עמוד הבית » נגיעות רומנטיות בקולקצית סתיו

נגיעות רומנטיות בקולקצית סתיו

צילום ליאור קסון
עם בוא חגי תשרי מציעה רשת O&H קולקציית חג עדכנית ונשית, המתאימה לתקופה זו של עונת מעבר ויכולה ללוות כל אישה לאורך תקופת החגים ואל תוך העונה הקרה, מתוך קולקציית סתיו 2019 .

הקולקציה החגיגית משלבת בין פריטים קלילים ואווריריים עם נגיעות רומנטיות, דגש על שרוולים מעוצבים, סיומות תחרה, קשירות סרטים וגזרות מרווחות.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא:

חצאיות מתרחבות וחולצות לבנות עם שרוולים תפוחים, חולצות מכופתרות, מכנסיי פסים, חולצות תחרה, סריגים מפוספסים דקיקים ומחוררים קולור בלוק של שחור ולבן עם נגיעות ירוק ליים הצבע האופנתי של העונה,המשתלבים באופן מושלם עם מכנסי ג'רסי מחמיאים עם פסי צד בחוט לורקס, שמלות סריג דקיקות עם צווארון חולצה לבנה, וסריגים נוצצים ועדינים.

בנוסף, למעדיפות לוק נוח ולא מחייב,  מציעה הקולקציה את השיק הבוהמי השואב השראה משנות ה 70 העליזות, שמלות סרפן, שמלות מקסי מפוספסות, או פרחוניות, שמלות בגזרת חולצת אריג מוויסקוזה נעימה במיוחד, חולצות רקומות , מכנסיים מרווחים באורך 7/8, חצאיות פליסה, קרדיגן פתוח עם חגורת קשירה, סריגי לורקס, האוברול –  הפריט הנחשק מהקיץ שממשיך לככב וטקסטורת דפוסי חיות שלא מפסיקה להפתיע גם העונה.

סקאלת הצבעים לקולקציית החג נעה בין הלבן הנקי והחגיגי, ניוד, קאמל, לבן, זהב נגיעות כסופות, אפורים בהירים והשחור הקלאסי.

צילום ליאור קסון
צילום ליאור קסון

להשיג ברשת O&H

הוספת תגובה

הוספת תגובה