עמוד הבית » סדרה לטיפוח הקרקפת ומניעת עור מגורה

סדרה לטיפוח הקרקפת ומניעת עור מגורה

באדיבות אלטמן, מוצרי פלקסיטול לקרקפת, סרום שמפו וקונדישינר
המותג אלטמן בריאות משיק את סדרת מוצרי פלקסיטול לקרקפת מגורה ויבשה הסדרה מכילה בקבוק של שמפו וקונדישינר לקרקפת מגורה עם קשקשים, וסרום מרגיע לקרקפת מגורה.

הגירויים והגירודים בקרקפת עשויים להטריד במשך היום, לפגוע באיכות החיים וליצור תחושת אי נוחות. לראשונה, מושקים שני אשר ייעודיים לקרקפת: בקבוק של שמפו וקונדישנר וסרום לשיער לעור מגורה ועם קשקשים. מדובר בסט מוצרים המספקים את הפתרון הנכון והטוב לבריאות הקרקפת, למניעת קשקשים והרגעה מיידית של עור הקרקפת.

שמפו וקונדישנר בבקבוק אחד של פלקסיטול, בעל נוסחה ייחודית לקרקפת מגורה עם קשקשים. המוצר מסיר בעדינות לכלוך ושומן, ובאותה עת מזין בלחות את עור הקרקפת, מכיל מקציף טבעי וללא SLS. על מנת להשלים את התהליך לסובלים מקרקפת מגורה- סרום פלקסיטול נועד להרגיע את העור, מזין בלחות, ומספק הקלה לגירוי בקרקפת הקשור בעור יבש ומגורה. הסרום משפר את מראה הקרקפת והאדמומיות, ובעת השימוש ניתן לשים מעט טיפות על האזור המגורה והדלקתי, לעסות בעדינות וללא שטיפה. שני המוצרים היפו-אלרגניים, בטוחים לשימוש יום-יומי ומתאימים לכל סוגי השיער, גם לשיער שעבר תהליכיים כימיים: החלקה, צבע והבהרה וניתן להשתמש בהם לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן:  65.90 ש"ח, ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי הטבע.

נסיינית המערכת: אנו נמצאים בשינוי מזג האוויר מהקיץ אל הסתיו זוהי תקופה שהעור מגורה ורגיש בחילופי עונות וכך גם הקרקפת בראש. קיבלתי את המוצרים והשתמשתי בהם שבוע ימים. לאחר שימוש פעמיים בחפיפות הרגשתי את הקרקפת מעט יותר רגועה, פחות מגרדת וחוסר נוחות, פחות יובש ונעימות למגע.