עמוד הבית » סדרת נקניקיות צו'רי, פריכיות בר קרמל, סדרת יוגורטים, פתי בר קפה

סדרת נקניקיות צו'רי, פריכיות בר קרמל, סדרת יוגורטים, פתי בר קפה

אריזת נקניקיות נסרין צילום: אפיק גבאי

סדרת נקניקיות צ'ורי 

נקניקיות צ'ורי, מהן נקניקיות המיוצרות מנתחי בשר בקר מובחרים כמו: בריסקט, אסאדו, צלעות טלה ועוף, בתוספת ירק ותבלינים. המוצרים אינם מכילים תוספות כמו: חומרים משמרים, צבעי מאכל,  עמילנים, סוכר וגלוטן. כל נקניקייה בסדרה ייחודית בטעמה, ויצירתית באופייה. אריזת נסרין –נקניקייה פיקנטית בסגנון מזרח תיכוני, בשילוב של נתחי בקר וטלה, עם פלפלים חריפים, פטרוזיליה ותבלינים.

סימה –נקניקייה בסגנון ישראלי אסלי, עשויה נתחי בקר בטעמי שווארמה, טחינה, לימון כבוש ועמבה.

ליליאן –נקניקייה בסגנון מרגז מרוקאי, עשויה נתחי בקר, חריפה, עם ארבעה סוגי פלפל חריף.

ג'ולייט –נקניקייה בסגנון אירופאי קלאסי, מנתחי בקר, עם אגוז מוסקט, גרגרי חרדל ושום.

ויקטוריה –נקניקייה בסגנון דרום אמריקאי, מתובלת בעשבי תיבול, וחומץ.

סביליה –נקניקיה סלסיצ'ה בסגנון ספרדי אנדלוסי מנתחי בקר בטעמים מעושנים, עם נגיעת פלפל קאיין, זרעי כוסברה ופפריקה.

מרסל –מיני נקניקיות מרגז מנתחי בקר בסגנון מרוקאי.

מחיר הנקניקיות: כ- 40-50 ₪  לאריזה של 550 גר'.

עוד בסדרה נקניקיות מבושלות המיועדות לילדים, עשויות מנתחי פרגית ועוף שלמים ותבלינים טהורים בלבד. מחיר בנקודות המכירה לאריזה של 300 גר' 25-30 ₪. הנקניקיות בכשרות חלק בהשגחת הרבנות ירושלים.

ניתן לרכוש בקצביות ומעדניות נבחרות ברחבי הארץ. מתכונים ופריסת נקודות המכירה באתר: www.chori.co.il.

נסיינית המערכת: קיבלתי את המוצרים לסיקור עם שליח אדיב ותיק קירור,בשבת החלטתי שאין צורך לבשל הארוחה תהיה הפעם נקניקיות, אני לאורך שנים התנגדתי לנקניקיות, אך הפעם זו לא נקניקיה שגדלנו עליה משאריות בשר, אלא נקניקיות העשויות מרכיבי בשר איכותיים, בשר בקר, טלה ולילדים פרגית. הכנתי אותם על המנגל לצד שיפודי ירקות בושלו כראות עיני, הכנתי בקערות הגשה והמתנתי לשמוע מה יש למשפחתי לומר אז ככה: .את הפרגיות חוסלו במהרה.. הטעם היה עסיסי רך וטעים, נקניקיות הליליאן בני בכורי אוהב קריספי ביקש להשאיר אחת למחר את הסליסצ'ה הרגשנו שאנו בספרד. ארוחה נפלאה באפס מאמץ וטעים.

פריכיות פיטנס בר קרמל מלוח

סדרת פריכיות השוקולד של Fitness מציעה מגוון טעמים בציפויים שונים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן. סדרה זו ראשונה להציע נשנוש מושלם ללא רגשות אשם: פריכית דקה ונימוחה, מצופה בשוקולד, טעימה ומפנקת, הארוזה באריזות אישיות של זוג פריכיות, עד 70 קלוריות בלבד לאריזה. בכל מארז ישנן שש אריזות אישיות קלות לנשיאה וארוזות בנפרד, לשמירה על הטריות ועל גודל המנה, ומאפשרות להנות מהמוצר הטעים בכל מקום ובכל זמן! וכעת הסדרה מתרחבת עם פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח, מוצר חדש בטעם טרנדי ומפתיע במיוחד!

פיטנס קרמל מלוח, צילום: סטודיו אסם

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ. כשרות בד"ץ העדה החרדית

נסיינית המערכת: אני חייבת מתוק בערב טעמתי ואוכל לומר בוודאות לא היו לי רגשות אשם, טעים מנעד הטעמים בחך נפלא ופריך.

סדרת יוגורטים

יורו מחלבות אירופה מעמיקה את אחיזתה בשוק היוגורטים, עם השקתה של סדרת יוגורטים חדשה בתוספת חיידקים פרוביוטיים, הידועים כמסייעים לפעילותה התקינה של מערכת העיכול. הסדרה החדשה תכלול יוגורט בטעם טבעי (2.7% שומן) ויוגורט עם מחית פרי ב-3 טעמים: אפרסק-משמש, תות שדה ופירות יער (2% שומן).

סדרת-יוגורטים-פרו-ביוטיים-חדשה-של-יורו-מחלבות-אירופה.צילום:סטודיוSAY.

מחיר מומלץ לצרכן – 2.90 ₪

נסיין המערכת: מוצר חובה לכל בית בישראל, המוצר בעלי חיידקים התורמים למערכת העיכול, היוגורט מעט נוזלי לטעמי, ישנן חתיכות פרי הנמצאות בתוך היוגורט, מתאים לפתיחת ארוחת בוקר. מומלץ

פתי בר קפה

אסם פתי בר קפה, ביסקוויט פתיבר פריך וטעים המכיל קפה המעניק טעם וארומה מרגשים. המוצר א ישדרג כל עוגת ביסקוויטים ויעניק לה את הטעם האהוב של הקפה, כך שכל עוגה תצא ייחודית עם טוויסט מרגש. בנוסף, אסם פתיבר קפה נהדר לאכילה כעוגייה טעימה לכל המשפחה ולמגוון הזדמנויות צריכה: להתחלה מתוקה של הבוקר לצד הקפה, כפינוק לאחר ארוחת הצהריים, ככיבוד לאורחים או כנשנוש קליל בערב.

פתיבר קפה, צילום: סטודיו אסם

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסיינית המערכת: פתיבר מוצר מנצח בקהל הישראלי, נישנוש מנחם, טעם הקפה ארומטי נפלא הנעשה בצורה מדויקת, כמובן שמתאים לקפה שחור או נס קפה או הפוך רק היזהרו שלא תאכלו את כל החבילה לבד .. ראו הוזהרתם!

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה