עמוד הבית » מסע הגילוי העצמי – לחבק את השינוי ולספור את הברכות שלנו

מסע הגילוי העצמי – לחבק את השינוי ולספור את הברכות שלנו

צילום: pixabay
במהלך חיינו, אנו חווים טרנספורמציות רבות בתוך הישות שלנו. כמו עוף החול העולה מהאפר, אנו מנווטים את הגאות והשפל של החיים, מסתגלים, מתפתחים וגדלים עם כל שלב שעובר.

תוך כדי הרהורים על המסע שלי, אני לא יכולה שלא להתפעל מהגלגולים המרובים שעברתי בתוך אותו גוף. עם כל לידה מחדש, אני מוצאת את עצמי מתמלאת יותר אהבה, קבלה, חמלה, סליחה, הכלה ואמונה. הלקחים שנלמדו לאורך הדרך היו בלתי ניתנים למדידה.

משפט ידוע "בגרות היא לא כשאנחנו מתחילים להגיד דברים גדולים, אלא כשאנחנו מתחילים להבין דברים קטנים." הרגש הזה מהדהד עמוק בתוכי. המהות האמיתית של תקשורת יעילה טמונה לא במחוות גדולות, אלא ביכולת להקשיב, להזדהות ולחבק אחד את השני. לאחרונה, עשיתי מאמץ מודע לשחרר מחשבות על החשיבה על החוסר אלא להתמקד בדברים החשובים באמת – קשרים, הכרת תודה וצמיחה אישית. בכל יום, אני מושפעת מהחוכמה שאני מקבלת מהסובבים אותי ומההזדמנות לחלוק איתם מסרים משמעותיים. זה באמת מדהים איך היקום פועל כצינור הדדי לאהבה, תמיכה והתפתחות אישית.

צילום: pixabay

בתקופה האחרונה, כיחידים וכאומה מאוחדת, למדנו להעריך את המשמעות החדשה של שפע חינם בחיינו. למדנו להוקיר כל ברכה שאנו מקבלים, וטיפחנו תחושה עמוקה של הכרת תודה. עם זאת, כשאנחנו יוצאים לשנה החדשה הזו, אנחנו מוצאים את עצמנו בלי השגרה המוכרת שפעם הוקפנו. הצללים של קונפליקטים בלתי פתורים ומלחמה שמעולם לא חווינו מתנשאים עלינו, ובוחנים את החוסן, האמונה ותחושת השליטה שלנו. ברגעים מאתגרים אלו, מה אנחנו יכולים לעשות?

עלינו להכיר בשפע שעדיין קיים בחיינו, גם בתוך המהומה. לעולם אל לנו להחמיץ הזדמנות להביע את אהבתנו לקרובים אלינו, שכן חיבוק מכל הלב אינו יסולא בפז. תנו לנו להחזיק במסרים שמעלים חיוכים על פנינו ברגעי ייאוש. ומעל לכל, בואו נהיה אסירי תודה על הדברים שאולי נראים חסרי משמעות אך משפיעים עצום. באמצעות מחוות קטנות ופעולות הערכה אנו מוצאים כוח וחוסן.

צילום: pixabay

בזמן שאנו מנווטים בנתיב הלא בטוח הזה, תנו ללב שלכם להיות המצפן שלכם, שינחה אתכם לקראת ההחלטות והפעולות הנכונות. גם כשזה מרגיש מאתגר, תאפשרו לעצמכם לחייך, כי זה הכוח החזק ביותר שיכול לשנות כל מצב. בתצלום שאני משתפת תוכלו לראות את הרגע שבו קיבלתי הודעה שהעלתה חיוך על פניי. אני אסירת תודה על ההזדמנות להביא מנה קטנה של אושר ליום של מישהו פשוט על ידי תשומת לב.

צילום: pixabay

לסיכום, הבה נאמץ את הטבע המשתנה ללא הרף של החיים, נספור את ברכותינו ונכיר את רגעי האהבה והחיבור. על ידי התמקדות בהכרת תודה, הבנה ומעשים קטנים של חסד, נוכל לנווט את האתגרים העולים בדרכנו בכוח ובחסד. מי ייתן וכולנו הולכים בעקבות הלב שלנו, כי הם הצפון האמיתי בתוך הכאוס, המוביל אותנו לעבר ימים בהירים יותר לפנינו.

מאת נירית ארטין- מאמנת מנטלית, תופרת מילים ומרפאה בבדים.
Body Speech & Mind
052-3694018