עמוד הבית » נקניקיות גורמה, אחוה בחגיגות 95

נקניקיות גורמה, אחוה בחגיגות 95

נקניקיות בראטוורסט יחיעם צילום: רמי גררה
מוצרים חדשים על המדף

נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם,  משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשות תחת מיתוג חדש יחיעם COLLECTION. הסדרה כוללת 3 סוגי נקניקיות: נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי, עשויות מ-100% בקר פרמיום ומיוצרות על פי מתכון וידע של חברת A&H מארה"ב. הנקניקיות מכילות 17% חלבון והן בטעם ובמרקם ייחודי. נקניקיות בסגנון צרפתי, עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, בתיבול אופייני. הנקניקיות גדולות ועסיסיות, מכילות 15% חלבון במרקם וטחינה גסים. נקניקיות בראטוורסט, בסגנון בווארי-גרמני, מכילות 14% חלבון והן בעלות מרקם בשרי, חלק ועסיסי ובתיבול אופייני. 5 נקניקיות גדולות באריזה, ובעיצוב חדשני ומרהיב.

הסדרה מביאה לצרכן הישראלי נקניקים ונקניקיות גורמה מהעולם, אשר הותאמו לחיך הישראלי ומיוצרות במפעל יחיעם. הסדרה כוללת נקניקים ומעדני גורמה בהם פרשוטו, סרוולד, סלמי צרפתי, מעדן אווז, כתף בקר ועוד. כל מוצרי יחיעם מושקים תחת מיתוג חדש, המבטא את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים, נקניקיות ובשרים מעושנים, בצל ההרים הירוקים והנוף הגלילי של יחיעם.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 26.90 ₪ לאריזת 300 גרם. להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: נקניקיות של יחיעם הן נקניקיות עשויות מבשר איכותי, מתובלות בתערובת תבלינים מסורתית. הנקניקיות מעדן גורמה/

חגיגות אחוה 95 שנה להיוסדה

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה הישראלית המובילה, מי שנחשבת לאחד מהמותגים הישראליים הוותיקים ביותר, חוגגת 95 שנה להיווסדה ומסמנת לרגל כך את מוצריה במדבקה חגיגית. טחינה גולמית רגילה ומלאה אחוה, מגוון מוצרי חלוה, ממרחים מתוקים מבוססי טחינה ומגוון מוצרי מאפה, ישווקו כשעליהם מתנוססת מדבקת השנים עם ענפי זית.

אחוה הוקמה בשנת 1929 על ידי ארבע משפחות עולים מפולין, רוסיה, יון ותורכיה, אשר התקבצו בבית דירות בדרום תל אביב והחלו לייצר חלוה על פי מתכונים של ארצות מוצאם. אט אט נוספו לייצור גם שמן וטחינה, שהיוותה את חומר הגלם העיקרי בחלוה.  מאיר דיזינגוף, ראש העיר הראשון בתל אביב, קרא לרחוב על שם המפעל – סמטת בית הבד. בשנת 1970 הצטרף למפעל יעקב מלאך, אז חייל משוחרר ופועל ייצור וכיום, מי שמשמש הבעלים ויו"ר החברה, לאחר שרכש במרוצת השנים את חלקי השותפים. לצידו של יעקב עובדים במפעל רעייתו ציפי ושלושה מבניו, מיקי, יובל ויואב.

כיום נחשבת ליצרנית הגדולה והמובילה בישראל של טחינה גולמית ומוצרי חלוה. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, מוצרים אורגניים, מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה ותרכיזים לשתייה. החברה מעסיקה כ-235 עובדים בשלושה מפעלים באיזור התעשייה אריאל וכ-20% ממוצריה מיועדים לייצוא. את מגוון מוצרי "אחוה" ניתן לרכוש במדינות רבות ברחבי העולם, מאוסטרליה וניו זילנד, דרך דרום אפריקה, מדינות חבר העמים, מערב אירופה ובמרכז וצפון אמריקה. יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, מסביר מהו סוד ההצלחה: "להיות תמיד הוגן, שקוף, ולהסתכל קודם כל על רווחת הצרכן ותועלתו לפני שיקולי רווח צרים. לעולם לא נקטין אריזות ללא שינוי מחיר, תמיד נציע את העסקה המשתלמת ביותר לצרכן. אנו מאמינים שצרכן שרוכש ממוצרי אחוה, יודע שמותג זה לעולם יהיה הגון ויציע את התמורה המיטבית לכספו".

חברת אחוה מסמנת את מוצריה לרגל 95 שנה להיווסדה צילום: יעל האן

 

נסיינית המערכת: מה נאחל לחברת אחוה: 

לשמור על הערכים של איכות גבוהה, טיב חומרי הגלם והמרכיבים, ולא להתפשר לעולם על טעם אותנטי וייחודי. להישאר חדשנית, לחפש שיפורים ושכלולים בתהליכי הייצור והמוצרים, תוך שמירה על המסורת והמתכונים המקוריים. להמשיך ולהעניק לצרכנים חוויה קולינרית מושלמת וטעם בלתי נשכח בכל מריחה של הטחינה הטעימה. ובעיקר, לזכות בהצלחה עסקית רבה, בצמיחה משגשגת, בהכרה ציבורית רחבה ובאהדה של הצרכן.