עמוד הבית » קולקציית תכשיטי כסף של המותג DANON בשיתוף דנית גרינברג

קולקציית תכשיטי כסף של המותג DANON בשיתוף דנית גרינברג

סניף חדש של דנון בקניון G כפר סבא צילום: אדיר פישר
הבוקר הושק בקניון G בכפר סבא סניף השני של המותג וקולקציית תכשיטים יוקרתית בשיתוף הפרנזטורית דנית גרינברג, תכשיטי אופנה לקולקציית סתיו חורף 2022

זהו הסניף השני שתכשיטי דנון פותחת הבוקר בקניון G (מול זארה)ההתרגשות בעיצומה, בנוסף השקת הקולקציה השנייה שגרינברג מעצבת בשיתוף עם מעצבי המותג דנון.  הפעם מדובר על קונספט אחר, הקולקציה החדשה כוללת  ליין רחב של פריטים המיוצרים מרביתם מכסף טהור (925) או כסף בציפוי זהב.

הייצור מתבצע בעבודת יד במפעל בתל אביב כחול לבן. הליין החדש הגיע מתוך חשיבה לאפשר ללקוחות להתקלח עם התכשיטים או להיכנס עימם למים. בין הפריטים ניתן למצוא: עדינות בשילוב אבני זירקון, שרשראות סטייטמנט בעלות נוכחות בולטת, עגילי HUGGIES ועגילים משובצים זירקונים ללוק ערב.

צילום: שי תמיר
צילום: שי תמיר
צילום: שי תמיר

דנית גרינברג מסבירה: "בשונה מהקולקציה הקודמת, כמעט כל הפריטים בקולקציה  החדשה עשויים מכסף טהור, מה שיקל על העוקבות שלי שעכשיו יכולות להתקלח עם התכשיט ולהיכנס  איתו לים, לבריכה ואפילו לג'קוזי". עוד אמרה גרינברג: "הקולקציה החדשה כוללת פיסים מיוחדים, שכל אחד מהם אני רוצה בארון התכשיטים שלי….."

כל הפריטים בקולקציית החדשה הם limited edition ומספרם מוגבל והשנה יפתחו עוד סניפים נוספים. לדברי אדיר פישר סמנכ"ל שיווק: "ברשת דנון תכשיטים החלטנו להשיק קולקציה נוספת עם דנית גרינברג, לאחר הצלחה מסחררת של הקולקציה הראשונה, וביקוש אדיר מצד הלקוחות, ביחד עם דנית הקשבנו לעוקבות ועיצבנו קולקציה מותאמת אליהן. הקולקציה תושק בתחילת אוקטובר באתר וסניפי דנון החדשים".

מחירים לדוגמא:

שרשראות החל מ- 199 ש"ח

עגילים החל מ- 149 ש"ח

צמידים החל מ 199 ש"ח

ישנה אחריות של שנה לכל התכשיטים. את התכשיטים ניתן להשיג בסניף הדגל בקניון עזריאלי תל-אביב

סניף G כפר סבא ובאתר החברה:  https://danon-jewellery.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה