה, התחביבים ועוד. כמו כן, על תשכחו לתאר מה אתם מחפשים בדייט שלכם.
  • הפעילו את ההתראות לחיפושים אחר דייטים קרובים.
  • התחילו לשוחח עם אנשים הנמצאים בקרבת מקום במרחק של 500 מטרים.
  • התחילו לפגוש אנשים חדשים במקום ובזמן הנוח לכם.

כך תבחרו את תמונת הפרופיל המנצחת שלכם

כבר אמרנו שהמפתח העיקרי ליצירת פרופיל טוב הוא התמונה שלכם. אמת, תמיד קיימת אפשרות להסתיר את התמונה או לא להעלות תמונה כלל, אך זה לא מומלץ. כי אנשים פשוט לא יפנו אליכם ויעדיפו להתכתב עם בעלי התמונות. גם אם אינכם אוהבים להצטלם, תמונת פרופיל היא MUST.

אז איזו תמונה נעלה לאפליקציה? בחרו תמונות טובות שלכם, כדי שהמשתמשים האחרים יוכלו לראות אתכם בבירור. אך גם אם יש לכם תמונה טובה אך לא בהירה מספיק, תוכלו "לשחק" איתה קצת בפוטושופ או בעזרת תוכנות אחרות כדי לסדר אותה כרצונכם. כמו כן, השתדלו להעלות תמונות בסביבה הטבעית שלכם: חדר כושר, מדשאה, פארק, ים או כל רקע אחר יתקבלו בברכה. ולבסוף, אל תשכחו לחייך. כי החיוך יפה לכם ועושה את כל ההבדל הגדול.

להורדה בגוגל סטור

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.locate.me
להורדה באפל סטור
https://apps.apple.com/il/app/locat-me-dating-app/id1513101604

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה