עמוד הבית » סדרת סמרט טולס, שקית הפלא, קופסאות מזון סמרט אקו

סדרת סמרט טולס, שקית הפלא, קופסאות מזון סמרט אקו

סדרת סמרט טולס של סולתם צילום יחצ

סדרת Smart Tools של סולתם

המטבח הוא האזור שהתעבורה בו הוא הכי פעיל בבית, לעיתים הבישול יכול להיות תהליך ארוך ומבולגן, אך שימוש בכלים חכמים ונכונים יכול לייעלו פלאים. רשת 'סולתם' מרחיבה את סדרת Smart Tools, ומציגה כליםחדשים ומעוצבים על מנת להקל על חיי היומיום שלנו במטבח ובמקביל גם לשמור על חיי המדף של הכלים לאורך זמן. מגוון הכלים החדשים בסדרת smart tools משלבים סיליקון ואף תכונות ומאפיינים של מספר כלים יחד.

הכלים עשוים סיליקון איכותי ובכך הם ניתנים לשימוש עם כלים בעלי ציפוי נון סטיק ואף בכלי נירוסטה להגנה ולמניעת שריטות.עמידים בחום גבוה עד לטמפ' של 220 מעלות. מתאימים לשטיפה במדיח כלים עמידים בשימוש לאורך זמן.

 

צילום יחצ

בסדרה מגוון רחב של כלים כגון: מצקת, כף מחוררת, כף פסטה, תרווד לצד, מלקחיים, משטח חיתוך דו כיווני, סכומון נירוסטה ומועך תפוחי אדמה.הכלים מגיעים בשני צבעים, אדום ואפור, כאשר קצה הכלי הצבעוני עשוי סיליקון עמיד ואיכותי.

טווח מחירים : 75-145 ₪.

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות

נסיינית המערכת: בכל בית שימוש בכלי עזר לבישול הן בגדר חובה, אך רצוי לעשות את הבחירה הנכונה המתאימה לביצוע המשימה במטבח. המלקחיים החדשות עוזרות לנו להרים מהמחבת כל מוצר שאנו רוצים ללא שבירת המוצר וללא עגירת שמן.ובנוסף המלקחיים בעלת סיליקון כך, שאנו מונעים שריטות בכלי בישול ושמירה על הכלי לאורך זמן.

'שקית הפלא של בני'

שקית הפלא מיוצרת בטכנולוגיה מתקדמת, משמרת טריות של ירקות ופירות במקרר הביתי גם לשבועיים ויותר. בעלת שימוש רב פעמי, לתקופה של 3 חודשים ויותר, שבסופם ניתנת למחזור (עומדת בכל תקני איכות הסביבה).מאריך את חיי הירקות והפירות והעלים הירוקים טרי ויבש השומר על הטעם, המרקם,  רעננות, הריח ובעיקר על הערכים התזונתיים שלהם.

"כבר מהניסויים הראשונים שעשיתי בבית, בבתי חברים ובני משפחה, הופתעתי כל פעם מחדש לגלות שיש כאן מוצר מנצח. היכולת של השקית לשמר טריות משנה איכות חיים והרגלי הצריכה. בעוד הסטטיסטיקות מדברות על 30-40% מהירקות והפירות הטריים, שנצרכים עבור כלכלת משפחה ממוצעת, נזרקים לפני שנעשה בהם שימוש", מספר גיא פרנס. "עם שקית הפלא גילינו שמפסיקים לזרוק ירקות ופירות לפח", הוסיף גיא.

התוצאות מדברות בעד עצמן, הירקות והפירות נשארים טריים.בשקיות עושים שימוש חוזר, מנגבים אותן ומשתמשים שוב בקנייה הבאה. יש כאן חיסכון אדיר בכסף, בזמן יקר ובנוסף צמצום פסולת ושימוש בשקית רב פעמית הניתנת למחזור. "תרומתנו הצנועה להפיכת העולם למקום טוב יותר" מספר גיא.

צילום יחצ

מארז ניסיון : 6 שקיות + 6 קליפסים ב- 30 ₪ בלבד כולל משלוח ללא תשלום

נסיינית המערכת: בהחלט בשורה לאוהבי הירקות והפירות ובפרט למלפפונים הרגישים במגירת הירק שזמן שהייתם במקרר הוא קצר מאוד, בכל חבילת שקיות קיימת הוראות לצרכן אשר מסבירות כיצד להשתמש במוצר הכולל ציורים להמחשה. מהיום יש סדר במגירת הירקות כל מוצר בשקית אטומה, שמירה על העלים הירוקים שמצהיבים מהר, פחות שקיות ושמירה על הקימות, שימוש חוזר משמע, חיסכון כספי שמירה על הירקות ואין צורך לזרוק לפח מרקבון, שמירה על טריות המוצר החלק החשוב מוצר כחול לבן. אימצתי.

סדרת קופסאות המזון  Smart Eco

קופסאות המזון החדשניות והאיכותיות עשויות מ-100% פלסטיק ממוחזר והן עומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי לאחסון מזון ואף בטוחות לשימוש במיקרוגל (לפי תקן 5MO) ובמקפיא.

הקופסאות מגיעות במגוון גדלים. חלקן עם חלוקה פנימית, סכו"ם ואפילו כלים מיוחדים לרטבים, גם הם עשויים כמובן מ-100% פלסטיק ממוחזר. הן פונקציונליות במיוחד, עם סגירה אטומה לחלוטין לשמירה על הטריות, המבטיחה שדבר לא ישפך בתיק או בילקוט. ניתן לקחת אותן לכל מקום שתרצו- לבית הספר, למשרד או לטיול ובסיום השימוש ניתן לשטוף אותן במדיח הכלים.

קופסת סמרט אקו צילום יחצ כתר

הסדרה של כתר הינה חלק מתכניותיה של החברה לעשות שימוש ב- 55% חומר גלם בממוצע במוצריה, עד שנת 2025. כבר כיום מעל 40% בממוצע מחומר הגלם שבמוצרי כתר, הינו ממוחזר. הקופסאות מוצעות במחיר שווה לכל כיס. עגולות, מלבניות עם או בלי חלוקה לתאים. עם או בלי סכו"ם וב-6 גדלים שונים המתאימים כמעט לכל סוג של מנה או ארוחה. בסדרה גם ספלים אטומים לשתייה או מרק בנפח 0.4 או 0.6 ליטר.

ניתן להשיג ברשת חנויות כתר ובאתר, בטווח מחירים של 19.9- 29.9 ש"ח בלבד.

נסיינית המערכת: השקת המוצר החלה בעולם וכעת מגיעה גם אלנו, הסדרה מונעת נזילה של רוטבים מהקופסא, היא אטומה לחלוטין כך, שילדנו או בני הזוג שלוקחים מזון עימם לבית הספר או לעבודה מובטח שהתיק יהיה נקי ויבש ללא חששות וזאת במחיר שווה לכל כיס.עיצוב המוצר מוקפד ושמירה על קו נקי, בעל גוף קל לנשיאה, נוחות לחלוקת האוכל ואביזרים נילווים סכום, כוסות. מרשים