עמוד הבית » משקפי ולנטינו משקף התשוקה של החיים

משקפי ולנטינו משקף התשוקה של החיים

צילום: נעמה משיח כהן
"ולנטינו", מותג הוט קוטור מתמחה במשקפי השמש והראייה משיק את קולקציית הקפסולה הראשונה שלו אי פעם. הקולקציה תכלול 29 דגמים.

חברת אקוני מחזיקה 3 חברות אשר כולן מתמחות במשקפיים יוקרתיים ואוונגרדים יוצאי דופן: אקוני, ולנטינו ובלמן, כולם מיוצרים במפעל ביפן תחת פיקוח קפדני בעלי סדרות בלעדיות של המותגים השונים. הדגמים החדשים של המותג היוקרתי ולנטינו מדגישים את איכות ועיצוב המשקף  "ולנטינו" תוך כדי שימוש בחומרים הטובים ביותר ושילוב אופטימלי בין עתיק לבין טכניקות ייצור מתקדמות היוצרת משקף ייחודי ומושלם.

שלושת הדגמים קרואים על שם המספרים של מטה ולנטינו ההיסטורי:

(VIII) הומאז' ל-Maison: Paris Place Vendome, מילאנו טוראטי (XVI), ולבסוף רומא Mignanelli (XXII)
שבה נמצא לב היצירתיות עם פיירפאולו פיצ'ולי, המנהל הקריאטיבי הנצחי של המותג.

BALMAIN צילום: יחצ חו"ל

קולקציית המשקפיים של ולנטינו מעבירה את ערכי ה-Maison ואת השליטה של המותג בכל מה שקשור לתרבות  אופנת הוט קוטור, שמירה על תהליכי ייצור מסורתיים אך בו זמנית עם טכניקות ייחודיות ועכשוויות. הקולקציה כולה מיוצרת בבית המלאכה הטוב ביותר ביפן, ולנטינו הוא מותג אשר מדגים מהו ביטוי אישי ואינדיבידואלי. קולקציית הקפסולה היוקרתית High-End, עשויה משלושה סגנונות משקפי שמש בעשרה צבעים.
הקולקציה השנייה תציע שישה סגנונות נוספים ותופץ באוקטובר 2022.

BALMAIN, צילום: יחצ חו"ל

 הקולקציה החדשה:

VALENTINO VIII
משקפיים מעוצבים בעיצוב חתולי משולבים בטיטניום, תוך התכתבות עם שנות ה-50 בסטייל רטרו – מגניב עם כשרון מודרני מובהק לסגנון נצחי עם נוחות קלה ומתמשכת. הדגם כולל אלמנטים עיצוביים מתוחכמים מבחינה טכנית כמו אבני חן אייקוניות תלת ממדיות. על החלק העליון והקדמי של הגשר ומוטות מעוותים ופרוגרסיביים. הסגנון זמין בשילובי צבעים כמיטב המורשת של ולנטינו כולל שחור, בורדו, חום וקריסטל.
דגם ה- VIII הוא פייס דה résistance עבור החינני אך עצבני. ממש פאם פאטאל של ימינו.

CAPTAIN-BPS, צילום: יחצ חול

VALENTINO XVI
דגם זה מעוצב בעיצוב טייסים בהשראת שנות ה-80 כולל עדשות רטרו בעקומה נמוכה עם נוכחות אופנתית. הסגנון הוא הטייס האולטימטיבי עם אבני חן בתלת מימד אייקוניים של המותג, המוטות וקצוותיהם עשויים טיטניום טהור. טכנולוגיות עיצוב ובנייה חדשניות מקרינות את השמש הרב-צבעונית מעבר לשולי העין כדי לשפר את ההשפעה החזותית ולהדגיש את הפלטה המשלימה של שילובי הצבעים המתוחכמים של מורשת ולנטינו.

CAPTAIN-BPS, צילום: יחצ חול

VALENTINO XXII
דגם זה מבוסס על הסטודיו של המותג הנחשק. הדגם האייקוני נוצר כדי לתת כבוד למנהל הקריאייטיב של המותג פייר פאולו פיצ'ולי ובהשראת המסגרת האישית שלו. הוא מציג פרשנות מודרנית לצורת הרטרו וולינגטון משנות ה-60 שנעשתה לאייקונית על ידי הקולנוע האיטלקי של שנות השישים. דגם זה זמין בשחור מלא, חום ואמצע דבש עבור הרגשת רטרו נצחית אך עם זאת נעשה בעדנה.הסגנון כולל חזית בעובי 8 מ"מ המפוסלת באלגנטיות כדי למקסם את הנפח ועיטורים ניתנים לזיהוי כולל אבני החן התלת מימדיות בחלק הקדמי והמוטות.

טווח מחירים: 

מותג: בלמיין
יבואן: לקס לותרס
מחירים: 4,700 – 5,000 ש"ח

יבואן: לקס לותרס
מותגAKONI:
ח"ש 4,000 -3,600 :מחירים
צילום: יח"צ חו"ל

ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות