עמוד הבית » סדרת ההבהרה המהפכנית לכל ימות השנה

סדרת ההבהרה המהפכנית לכל ימות השנה

סדרת הבהרה, צילום: אור גפן
אריאלה אמרוסי, קוסמטיקאית בעלת ותק של 25 שנים המתמחה בתחום הטיפולים האסתטיים, מרחיבה את המכון ומוסיפה טיפולים של הזרקות על ידי רופאים מקצועיים.

החל מחודש, תספק הקליניקה את המיטב הטיפולים האסתטיים הניתנים ע"י נבחרת של רופאים מקצועיים בתחום. הזרקות כמו בוטוקס, פיסול פנים, מילוי קמטים ועוד מאפשרת אריאלה להציע לקוחותיה חבילה מקיפה של טיפולי יופי ואנטי-אייג'ינביו-סטימולטורים ושיפור מרקם העור, הם רק חלק מהטיפולים המבוקשים שהולכים להיות זמינים. לצד אמינות ובטיחות הכוונה טיפולי הזרקה מבוצעים בידי גורם מוסמך ותחת פיקוח רפואי, מה שמעניק ללקוחות רוגע.

בנוסף, אריאלה ביוטי עשתה חידוש משמעותי עם סדרת ההבהרה החדשה שלהם. השקיע 3 שנים של מחקר ופיתוח במעבדה על מנת ליצור סדרה יעילה וידידותית לעור ופיתחה מוצרים ידידותיים לעור שלא גורמים לגירויים או אדמומיות. הבשורה אריאלה  הצליחה ליצור סדרה שניתן להשתמש בה בכל עונות השנה, כולל בקיץ, היא יתרון משמעותי. לעתים קרובות, מוצרי הבהרה עלולים להגביר את הרגישות לשמש ולייצור עוד פגמנטציה. היכולת להבהיר כתמי פיגמנטציה או עור לא אחיד ללא גירויים, בכל עונה, היא יתרון אדיר עבור לקוחות שמעוניינים להציג עור חלק ובהיר במראה. סדרה זו פורצת דרך בתחום.

אריאלה אמרוסי, צילום: אור גפן

 

>>>> על טרנד איילנר הכסוף כבר שמעתם? 

5 מוצרים שונים שתוכננו  בקפידה לפעול בשיטתיות, וטיפול להבהרת העור.

נקודות עיקריות אודות הסדרה:

  1. מגוון המוצרים – מי הבהרה, קרם מאזן, קרם לילה, בלנסר ומדכא מלנין.
  2. שלבי טיפול – הגישה הינה רב-שכבתית, עם מוצרים לטיהור, איזון, טיפול לילה והבהרה ממוקדת.
  3. מבטיחה תוצאות מהירות – אריאלה מבטיחה הבהרה ניכרת תוך חודש אחד של שימוש בסדרה.
  4. נראטיב ללא גירויים – הסדרה לא תגרום לאדמומיות או גירוי לעור.

הסדרה יכולה להראות תוצאות מהירות ללא תופעות לוואי.