עמוד הבית » נעליים הקלאסיות מקבלות תפנית מסוגננת בסתיו

נעליים הקלאסיות מקבלות תפנית מסוגננת בסתיו

סם אדלמן סתיו חורף 2020 צילום יחצ חול
נעלי הלאופרס מככבות כמעט מדי עונה במרכז הזירה האופנתית, וכמי שהחלו את דרכן כנעליים קז'ואליות העשויות לרוב מסווייד או מעור הפכו במהרה מצרך נחשק בידי פאשוניסטיות מדופלמות.

לא מפתיע בהתחשב בכך שהן נוחות וורסטיליות ובעלות שיק לא מתאמץ. ובכן, ברשימת הטרנדים הבולטים של סתיו חורף 2019/2020, בין הדפס חיות לבין מרי ג'יין מטאליות תוכלו למצוא גם את הלאופרס האייקוניות שמקבלות טוויסט אופנתי במיוחד – מצבעוניות עשירה ועד פרינטים מגוונים. יאיי, עוד וי לאוסף!

חברת GBG, יבואנית מותגי אופנה בינלאומיים, קיבלה את הזיכיון בישראל לייבא את מותג הנעליים הנחשב והמוביל, Sam Edelman

(סם אדלמן) ומותג נוסף תחת ניצוחו, Circus.

מותג הנעליים האמריקאי, Sam Edelman (בבעלות קבוצת CALERES), מגיע רשמית לארצנו הקטנטונת ויימכר בחנויות הדגל שייפתחו ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. המותג, שחרט על דגלו את המחויבות לאיכות בלתי מתפשרת, עקביות ויושרה שואף ליצור קולקציות מוקפדות ויוקרתיות.

ההשראות לקולקציות מגיעות מעולם התרבות והאומנות, מסקרנות אינטלקטואלית, מחוויות, מטיולים ומספונטניות. כל העיצובים  נועדו להחמיא לנשים באשר הן ולגרום להן להרגיש יפות ובטוחות בעצמן.

בזכות חזונו היצירתי המעצב הוותיק והמוכשר, סם אדלמן הינו שם דבר בתעשיית האופנה. במהלך השנים אדלמן ואשתו ליבי הפכו את בית האופנה למותג לייפסטייל מוביל ונועז המגשר על הפער בין איכות לנגישות, והגדירו מחדש את המושג יוקרה מודרנית. למותג מיקומים אסטרטגיים בבתי הכולבו היוקרתיים ברחבי העולם וחנויות בסוהו, בברלי הילס, הונג קונג ודובאי.

כחלק מהאני מאמין של המותג המתמקד בהעצמה נשית ופעילות חברתית העוסקים בפעילות פילנטרופית ותומכים בעמותות למען נשים בעיקר.

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול
צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

ניתן להשיג את נעלי סם אדלמן בחנויות נבחרות ברחבי הארץ

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה