עמוד הבית » גבינת סימפוניה, תכשירי רחצה מתיר קשרים

גבינת סימפוניה, תכשירי רחצה מתיר קשרים

סימפוניה טבעי, צילום: סטודיו שטראוס
התמכרות חדשה מחכה לכם- מוצרים חדשים על המדף.

גבינת סימפוניה לובשת טעמים חדשים

גבינת סימפוניה מתחדשת ומשיקה סדרה חדשה של גבינות שמנת עם  16% שומן.  גבינת סימפוניה שנמכרה עד היום ב-5% שומן ובמגוון טעמים אהובים, תציע עכשיו גם קו של גבינות שמנת עם 16% שומן בשני טעמים חדשים: בצל מטוגן ופלפל שחור ובטעם טבעי.

מחלבת שטראוס משיקה סדרה חדשה של גבינות שמנת סימפוניה – עם 16% שומן, בטעם "בצל מטוגן ופלפל שחור" ובטעם "טבעי". גבינות השמנת במרקם עשיר ומפנק במיוחד, ומגיעות בדיוק בזמן לחג השבועות. סימפוניה מציעה מגוון רחב מאוד של טעמים ומאפשרת לגוון בין הטעמים השונים ולהתפנק מבלי "להשתעמם". הגבינה מתאימה להכנת כריכים, כמתבל בארוחת הערב, לבישול ולאפיה. ניתן להשתמש בה כבסיס להכנת עוגות ומאפים עם גבינה, או אפילו כרוטב לפסטה.

סימפוניה בצל מטוגן ופלפל שחור, צילום: סטודיו שטראוס

>>>דלת פתוחה בבטחה

משקל: 200 גרם, כשרות: רבנות נהריה, אלרגנים: חלב

נסיינית המערכת: גבינת סימפוניה בטעם טבעי 16% היא חוויה של מרקם מופלא קרמי, רך ועשיר שנמס בפה. המרקם הופך לעונג אמיתי. הגבינה קרמית ומפנקת, עם טעם מדויק של שמנת אמיתית שמרחף על החיך. היא עשירה ומלאה בפה, אך בעלת מרקם קליל ורך שנמס על הלשון. טעים עם לחם מחמצת, כריך מלא טעם לעבודה, וגם ארוחת ערב קלילה עם קרקרים או גבינות.

שמפו ומרכך קידס מתיר קשרים

שמפו ומרכך הוואי KIDS, בפורמולה מועשרת תמציות רוזמרין ומנגו ושמן משמש. המעניק לשיער מגע של משי ומתיר קשרים, עם תמציות רוזמרין ומנגו השומרות על היגיינת הראש, ושמן משמש השומר על חיוניות וברק טבעי. למראה שיער בריא, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. המוצרים באריזה חדשה וידידותית לסביבה: הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר, הפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

הוואי שמפו ומרכך צילום: סטודיו אלדד שאו

 

מחיר מומלץ לצרכן שמפו ומרכך הוואי KIDS : 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל

נסיינית המערכת: לרוזמרין יש ריח ארומטי חזק, תורם לבריאות העור והשיער וחיזוק עור הקרקפת, השלוב של התמציות גורמות לשיער בריא ומבריק יותר נוח וקל לסירוק. השימוש בחומרים ממוחזרים לייצור מוצרים צריכה כמו בקבוקים ופקקים הוא צעד משמעותי לקראת מעגל ייצור וצריכה יותר בר-קיימא ידידותי לסביבה. הכולל צמצום פסולת פלסטיק מקטין את כמות הנזרקת לאשפה או למטמנות קרי פחות זיהום.