עמוד הבית » מהפכת היופי הגברית והנשית – רפואה אסתטית צועדת בנתיב חדש

מהפכת היופי הגברית והנשית – רפואה אסתטית צועדת בנתיב חדש

צילום: pexels
ד"ר צחי שלקוביץ מומחה ברפואת עור ואסתטיקה מסביר שקיים שוני בתפיסה האסתטית 2024 בין גברים לנשים, והדבר משפיע על הצרכים והטיפולים האסתטיים המבוקשים על ידי כל מגדר.

בעבר, טיפולים אסתטיים היו סטנדרטיים וגנריים ללא התחשבות בצרכים הספציפיים של כל מטופל, לאחר מכן, החלה להתפתח הבנה שצרכים אסתטיים משתנים בין גברים לנשים. טיפולים התמקדו בנושאים כמו התקרחות אצל גברים ופיגמנטציה אצל נשים.

עבור נשים המיקוד האסתטי היה לרוב על היבטים כמו מראה העור, קמטים, פיגמנטציה ועיצוב הגוף. נשים חיפשו  טיפולים שישפרו את מראה העור, יצרו מראה צעיר ורענן יותר וייצרו גוף חטוב ומעוצב. הטיפולים הפופולריים כוללים הזרקות מילוי קמטים, הזרקות לעיצוב הגוף, טיפולי לייזר. בעוד אצל הגברים המיקוד האסתטי היה לרוב על בעיות כמו התקרחות, קמטי מצח ושריר חזה שטוח. גברים חיפשו טיפולים שישמרו על מראה צעיר וגברי, יפחיתו היבטים המשדרים זיקנה כמו קמטים וקרחות. הטיפולים פופולריים כוללים השתלות שיער, ועיצוב גוף גברי.

>>> להתגבר על מהמורות בדרך להגשמת חלום

צילום: unsplash

ד"ר שלקוביץ מסביר שכיום, המגמה היא רפואה אסתטית מותאמת אישית באופן מלא למטופל. הטיפולים נבנים בהתאמה מלאה לצרכים, המבנה הגוף והמטרות של כל אדם. תוך שילוב של טכנולוגיות חדשות, הבנה ביולוגית מעמיקה יותר והערכה קפדנית של המטופל מובילים לתכנון טיפולים ייחודיים ותפורים לכל מטופל.ת.

צילום: unsplash

 

בנוסף, שד"ר שלקוביץ עוסק בתחום מחקר רפואי המתמקד בריפוי מומים מולדים או נרכשים מגוף חי ע"י יצירת רקמות חדשות באזור הפגיעה ולחדש את עצמן בתוך הגוף באמצעות סטימולציה. הרפואה רגרנטיבית מאפשרת לטפל בדלדול השיער ונשירה  לצד התאמה אישית של פתרונות לנשירה והתקרחות וזאת בהתאם למצבם האישי ושיפור המראה החיצוני. התקרחות היא חוויה לא נעימה הן לנשים וגברים והטיפולים האסתטיים המתקדמים כיום יכולים לספק פתרון יעיל ולשפר את איכות החיים.

צילום: אור גפן

ד"ר שלקוביץ הגיע למספר פריצות דרך מרשימות בתחום התקרחות בישראל ובעולם.והטיפולים נעשים בקליניקה.

מרפאת ד"ר שלקוביץ

בר כוכבא 23 בני ברק