עמוד הבית » מותג האאוטדורז FjallRaven תיקי Kånken בדגמים חדשים

מותג האאוטדורז FjallRaven תיקי Kånken בדגמים חדשים

צילום Shai-Neiburg
צמיחתו של מותג האאוטדורז FjallRaven (מבטאים-פיאל רייבן) ותיקי Kånken האייקוניים שלו הם בגדר פלא. קברניטי המותג שיצרו ועדיין שוקדים מדי שנה על פיתוח דגמים חדשים, צבעוניים, עמידים לטיולים, שטח ולתלמידים מגן הילדים ועד לאוניברסיטה .

מעולם המוצר לא ניסה  ליצור מוצר אופנתי המתחנף לטרנדים ומתחלף לפיהם. עולם האופנה אימץ את המותג בחום ותיקי הגב הפכו למוצר חוצה קהלים ויבשות שזכה לאינספור חיקויים והומאז'ים. זהו אחד המותגים הנמכרים ביותר בעולם, והוא הפך לסמל של סגנון שוודי ועיצוב עמיד בכל פינה בגלובוס.
בפיילרייבן משקיעים מאמצים בלתי נדלים בתחום הקיימות. בחברה לא מפסיקים לפתח חומרים ייחודיים במטרה לייצר את התיקים העמידים והבלתי מתבלים ביותר בעולם. ה- G-1000, חומר הדגל של החברה מיוצר משילוב של פוליאסטר ממוחזר וכותנה אורגנית הספיק לקטוף כל פרס אפשרי בכל תחרות קיימות נחשבת בעולם, ועוד היד נטויה.

Kånken

תיקי Kånken (מבטאים  KAN KEN) בגודל הקלאסי ובגזרת המיני מגיעים לארץ בכ-40 צבעים שונים ומגוונים, מקלאסיקה של שחור, אפור וכחול דרך צבעי יסוד עזים ועד לגווני פסטל רכים.

סדרת הלפטופ מציגה תיקים המותאמים ללפטופים בגדלים 13, 15 ו17 אינץ' מלווים בתא נפרד יעודי למחשב ורצועות מרופדות ותומכות.

מיני-גרסה מוקטנת ל-Kånken, תיק הגב הקלאסי מבית FJÄLLRÄVEN. תא ראשי מרובע השומר על צורתו בעזרת ריפוד פנימי נשלף. כיסי צד פתוחים בשני צידי התיק ותא קדמי קטן נוסף הנסגר עם רוכסן. רצועות כתף מתכווננות המתאימות את התיק גם לילד וגם למבוגר, ידיות קצרות לנשיאה ביד. לוגו התיק משמש כמחזיר אור, בפנים התיק תווית פנימית בה ניתן למלא פרטים אישיים של בעל התיק.

סדרת הART  לאחר שהתיק הוכרזו כפריט אמנות לאומי על ידי ממשלת שבדיה ב-2017 החליטו בחברה להוציא מהדורות מיוחדות עונתיות של התיקים בהדפסים וצבעים לא סטנדרטים (להבדיל מהתיק הקלאסי שמגיע בצבע אחד)

לקיץ 2019 החליטו קברניטי המותג לפרסם ברשתות החברתיות הודעה הקוראת לאוהבי המותג לתעד את הפרשנות האמנותית שלהם לתיק הקלאסי. התוצאות המדהימות הביאו אותם לפנות לשני אמנים שבדים, מעצב הרהיטים והמעצב הגרפי אריק אולובסון והמאיירת ססיליה הייקה, שתיקי הקנקן הם חלק מנוף ילדותם.
אריק אולובסון יצר שני תיקי קומופלאז' בשילובי צבעים עזים ושמחים בהשראת הטיולים המשפחתיים בטבע בצעירותו, ואילו ססיליה הייקה, שעבודותיה מתייחסות תמיד לטבע ולחיות איירה שני דגמים בהם מסתתרים שועלי שלג לבנים וחמודים.

Kånken Rainbow השנה מושקים שני דגמים נוספים בצבעים עזים של כחול וסגול עם רצועות וידיות בכל צבעי הקשת. בחברה שאבו השראה מהקשת שהיא סמל למגוון, פתיחות ושוויון זכויות ואחד מפלאי הטבע המרשימים ביותר. Kånken Rainbow חוגג את החופש של כל אדם להיות הוא עצמו ולהביע את עצמו כמו שרק הוא רוצה. הטבע אינו שופט. מחירים: דגם קלאסי: 449 ₪, דגם מיני: 369 ₪

Kanken Greenland: לכבוד חגיגות היובל לז'קט הראשון והמיתולוגי של FjallRaven, ה-Grenenland Jacket, השיק המותג מהדורה מיוחדת לתיק ה- Kånkenהקלאסי בשלושה צבעים: צהוב, כחול עמוק וירוק פטרול. תווית מעור, רצועות גב ארוגות בצבע תואם לתיק וידיות החזקה לבנות מעניקים טוויסט חדש לתיק האייקוני. מחיר: 549 ₪.

