עמוד הבית » המראה החדש שמגיע לך – הכירי את ההליכים לשאיבת שומן ולמתיחת בטן

המראה החדש שמגיע לך – הכירי את ההליכים לשאיבת שומן ולמתיחת בטן

צילום: FREEPIK
אנחנו יודעים שאת עסוקה ושאין לך זמן לדאוג לעצמך, אבל גם לך מגיע לפרגן לעצמך את המראה המושלם שאת חולמת עליו. עודפי עור ושומן, בטן שאינה מתוחה – לכל אלו יש פתרונות נהדרים, וכדאי שתכירי אותם

בתקופה שבה אנחנו חיות, להיות אישה זו ממש לא עבודה קלה. אנחנו רוכשות השכלה, מנהלות קריירות מצליחות, מקימות משפחות ומגדלות ילדים, מתפעלות את הבית, דואגות לחשבון הבנק, ובכלל – עושות כל מה שצריך כדי שהכול ימשיך לזרום על מי מנוחות. לפעמים זה ממש מרוץ שאין לו סוף. הבעיה היא שבין כל הסידורים והמחויבויות שלנו, לפעמים לא נשאר לנו זמן (או כוח) לדאוג גם לעצמנו.

אז הגיע הזמן שתדאגו גם לעצמכן. עם כל העבודה הקשה שלכן, מגיע גם לכן ליהנות ממשהו שהוא לגמרי בשביל ההרגשה הטובה שלכן! נשים רבות מתמודדות לאורך שנים רבות עם תחושה לא נוחה לגבי מראה הגוף שלהן, ועל אף שיש פתרונות רפואיים נהדרים שיתאימו בדיוק להן, הן נמנעות מכך ונותרות לא מרוצות. ואנחנו אומרים שאין שום סיבה להתפשר על מה שעושה לך טוב. את אימא אלופה ואשת מקצוע מדהימה, ומגיע גם לך ליהנות מהמראה החדש שאת חולמת עליו.

החיטוב שחלמת עליו

היחסים שלנו עם הגוף שלנו עשויים להיות מורכבים, והם גם משתנים לאורך השנים, יחד עם השינויים הטבעיים שחלים בגופנו. עלייה או ירידה במשקל, הריונות והנקות, שינויים טבעיים שנגרמים לאורך הזמן – כל אלו ואחרים משפיעים על מראה הגוף שלנו ומעצבים אותו בצורות משתנות. חלק מן השינויים הללו עשויים למצוא חן בעינינו או לכל הפחות לא להטריד אותנו, אך ישנם שינויים שעשויים ממש לגרום לנו לחוסר נוחות.

עודפי שומן הם בעיה שנשים רבות סובלות ממנה, ויש לה היום פיתרון יעיל וטוב. מצבורי שומן עקשניים יכולים להופיע במקומות שונים בגופנו, בעיקר באזור הבטן, הישבן והמותניים, ולעתים גם דיאטה מוקפדת ופעילות ספורטיבית מתאימה אינם מצליחים להסירם. במצב זה, שאיבת שומן היא המענה הנכון לבעיה. בניתוח שאיבת שומן מתבצעת הסרה מדויקת של שומן בהתאם לקו המתאר שרוצים ליצור לגוף, כך שמתקבל מראה חטוב ופרופורציונלי יותר.

20 שנה אחורה

אם עברת הריונות או שינויים משמעותיים במשקל הגוף, ייתכן מאוד כי מראה הבטן שלך הוא אינו כפי שהיה לפני 20 שנה. רפיון השרירים, עודפי העור, סימני המתיחה – כל אלו גורמים לבטן שלך להיראות רפויה ולא מתוחה, והתוצאה היא שהיום את מרגישה פחות בנוח לחשוף אותה בבגד ים או בבגד צמוד מדי.

גם לבעיה זו יש פיתרון איכותי ואפקטיבי – ניתוח מתיחת בטן . בהליך זה מבוצעת הסרה של עודפי עור ושומן וכן מבוצע הידוק של שרירי הבטן ליצירת מראה חטוב, מהודק, צעיר ויפה. מדובר, למעשה, בפיסול מחדש של אזור הבטן, כך שתקבלי טליה נאה ועור מתוח, טבור שנמצא בדיוק במקום האסתטי ביותר ואפילו מראה שרירים מסותת יותר – כמעט כמו שהיה לפני 20 שנה.

אנחנו יודעים שאת מאוד עסוקה ושאת כל הזמן רצה ומנסה להספיק הכול, אבל אנחנו גם יודעים שיש רגעים שבהם את עומדת רגע לבד מול המראה ומסתכלת על אותם אזורים בגוף שלך שהיית רוצה שייראו טוב יותר. ודווקא בגלל שאת כזאת עסוקה וכל הזמן נותנת לאחרים – הגיע הזמן שתדאגי גם לעצמך ותעניקי לעצמך את המראה החדש שאת כל כך רוצה. מגיע לך!