עמוד הבית » סדרת 7Sec, חטיפי שוקולד, סדרת CRUSH

סדרת 7Sec, חטיפי שוקולד, סדרת CRUSH

GLISS 7SEC, צילום: הנקל חול

סדרת GLISS 7sec כוללת: 

טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: לשיער יבש וחסר חיוניות מועשר בשמן מרולה: טיפול אינטנסיבי לשיער יבש וחסר חיוניות, עוצמתי כטיפול במסכת שיער ב-7 שניות בלבד. מועשר בשמן מרולה, המרקם הנוזלי של המוצר הופך למרקם קרמי וחושני, מעניק לשיער ברק ושיקום לסיב השערה.

מחיר מומלץ: 39.90  ₪, תכולה: 200 מ"ל.

 GLISS 7Sec Ultimate Repair  

טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: קרטין נוזלי ותמצית פנינה שחורה, לשיער יבש ופגום במיוחד: טיפול אינטנסיבי לשיער יבש ופגום במיוחד, עוצמתי כטיפול במסכת שיער ב-7 שניות בלבד. מועשר בקרטין נוזלי ותמצית פנינה שחורה, המרקם הנוזלי של המוצר הופך למרקם קרמי וחושני, מעניק לשיער ברק ושיקום לסיב השערה.

מחיר מומלץ : 39.90  ₪, תכולה: 200 מ"ל.

  GLISS 7Sec Color Perfector

טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: תמצית חמוציות וקומפלקס היאלורוני, לשיער צבוע או בעל גוונים:טיפול אינטנסיבי לשיער יבש ופגום במיוחד, עוצמתי כטיפול במסכת שיער ב-7 שניות בלבד. מועשר בתמצית חמוציות וקומפלקס היאלורוני, המרקם הנוזלי של המוצר הופך למרקם קרמי וחושני, למראה ברק טבעי וקורן.

מחיר מומלץ : 39.90  ₪, תכולה: 200 מ"ל

 הוראות שימוש:

  1. לחפוף את השיער בשמפו גליס.
  2. לנער היטב את הבקבוק, למרוח ישירות ובכמות שווה על אורכי השיער והקצוות, לעסות את השיער עד קבלת מרקם קרמי מפנק. לשיער קצר (עד גובה הסנטר), מומלץ להשתמש בכמות של 20 מ"ל ולשיער ארוך, בכמות כפולה (40 מ"ל) כמצוין על הבקבוק. להמתין 7 שניות.
  3. לשטוף היטב. מומלץ להשתמש 2-3 פעמים בשבוע.

ניתן להשיג רק ברשת בסניפים ובאתר https://shop.super-pharm.co.il

נסיינית מערכת: אחד הרגעים השקטים שלנו זה זמן המקלחת וכך גם שיערנו שאנו חופפים אותו ומעסים אותו בטיפול עם משקם עשיר, המעניקים לשיער פגום ויבש, שיער חיוני, מזין, מחוזק עם המון רכות. אהבתי.

חטיפי שוקולד חלב

חברת ויליפוד מפתיעה בחטיפי שוקולד חלב בטעמים חדשים, המהווים אלטרנטיבה איכותית ומוזלת לחטיפי קליק. הסדרה החדשה מציעה 4 חטיפים בציפוי שוקולד בטעמים שונים.

חטיפי שוקולד מבית וילי פוד. צילום: סטודיו SAY

מחיר:  3.30 ₪

סדרת CRUSH

סדרת חטיפים חדשה של חברת ויליפוד המציגה אלטרנטיבות מוזלות למותגי המזון המובילים המעלים למחירים. המהווה תחרות איכותית אך מוזלת יותר לחטיפי השוקולד של קליק.

סדרת CRUSH JAZZY, כוללת 4 חטיפים בציפוי שוקולד ובמילויים שונים:

  • חטיף קורנפלקס מצופה שוקולד חלב
  • חטיף פצפוצי דגנים פריכים מצופים שוקולד חלב
  • חטיף פרלינים אגוזים במילוי פצפוצי דגנים צריכים מצופים שוקולד חלב
  • חטיף ביסקוויט מצופה שוקולד חלב

החטיפים באריזת 50 גר'-40 גר' יוצעו במחירים מומלצים של – 3.30 ש"ח

בנוסף, משיקה החברה את סדרת CRUSH – קוביות שוקולד חלב ומריר במילוי בטעם פירות, הכוללת 3 טעמים:

  • קוביות בטעם תות שדה מצופות שוקולד חלב
  • קוביות בטעם דובדבנים חמוצים מצופות שוקולד מריר
  • קוביות בטעם אפרסק מצופות שוקולד חלב

תכולה –  125 גר',

נסיינית מערכת: משמח לדעת שקיים מוצר חלופי על המדף ברשתות השיווק, חטיף שוקולד טעים וכייפי והמחיר עבורו אטרקטיבי לכל כיס שאפו. יש כאן הבנה וצורך להוזיל מחירים לצרכן הסופי בזמן שיוקר המחיה משתולל ללא הרף בארץ. תכל'ס גם טעים וגם זול. מוצר מנצח!