Kånken Essentials: לאחר 40 שנות פעילות FJALLRAVEN מציגים חברים חדשים למשפחת Kanken- סדרת מוצרי Essentials. הסדרה החדשה כוללת בתוכה את כל מה שהתיק הקלאסי יכול להכיל: תיק רחצה, ארנק, מחזיק מפתחות, קלמר, קייס ללאפטופ ואפילו ציידנית קטנה. מוצרי ה-Essentials מעוצבים באותה רוח סקנדינבית כמו התיק הקלאסי והם נכנסים בו בקלות

תיקים שאינם Kanken:

Greenland zip: אם הייתם לפטופ, גם אתם הייתם רוצים לגור בו. זהו תיק לפטופ יעיל ושימושי בעל גב וכתפיים מרופדות בעיצוב נקי בקווים מעוגלים. יש בו תא ייעודי ללפטופ עד 15 אינץ', תא קדמי קטן רחב במיוחד, כתפיות וידיות החזקה ארוגות בצבע תואם לתיק ותווית לוגו מעור. מגיע בצבעים צהוב, כחול, זית ושחור. מחיר: 529 ₪.

High Coast Kids:  תרמיל גב בעל מערכת נשיאה ארגונומית המתאימה לילדים בגילאי 6-9 שנים. תוכנן יחד עם צוות מיוחד מבתי ספר ברחבי שוודיה. עשוי ניילון ממוחזר עם בסיס מרופד. בעל תא גדול הנסגר ברוכסן ראשי וכיס פנימי בגודל  A4 ותא לעט. לתיק גם כיס קדמי אטום היכול לשמש לאחסון נפרד של בגדים רטובים, תוך שמירה על שאר התוכן יבש. הכתפיות מרופדות והוא מצוייד ברצועות חזה ומותן המשמשות בכדי לפזר את המשקל בנוחות. 439 ₪.

Totepack No.1: תיק גב וצד  נוח עשוי בד G-1000 שניתן לשאת על הגב והכתף או לאחוז ביד. לתיק שכבות כפולות של בד בתחתית כך שהוא בעל עמידות מכופלת למשקל. בעל תא ראשי מרופד עם כיס קטן ותא חיצוני, רצועות גב ארוכות וידית עור קצרה. כשאת רצועות הגב ניתן גם לכוונן לרצועת כתף. 550 ש"ח.

Greenland Top:  התיק מתאים לשימוש יומיומי, פרקטי, נוח ועמיד. תא ראשי הנסגר בחבל עם כיס מרופד שמתאים למחשב נייד (עד “15), תא קדמי גדול ושני כיסים בצדי התיק. רצועות כתף מתכווננות ומרופדות המעניקות תמיכה לגב ולכתפיים.

Foldsack No.1:  תיק גב מסדרת ה-Numbers של FJÄLLRÄVEN, שנוצרה מתוך דרישה לתיקים פונקציונאליים לטיולים ומחנאות והפכה לשם דבר בזכות השילוב בין הפונקציונאליות לאופנה נחשקת ועל זמנית.  תא ראשי גדול, תא אחורי מרופד למחשב נייד, כיס קדמי הנסגר עם רוכסן וסגירה כוללת באמצעות שני אבזמי מתכת. רצועות כתף מתכווננות ומרופדות המעניקות תמיכה לגב ולכתפיים. 550 ₪.

את הקיץ הקרוב מקדישים ב-FjallRaven לנסיעות וטיולים עם סדרות חדשות של תיקים ייעודיים:

Durable duffel bag:תיק וויקנד בעל ידית ארוכה לנשיאה על הכתף ושתי ידיות קצרות לנשיאה ביד. בעל שני תאים פנימים וכן תא חיצוני. מחיר: 649 ₪.

Duffel no. 6: תיק וויקנד נוסף שניתן לנשיאה ביד או כתיק גב. לנוחות הנשיאה על הגב, חלקו העליון מרופד. הפטנט החכם מעולה לנסיעות לחו"ל ולמעבר קליל בשדה התעופה. מחיר: 789 ₪.

Travel pack: מה קורה כשמשלבים תיק גב ומזוודה? מקבלים את תיק הנסיעות המושלם, עם תא מרכזי גדול שנפתח כמו מזוודה, תא קדמי לדרכונים ותא אחורי מרופד ללפטופ. ניתן לנשיאה ביד בעזרת ידיות בצד ובחלק העליון או לנשיאה על הגב באמצעות רצועות הכתפיים אותן ניתן להכניס לתוך תא. מחירים: גדול 889 ₪, קטן 779 ₪.

המאמצים של FjallRaven (שועל שלג בשבדית), החברה המייצרת את Kånken להצלת החיה המופלאה הנכחדת שהחלו כבר ב-2014 מתרחבים העונה ליוזמה נהדרת בשם The Arctic Fox Initiative, במסגרתה ייתרמו אחוזים ממכירת התיקים בשתי הסדרות, Art ו-Rainbow ליוזמות ומפעלים התורמים לפרויקטים סביבתיים שיבחרו כל עונה על ידי הגולשים במדיה.

צילום Shai-Neiburg
צילום SCHAWK
צילום SCHAWK
צילום Jans-Malkiel-
צילום -SCHAWK

להשיג ב:

AKA-ONLINE.CO.IL
בשואו רום –  רחוב פוריה 9, מתחם נוגה תל אביב, או בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.