עמוד הבית » סגנונות וטרנדים שאף פעם לא נעלמים בתחום התכשיטים

סגנונות וטרנדים שאף פעם לא נעלמים בתחום התכשיטים

צילום:unsplash
תכשיטים הם כאן להישאר, את זה כולן וכולם כבר יודעים מזמן. אך למרות זאת, נדמה שיש סגנונות תכשיטים שהגיעו אלינו כלהיט תקופתי לזמן קצר, יש טרנדים שמגיעים ונכנסים מיד לקטגוריית האופנה המתחלפת ויש תכשיטים ששייכים לקלאסיקה, כאלו שלעולם לא יתחלפו, ישכחו או יעברו מהעולם. כאלה בדיוק הם עגילי חישוק כסף עבה.

אומרים על יהלומים שהם נצחיים, אך יכול להיות שהכוונה באותו משפט אלמותי הייתה כוללת יותר, גדולה יותר. יכול להיות בהחלט, שיש גם כמה סוגי תכשיטים ללא יהלומים שישארו איתנו פה לתמיד.

ההיסטוריה מלמדת אותנו מספר דברים חשובים בכל הקשור לתכשיטים, לאופנה, לטרנדים ולהבדל שביניהם. ישנם תכשיטים שהיו פה תמיד, לא נעלמו מעולם ויוכלו להתאים לכל תקופה, לכל אישה ולכל שמלה.

בכל זאת, לא תמיד עגילים היו באופנה

עגילים הם אמנם תכשיט שקיים מזה אלפי שנים ואף מוזכרים בתנ"ך מספר פעמים בהקשרים שונים. ברוב ההיסטוריה במקרים בהם מוזכרים עגילים, נעשה בהם שימוש לשיוך חברתי, מקצועי או דתי. כלומר, עגילים בעבר התחילו את דרכם באזני העולם כסממן חיצוני שהיה משייך ומגדיר את אלו שענדו אותם.

גם למדינה שלנו, לישראל, העגילים הגיעו באיחור אופנתי מתבקש. הסיפורים הישנים שעיצבו את היסטוריית המדינה מצביעים במקרים שונים על העגילים, ככאלו שהיו שייכים לתרבויות זרות, רחוקות ואף למנהג גויים.

גם בשנות ה-60 וה-70 העגילים נשארו תכשיטים שרק מעטים היו יכולים לענוד, או שמא נכון יותר יהיה לומר מעטות, שכן בתקופה זו הם היו שייכים כמעט ורק לנשים.

בנוסף, רוב העגילים בתקופה זו היו עגילי קליפס, כאלו שאין צורך בחור באוזן על מנת לענוד אותן.

המפנה הגדול הגיע רק לקראת סוף שנות ה-70, בזמן בו הומצא אקדח העגילים לחירור האוזן. בתקופה זו עלתה הפופולריות של ענידת עגילים באופן דרמטי ומאז ועד היום, העגילים הפכו לפריט שאף אישה וגם לא מעט גברים, יכולים לוותר עליו.

טרדנים חולפים מהעולם, עגילי חישוק כסף עבה לא

אופנה היא תחום שמלא בטרנדים, בחידושים שלא מפסיקים, במעצבים ומעצבות ששוקדים ושוקדות ימים כלילות על מנת לעצב דברים חדשים, פרועים יותר, מוזרים יותר ובגדול, כאלו שכנראה יהפכו עם השנים לטרנדים.

אך בין כל פריטי האופנה או התכשיטים השונים, ישנם גם כמה כאלו יחידי סגולה, פריטים ותכשיטים שעליהם הזמן לא עובד, או לפחות עובד אחרת. קחו למשל תכשיט כמו עגילי חישוק כסף ותבחנו אותו לאורך ההיסטוריה. אתם כנראה לא תופתעו לגלות שעגילים אלו מעולם לא יצאו מהאופנה, הם האופנה בעצמם, הם קלאסיקה מודרנית, כזו שלעולם לא תחלוף.

מה הופך תכשיטים מסויימים לכאלו שתמיד נשארים באופנה?

בשביל שתכשיטים מסויימים כמו עגילי חישוק כסף עבה ישארו תמיד בתמונה, צריכים להתקיים בהם מספר דברים שונים שיחזיקו אותם בפסגה.

הנה כמה סיבות, שגורמות לעגילי חישוק כסף להישאר תמיד באופנה:

  • מתאימים להכל: עגילי חישוק כסף עבה יכולים להתאים למגוון רחב מאוד של תלבושות. בין אם זו שמלת ערב חגיגית, ג'ינס וטי-שירט או כל הופעה אחרת.
  • מגוון רחב: עגילי חישוק כסף יכולים להיות בשלל גדלים, הם יכולים להיות עבים, דקים יותר ובעיצובים שונים ומיוחדים כך שיתאימו לכל אירוע ולכל אאוטפיט.
  • מראה קלאסי: המראה הקלאסי של צבע הכסף, לא חם כמו זהב או קר כמו זהב לבן, אלא משדר פשטות וקלאסיות שאין לשום צבע אחר מלבד לכסף.
  • הצורה העגולה: עגילים עגולים תמיד היו כאלו שהתאימו להכל בצורה טובה יותר. לכן גם הצורה העגולה של עגילי חישוק העניקה רבות לפופולריות של עגילי חישוק כסף עבה ולעובדה שהן כאן בכדי להישאר.

לסיכום קלאס באפס מאמץ

אתן לא צריכות להתאמץ יתר על המידה בשביל להיות יפות, ישנם פריטים שפשוט עושים את העבודה בשבילכן. התאמה של עגילים נכונים יכולה לקחת כל הופעה לרמות אחרות של קלאס וסטייל.

אתן גם לא צריכות לסרוק את כל הקניונים אחר העגיל שיתאים לכן, בחירת עגיל היא משימה פשוטה, קלה ונעימה הרבה יותר באתר TZUFA – שם תוכלו לראות את כל האפשרויות בנחת ולבחור את העגיל שישאיר גם אתכן תמיד באופנה.